Heavy Rain: The Mozarella Killer [PS3]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Høres kult ut. End of diskusjon.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#62
Enig med Yeti. Vi må kjøpe dette alle sammen. Gruer meg på den bra måten men gleder meg mest, dette blir krem.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#63
Bare setningen: "Everything I did, I did for love" er en grunn til å kjøpe dette spillet. Blir ostete.
 
#65
Jeg vet lite om det de sier om historie og konsekvenser er sant (mulig det er det), men jeg vil ha spillet for de latterlig dårlig ansiktsuttrykkene, pinlige voice actinga og dumme detaljer/animasjoner. Med andre ord, de har feilet hardt på den delen hvor de lovte virkelighetstro grafikk, som istedenfor å imponere får den meg til å le som en liten jente, og er uncanny valley som bare faen.

JASSSSSSOOOOOOOON
 
#66
Synes det var lite ok av kyllingmannen å smelle inn en spoiler i tråden her. Driter i om det står rundt på resten av nettet, finnes de av oss som ikke leser opp og har lært av det å rasere opplevelsen ved å se trailere fra andre spill.
Og dette er seff must-buy på dag 1.
 
#67
My spoiler sense was tingelin' så jeg ungikk den med en millimeter.:ninja:
 
#68
Spoilertagg'd. Sorryborry, Roar - legger meg flat :/

(Selv om det har vært hausset opp som en av spillets feteste features fra dag én. Men ja. Flat.)
 
#69
Du er tilgitt rett og slett fordi du ligger flat. : )
Vel, det var kanskje til det bedre. Nå vet jeg iallfall hvor viktige valgene blir. GLEDER MEG NÅ.
 
#74
Demo spilt'd, og det er virkelig QTE hell (litt slåssing og litt klatring og sånt noe). Og de high tech investigation mode-brillene til han FBI-karen virker ganske malplassert. Men det var da gøy nok. Skal spille igjennom en gang til i morra og være litt mer ræva på QTE-ene, så får vi se om det blir noe annerledes.

Så langt virker dette overhodet ikke som noe must buy, i hvert fall.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#75
Demo spilt'd, og det er virkelig QTE hell (litt slåssing og litt klatring og sånt noe). Og de high tech investigation mode-brillene til han FBI-karen virker ganske malplassert. Men det var da gøy nok. Skal spille igjennom en gang til i morra og være litt mer ræva på QTE-ene, så får vi se om det blir noe annerledes.

Så langt virker dette overhodet som et must buy, i hvert fall.
 

Lodin

Der Waaaah
#76
Det er det verste kontrollsystemet jeg har vært borti siden starten på 90-tallet en gang. At man må holde inne R2 for å gå bare fordi det skal være cinematisk å vri venstrestikka så karakteren titter rundt er piss. Det er på linje med å slippe et FPS hvor man må gå med piltastene og man snur seg med høyre og venstre. Har du lyst til å strafe? Nei da må du holde inne ALT. FFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffff...

Når det er sag skal jeg ha dette her. :ermm:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#79
Grusomt kontrollsystem, etc.
Helt enig. Jeg hadde håpet på at de kontekstgreiene skulle føles litt naturlig når man spilte, men det var jo bare gimmicky og irriterende. Og hvor faen er gå fortere-enn-bestemor-knappen? =/

Stemninga og storien virka kompetent, men mitt uendelige hat for all QTE gjør at jeg fortsatt ikke er helfrelst på detta. Blir vel anskaffa, men inntill jeg får det for under tollgrensa hos play tror jeg fint at jeg klarer å vente.
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Vel jeg hater og QTEer, bortsett fra når spillet er basert rundt dem. Hvis ikke hadde jeg hata alt som heter Guitar Hero og Rock Band og.
Når man først vender seg til det og vet at det er høyre stikka og face-knappene som gjelder er det ikke noe problem å reagere. Også noe risting da...
Men ja, finnes ingen grunn til at man ikke bare kan gå rundt med venstre stikke, David Cage. Din dick!