Å HERRE FRED FOR EN KAMP!
Jeg klarte det. Har ikke ord for hva jeg følte under denne kampen. Jeg har sittet i seks timer med kun en spise pause og dødd så forbannet mange ganger at jeg er helt satt ut. Det jeg sa tidligere i dag om at hvis Boshy hadde flere faser så kunne spillet brenne? Det finnes ikke avgrunner dype nok i helvete for dette her. Denne bossen må ha kommet ut fra ræva til satan selv.
For å klargjøre fasene jeg snakker om:
Fase 1:
Boshy sender ut kuler i din retning som ødelegger gulvet og spretter opp igjen. Først små, så store kuler som går igjennom bakken og ødelegger alt på sin vei. enkelt å komme unna. Så går han lavt og skyter små homing kuler som også ødelegger bakken med grei hastighet til du klarer å skade han nok. Eneste irriterende er at man må trykke fingern ut av ledd for å drepe han før gulvet forsvinner.
Meg:
Fase 2:
Her blir det spenstig. Han skyter de små kulene helt tilfeldig og MYE mens han roterer. For så å fly i en satans fart nedover mens han skyter tilfeldig oppover og det hagler tilfeldige spikes på det lille gulvet som tilfeldig er igjen. Legg merke til hvor ofte ordet tilfeldig blir brukt... Han blir lei av det etter en stund for å så fly oppver mens han skyter kuler som endrer hastighet ut til sidene. Og en ting til; hvis du ikke dreper han raskt nok starter han å rotere igjen uten at gulvet kommer tilbake igjen...
Meg:
Fase 3:
Hva kan man si. Han blir rød. Og det lover ikke bra for deg. Han starter med å sende ut kopier av seg selv fra hver side som blir solide i et mønster. Endelig noe forutsigbart! Man må bare dobbel hoppe og skyte han alt man klarer. Etter dette har han en fin en. Han sender ut små kopier av seg selv i alle retninger tre ganger, men vrir seg litt mellom hver gang. Temmelig enkelt å dukke unna. Nå er det på tide å få fingern ut av ledd igjen; han flyr ned til høyre kan for å sende en bølge av kopier. Her er det bare å finne posisjon og fyre løs. Det var ikke så hardt? Nei egentlig ikke, men i det du skader han nok flyr han i en kinkig vinkel opp til sentrum av skjermen og har en tendens til å komme borti deg. Det dreper deg som alt annet. Nå gjelder det! Bare et skudd i panna på han og du har vunnet! For å få til dette må du hoppe på tilfeldige spikes som daler ned mot deg, men ikke kom skrått på de for da er du død... Etter å ha klatret opp og fyrt av kjenner du lettelsen og skuldrene slapper av. Eller?
Meg:
DEL 2!
JAHH... HVA FAEN ER DETTE!? En save og kampen fortsetter sier du? Trynet mitt da ---->
Fase 1:
Han sender noen fitteskyer som sender lyn som også elektrifsererfitterfaen deler av bakken. Bakken forblir farlig i noen sekunder som straks bli kjipt når sky nr2 og nr3 vil bli med på leken... Faen ta dette her. Da er det memoriserings tid sammen med kjappe reflekser.
Meg:
Fase 2:
Start med å vinke farvel til trigger fingern din før kampen fortsetter. No really.
Det dukker opp en rød portal ting som sender en helvetes mange kuler i to strimler mot deg som du må komme unna ved å gjøre små hopp på plattformer som fly i en mer enn grei hastighet mot deg. Nå skal du samtidig skyte han altfor mange ganger. Ikke så stress, men nå blir det alvor; Han sender kuler i spiraler av forskjellig størrelse som øya dine vil hate. Da er det bare å dodge i vei. Bør nevnes at fra jeg nevnte at du kunne vinke farvel til fingern din frem til nå bør du ikke ha sluttet å skyte som en villmann.
