Heavy Rain: The Mozarella Killer [PS3]

Noen andre enn meg som har problemer med at SPILLET FRYSER? :mad:
 
Jeg kom forbi problemet ved å ta en annen "retning". Får håpe det ikke skjer igjen, hørte om noen som hadde det helt i slutten og fikk ikke blitt ferdig med spillet :(
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Måtte laste ned en oppdatering nå, har det noe med dette å gjøre kanskje?
Fikk det forresten akkurat, har dere andre Elkjøp-bros fått det enda?
 

Kilik

Lokal moderator
Satser på at det dukker opp i morgen. Ble sendt fra Elkjøp på tirsdag.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk det dra Elkjøp idag selv, men har ikke åpnet enda. Vurderer å bare innstalere for å se om jeg klarer å brette origamifiguren.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spill spillet da, så jeg får noen å diskutere med.
 
Folk sier spillet er fantastisk, og jeg gleder å komme meg til de delene som er det for foreløpig så er det bra, men ikke mer. Bedre enn forventet, hvertfall. Historien er ganske opplagt på enkelte måter (Bare spekulasjon:
Er som om de først planla at familiefaren Ethan skulle være morderen, men så var det altfor opplagt, absolutt alt får det til å se slik ut, så de bestemte seg heller for å ha han som en villeder mens en helt tilfeldig annen er morderen.
)
Dessuten har jeg egentlig lest hvem morderen er på samtlige steder på nettet, men da er det i det minste interessant å finne ut hvorfor han er det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk min Elkjøp-pakke i dag med sånt fint pappcover, og det var koselig å tegne litt og leike med ungene og sånn, men den setup-en på starten er så lite subtil at det bare er å slenge seg i grøfta. Og da klimakset på innledninga kom, utbrøt både jeg og tilskueren noe om at
faren måtte da være den som strøyk med, all den tid det var han som ble truffet av bilen?
Nuvel. Det ser helt forjævlig pent ut, og jeg tilgir den litt negrete oppløsninga siden de har kosta på seg en grei anti-aliasing. Kan ikke helt huske å ha sett den i demoen, men det er mulig jeg bare roter. Samma det. Skal spille mer nå, gler mæ.
 
Jeg har ikke fått mitt ennå. Men det hadde jeg jo ikke regnet med heller siden det ble sendt på onsdag. Men dersom det ikke kommer i morgen kommer jeg til å bli amper. Som om elkjøp bryr seg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Patney din ubrukelige idiot, hvem er det som sjekker hvem morderen er i et spill som i stor grad handler om spenningen rundt hvem som er morderen?

Dere andre som allerede vet hvem det er kan drite i å kjøpe spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har fått spilt et lite stykke nå, og... vel, dette var igrunn akkurat slik jeg håpet. ^^

Med ett unntak: Noen steder kommer det noen jævlig pussige kommentarer fra noen av folkene, og da tenker jeg på grammatikk eller formulering som er helt høl i huet. Og skuespillet varierer ganske dramatisk; den ene figuren ble spilt klin feil i en scene, og i neste er han perfekt. Men men.

Uansett, dette er en fortelling som er fortalt på en måte som ikke er teit. I motsetning til omtrent alle andre spill jeg kan komme på. Ut ifra kontekst, små hint og detaljer finner du fort en rød tråd i de scenene du gjennomgår, og interaktiviteten brukes mest for å knytte deg til figurene og situasjonene mer effektivt enn hvis du bare ble fortalt rett ut hva som er greia. Måten spillet prøver å gi en fornemmelse av sinnsstemning, motivasjon og bakgrunnshistorie hos figurene, er jævlig bra gjennomført. Så. Dette liker jeg, iallfall så langt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers tror jeg du like gjerne kan bytte inn spillet hvis du ikke får til å brette origamifiguren som følger med.
 
Jeg kan hente spillet i dag!! Jeg har ventet på dette spillet helt siden jeg så tech demoen i 2006. Jeg har ikke gleda meg så mye til et spill siden MGS4. Bare å få unnagjort treningsøktene for i dag og så er alt golden:laugh:
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Spilt et par timer nå.
Akkurat vært i avhør hos politiet og meldt Shaun savnet.
Greit nok spill, men jeg føler at hele opplevelsen blir forringet av hvor jævlig awkward det er å styre disse folka. Spesielt når man får følelsen av at man må forte seg etter noen er det jævlig håpløst å ikke få figuren til å gå i riktig retning. Men så oppdager man fort at det slettes ikke er hastverk, for den du følger etter stanser og venter på deg og så var den stemningen ødelagt.
 
Patney din ubrukelige idiot, hvem er det som sjekker hvem morderen er i et spill som i stor grad handler om spenningen rundt hvem som er morderen?.
Den eneste måten jeg kunne unngått den spoileren på hadde vært å forlate nettet, for den var så og si OVERALT. Men det bryr meg ikke stort, da dette spillet ikke er så viktig for meg. Jeg nyter atmosfæren i spillet, i det minste.

CockMcBalls: I den avhørsscenen ble jeg sykt irritert av at det ikke var mulig å si at jakken hans var HVIT, når jeg VET den var hvit. For noe niggeri.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Om du ikke klarer å unngå den største spoileren i spillet uten å forlate nettet er du enda mer ubrukelig enn i utgangspunktet. Om spillet ikke er så viktig for det er forsåvidt greit, men opplevelsen blir jo mer ræva og det er ganske dust.