hardCreative søker members!

#1
Om clanen:
Clan navn: hardCreative
Tag: hardC.
Opprettet: slutten av Januar 2009
Ligaer: Leetgamer - ClanBase - EnemyDown
Server: 1. laget har en. ----- 2. laget skal få en snart.
IRC: #hardCreative

CL`s: Caliente<3 & H^Spin (delvis Eiika, siden han er søt<3)

1. Team lineup: ... Caliente <3 ... Eiika ... H^Spin ... Topstad^ ... RazeOff ... h0pe ...

Vi søker folk som er:
Alder: 16+ (vi har kun ett unntak, godtar ingen flere)
Skill: mid+
- Helst ikke en som bruker mye AWP, ettersom vi har 2 som er veldig gode med AWP alerede på laget. "rifleguys" er prioritert
- Tidligere clan erfaring er så godt som påkrevd.

Kort sagt:
hardCreative er en satsende og seriøs CS: S clan som søker members til 2. lineup. (Det skal ikke være forskjell på nivået på lag 1 og 2, og spillere fra begge lag spiller ofte sammen, men var så mange som søkte etter siste spot-en på 1. laget så vi klinte opp en ny lineup som team 2.) Vi deltar i mange ulike ligaer og cuper og satser på å bygge opp en clan med et godt rykte og gode spillere som spiller godt på alle mapsene og VIKTIG, har GODT HUMØR!
- Vi spiller kamper omtrent hver dag og har en god stemning! Whininer er ikke ønsket i clanen, ettersom det kun drar spillet ned.

Hvis du er intresert i et seriøst clan prosjekt kan du søke om try her: (søk i forumet, og følg malen)
http://hardcreative.xippy.org/

Vi har litt pågang for øyeblikket, men du får mest sansynerlig en try out kamp eller flere innen få dager.
Jeg har sikkert glemt masse, så bare spør.

Mvh
hardCreative:)
 

SHDR

Gullmedlem
#2
Norsklæreren til h0pe skrev:
Til h0pes foreldre --

Vi har i lenger tid uttrykt bekymring for deres sønns lese- og skrivevansker. Deres sønn blander norsk og engelsk grammatikk, spekker språket sitt med anglosismer og engelske gloser og resultatet er et kaudervelsk vi på lærerværelset ikke helt vet hva vi skal gjøre ut av.

Vi foreslår at De tar tak i deres sønns språkføring i hjemmet, kanskje ved å føre skriftlig heller enn muntlig kommunikasjon ved middagsbordet, eventuelt ved å stenge deres sønns tilgang til spill som Counter-Strike, da sjargongen har en tendens til å overvelde dagligtalen og kan, i ytterste konsekvens, få Deres sønn til å høres ut som en siklende idiot.
Lykke til med klanen, selv om jeg ikke er så sikker på at CS: S står så høyt i kurs på SG lenger.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#3
Jeg vurderte, i kraft av forumsjefskillsa mine, å rette opp i de graverende feilene dine med litt ninjaedit, men det ble for herlig ironisk. Ja deg, Erlend.
 
#4
OMG OMG OMG!

Gleder meg til å prøve å spille for denne klanen! FETT!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
jeg er en seriøs cs spiller på 13 år...trenger clan..spilt i 2 mnd...har PRO aim..kan nesten alle mapene.. kan ikke spille etter kl 20. for da blir mor sint. /msg meg
 
#7
Trekker tilbake

Som CL i hardCreative trekker jeg tilbake denne søknaden. Ettersom dette forumet er LANGT IFRA så seriøst eller voksent som jeg trodde. Og vi kun søker seriøse folk til vår klan.

Det er direkte tragisk at dere ble nominert for gullstikka etter det jeg har lest her. Mods som neppe er iver 18år og Admins som neppe er i nerheten av å være egnet for jobben.

Hilsen
- Caliente<3
 

Novastrum

Feminist-elitist
#8
Vi er seriøse.
 

SHDR

Gullmedlem
#9
Som CL i hardCreative trekker jeg tilbake denne søknaden. Ettersom dette forumet er LANGT IFRA så seriøst eller voksent som jeg trodde. Og vi kun søker seriøse folk til vår klan.

Det er direkte tragisk at dere ble nominert for gullstikka etter det jeg har lest her. Mods som neppe er iver 18år og Admins som neppe er i nerheten av å være egnet for jobben.

Hilsen
- Caliente<3
Sjeldent har tiltale vært så treffende, og sjeldent har den svidd så fullt så mye. Akk og ve.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#10
Istedenfor å bli lei meg over den sviende omtalen, skal jeg late som hardCreative er skikkelig barnslige og teite ÆSJ BARNSLIG hC JEG VILLE ALDRI LEKE MED DEG UANSETT OG DU FÅR IKKE KOMME PÅ BURSDAGEN MIN.
 
#11
Som CL i hardCreative trekker jeg tilbake denne søknaden. Ettersom dette forumet er LANGT IFRA så seriøst eller voksent som jeg trodde. Og vi kun søker seriøse folk til vår klan.

Det er direkte tragisk at dere ble nominert for gullstikka etter det jeg har lest her. Mods som neppe er iver 18år og Admins som neppe er i nerheten av å være egnet for jobben.

Hilsen
- Caliente<3
Jeg vil driste meg til å si at "Spillegal E-sports CSK" er bedre enn dere i CounterStrike uansett så dere kan ha det så godt.
 
#12
Thanks for proving my point.

Sikkert er hyggelig gjeng, men langt ifra seriøse! ;)

Vennligst slett denne posten og min bruker Admins.

Leetgamer og HF <3
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#13
Dere må huske at dette her er internett det dreier seg om, folkens. Hvis dere skal være useriøse og bare kødde rundt så kommer dere ikke langt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Som CL i hardCreative trekker jeg tilbake denne søknaden. Ettersom dette forumet er LANGT IFRA så seriøst eller voksent som jeg trodde. Og vi kun søker seriøse folk til vår klan.

Det er direkte tragisk at dere ble nominert for gullstikka etter det jeg har lest her. Mods som neppe er iver 18år og Admins som neppe er i nerheten av å være egnet for jobben.

Hilsen
- Caliente<3
Siden du ikke har vært verken nominert til eller blitt tildelt Gullstikka så synes jeg du med fordel kan droppe den eplekjekke holdningen der, ettersom du umulig kan ha noen anelse om hvilken betydning det har for admin-evner, seriøsitet og voksenhet å vinne ei stikke i gull. Kan det kanskje hende at det er du som er for useriøs og umoden til å gjenkjenne vår avanserte grad av seriøsitet og voksenhet? Ja, det tror jeg nesten.

God dag.
 
#16
MEN ! Som gammel veteran fra Team Norway CSS fra perioden 04-05 så tenkte jeg for moro skyld å prøve å spille et par kamper, for å se om jeg still got it, men så ble jo søknaden trekt tilbake. D;
 
#17
Ok jeg er med.


Er 1.6 men som videoen sier eier jeg alt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#18
Som CL i hardCreative trekker jeg tilbake denne søknaden. Ettersom dette forumet er LANGT IFRA så seriøst eller voksent som jeg trodde. Og vi kun søker seriøse folk til vår klan.

Det er direkte tragisk at dere ble nominert for gullstikka etter det jeg har lest her. Mods som neppe er iver 18år og Admins som neppe er i nerheten av å være egnet for jobben.

Hilsen
- Caliente<3
Internet. It is serious business.