Meg:
Fase 3:
Nå slukkes lyset og ting blir stadig verre. Boshy blir med i kampen igjen og starter med å fly over deg og falle på deg. Du er død,finito. Forpulte kukksuger. Men før du døde la du nok merke til noen blå ting som sirklet rundt deg. De dreper deg neste gang du kommer så langt. Fe fitter. Fair enough, fingern skriker, men nå har man vel snart klart det... heh.
Så man skal skyte de blå kulene før de sirkler inn på deg, haha victory! Så faller du i et hull som Boshy lagde når han bommet på buttstompen. Husk det er mørkt. Mørkt som i svarte faens oldemor!! Og man kommer etterhvert like langt og unngår hullet. Og nå han spawner to kuler som følger deg som ikke kan skytes.... Hmm hva skjer nå? Og der fløy de på deg. Faen. Man må hoppe akkurat riktig for å komme unna de, greit nok vi er videre. Neste gang spawner han to blå som sirkler og tre kuler, en på hver side og en over deg, som må dodges. DETTE HER! Fy helvete så presis man må være, skjermen var så grønnjævli heldig at jeg klarte det når jeg gjorde det. Neste fase!
Meg:
Fase 4:
Det starter enkelt. Han lader opp en kule som dekker halve skjermen som blir fyrt avgårde i din generelle reting. Den dreper deg ikke, men den tar med seg alt av bakke. Man dør noen ganger, men det går bra. Det gjør ikke det egentlig, det er piss, noe forbanna piss. Du overlever kulen og det kommer plattformer flyvende i en grei hastighet i stigende høyde. Du må følge på og skyte på Boshy som kulern i toppen av skjermen. Her er hvor kampen blir mildt sagt urettferdig. Når plattformene nærmer seg toppen av skjermen må du ta et leap of faith over skjermen og håpe at du rekker en ny serie med mindre plattformer som kommer. Det har seg slik at det er basert på hvor raskt du kommer deg opp plattformene og klarer å skade Boshy at neste serie kommer.
Og det skal jeg si deg. Det er faen meg ikke så lett å hoppe og skyte på den kødden. På dette tidspunktet har du krampe i hånda og alle bevegelser er twitching av fingre uten følelse utenom en stump smerte. Og nevnte jeg at det er strømgjerde på alle kanter? Det er det. Helt fra første sekund av hele fuckings opplegget! Så hvis du er rask nok til å hoppe oppover på plattformene, skyte på Boshy, unngå strømgjerdet, hoppe over på den nye serien av plattformer, burde alt være krem ikke sant? FUCK NO! ballestein i ræva det som kommer nå suger! De små plattformene som står så smått fra hverandre flyr mot Boshy og du må pepre han med alt du har. Og han svarer med å sende en haug med homing spikes i trynet ditt. Du vil dø, og fy f du vil dø. Etterhvert overlever man dette og må raskt skifte oppmerksomheten til andre siden av skjermen. Der er portalen fra helvete tilbake. Du må hoppe over en ny rekke med kuler som blir sendt mot de, men ikke hopp høyt! For det er to rekker med kuler. en over hodet ditt også.Jippi pippi pikki PIKK. Her trodde jeg med hånda på hjertet at det ikke kunne skje mer dritt. Jeg overbeviste meg selv om at jeg var så nærme at jeg ikke kunne gi meg. Og så skyter jeg portalen til helvete og får en laser i trynet signert Boshy.
Meg:
Meg tre timer senere:
Fase 5....:
Dette er slutten. Etter å ha knust trynet på fitte portalen, må du hoppe fra plattformene ned på noen blokker som kommer flyvende i bunnen av skjermen som reverserer tyngdekraften, og snur hele skjermen på hodet og treffe de små plattformene igjen. Jeg bommet på de tre ganger etter hverandre... Jeg følte for å spy på dataen.
Eneste som gjenstår nå er å fyre løs med den lille stumpen er igjen fingern.
NO MORE BOSHY TIME MOTHERFUCKER!!!