Heavy Rain: The Mozarella Killer [PS3]

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bakhistorie på schærringa leste jeg, og det kommer sikkert flere på resten av castet.
Hvis vi får med en origami-figur, må jeg ha den DLC-en. :qen:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steg 1: Kutt vekk et par kapitler pga. "tidspress"
Steg 2: Gi dem ut i etterkant som betal-for-DLC
Steg 3: Profitt!

Se også Assassin's Creed 2.

Men ja, jeg vil gjerne vise at jeg vil at David Cage og gjengen skal fortsette å lage spill, så jeg kommer nok til å skaffe meg luksusutgaven. Så lettpåvirkelig er jeg faktisk.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dette kan ikke bli PS3-selgeren for meg, det skulle jo liksom være en eller annen megasvær tittel som blåste alt ut av vannet, ikke en litt kul nestenindie tittel. Bleh, håper de annonserer til 360.

Så det man får med er et fancy cover, en bretta papirfugl, en plakat med no info og no DLC?

Åssen former man engang DLC til et spill med en så strict narrativ?
Det lurer jeg også på- ærlig talt er det bare idiotisk! Jeg er lei av at alle spill skal kutte vekk ganske viktige kapitler og gi dem ut som DLC, det er jo tvers igjennom råttent! Før forbundet jeg DLC som en forlengelse av spillet, men når de hele tiden annonserer DLC lenge før spillene er utgitt blir jeg bare fylt med sinne og et uendelig hat. SKAL IKKE KJØPE MEG DETTE SPILLET FOR Å VISE HVOR SERIØS JEG ER(MIN SØSTER KJØPER DET SÅ ALT ER O K)

Drauden

SGs kollektive lillebror
Synes alle her kan kjøpe minst to utgaver av dette spillet, bare fordi.

Hva kommer denne limited utgaven til å koste? Heavy rain skal jeg ha. Har nesten ikke sett noe fra det, men det skal kjøpes på releasedagen. Forventningene mine er skyhøye. Hvis de får til mesteparten av det de sier de får til kan dette lukte skremmende likt game of the year for min del.

Microsoft kan dra til helvete for å i det hele tatt ha funnet opp konseptet DLC. Faen skjedde med expansion packs? Unlockable content etter du runna spillet på steinvanskelig?
IS GONE IS GONE IS GONE

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Det er jo i og for seg bedre enn halvferdige spill. Alt blir rusha ut lenge før det er ferdig fordi pengepungene plutselig bare "Neifaen gutta! Nå kommer julesesongen må ha spillet ute da!" "Jamen vi er ikke" "DRITER JEG I! GO GO GO!". Med DLC får man i det minste spille hele spillet? Selv om det er homo å betale enda mer for det tiltenkt komplette spillet, så er det bedre enn å irritere seg over enorme mangler som å-så-lett kunne vært fiksa.

Det som er irriterende at de tar seg betalt for sånn drit. HESTEARMOREN I OBLIVION NOEN?
DLC har blitt en grei unnskyldning for å presse ut mangelvare-spill.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Men hva med da de ikke hadde en unnskyldning en gang, men syntes sånn som Mass Effect, Ass1 og ikke minst Fahrenheit var helt greit?

Det som er irriterende at de tar seg betalt for sånn drit. HESTEARMOREN I OBLIVION NOEN?
DLC har blitt en grei unnskyldning for å presse ut mangelvare-spill.
Fallout 3, Fable, Trials HD, Dragon Age (her tar jeg ikke med bøg-greiene fra starten de vil ha penger for) er bare noen spill som har tradisjonelle expansions, i form av nedlastbare DLCs, og jeg liker det jeg. Klart det er en del horsearmor og annet ræl ute, men hvis folk driter i å kjøpe det vil de forhåpentligvis slutte å lage det.

kremt burnout paradise kremt

Dette er hvordan det skal gjøres om det er tidspress det er snakk om her. Men jeg har en vond følelse av at det er i en begrenset periode og egentlig bare er for at alle skal kjøpe det med en gang...
Sikkert samme opplegget som Dragon Age: Jeg tipper du får med noen koder for diverse armorings og en eller to "ordentlige" DLCer (kommer an på hvilken utgave du ruller) med de første kopiene av spillet, som du senere må betale for hvis du er sent ute å kjøpe spillet.