Heavy Rain: The Mozarella Killer [PS3]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg trodde ikke Microsoft godtok gratis DLC okke som?
I utgangspunktet ikke, men det spørs hvor mye clout utvikler/utgiver har, og litt hva det går for på PS3 hvis det er flerformatsspill. Mener jeg å ha lest. Har også forekommet at eksterne selskaper har sponsa gratis DLC i en begrenset periode.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi fikk ikke den gratis Titan-pakka til Unreal Tournament 3 fordi Microsoft er dicks, mens pc- og PS3-eiere dro nytte av den ganske fete pakka. Jeg vurderte å kjøpe det enda en gang på PS3 av den grunn, men det ble ikke noe av.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte UT3 på Steam, og nå er det på magisk vis oppgradert til UT3 Black Edition. Koz. ^^

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hadde jeg bare hatt spill-pc. Kanskje med neste leilighet jeg flytter inn i i februar/mars.

Fallout 3, Fable, Trials HD, Dragon Age (her tar jeg ikke med bøg-greiene fra starten de vil ha penger for) er bare noen spill som har tradisjonelle expansions, i form av nedlastbare DLCs, og jeg liker det jeg. Klart det er en del horsearmor og annet ræl ute, men hvis folk driter i å kjøpe det vil de forhåpentligvis slutte å lage det.
Tviler på at den DLC-en til Trials var så gjennomarbeidet at det kunne kreves penger av det. Hva var det?
Tror ikke man skal ta det med Titan-packen så tungt, det var rimelig stusselige greier. Valve og content går alle en høy gang.
Plaster på såret iallfall =)))))))))))

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den DLC-en til Trials var så gjennomarbeidet at jeg er glad for å ha gitt penger for det.

EDIT: Nå har jeg ikke Titan Packen selv, men romkameraten sier den er good shit og velger å stole på han siden vi begge er glade i Unreal Tournament. Er du no særlig glad i UT? Kanskje meningen din er litt biased? Min er i alle fall det, men poenget er likevel at DLC-en er awesome stuff til fans av spillet.

Den DLC-en til Trials var så gjennomarbeidet at jeg er glad for å ha gitt penger for det.
Og den kostet...40 kroner? Masse nye baner, nye skillgames, mye mer raeg og mer av det samme bare samme bare vanskeligere enn før. Absolutt verdt de penga.

EDIT: Nå har jeg ikke Titan Packen selv, men romkameraten sier den er good shit og velger å stole på han siden vi begge er glade i Unreal Tournament. Er du no særlig glad i UT? Kanskje meningen din er litt biased? Min er i alle fall det, men poenget er likevel at DLC-en er awesome stuff til fans av spillet.
Synes UT3 var ganske artig å spille, men Titan-packen var ikke noe å få bakoversveis av. Det redda ikke akkurat det så godt som døde spillet.
Fikk nesten lyst til å fyre det opp igjen. Sinnsykt feite vehicles.

Prinsippet, sheriffen. ; PPP
Neida, men jeg er enig. Mye DLC som er verdt penga, men det forandrer ikke det faktum at det er mye drit devs kan ta seg betalt for uansett om det er valgfritt eller ikke.
Problemet er at så godt som alt av ekstrashiz må man punge ut for.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
For det andre, Titan Pack var gratis. Hvordan er det ikke verdt penga?

EDIT: Diabolical var en god del lettere enn Inferno II. Husker du Inferno II, sheriffen? Hmm?

Novastrum

Feminist-elitist
Digger Glowing Shadow-effekten fra photoshop. Skikkelig proffe greier.

Lodin

Der Waaaah
Europa får demo før alle andre, ikke at det betyr så mye på PSN da. Uansett er datoen 11 februar.
Forøvrig er DLCet jeg lurte på egne små frittstående kapitler. I et av dem spiller man selve morderen. Kanskje noe ala. starten på Fahrenheit?

Og jeg som var sikker på at morderen skulle vise seg å være en av de fire hovedpersonene.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg sjekket ut denne videoen som tar forteller mer om det meste, og det kan dere og.

Noen som har sjekket ut den nye gametrailers-videoen på kjøpesenteret? Det ser ærlig talt ikke så bra ut, når personene såvidt har ansiktsuttrykk og det er ENDA et spill hvor ungene fremstår som totalt retards på alle måter. Og QTE's er ikke noe jeg er spesielt glad i uansett. Eneste som kan redde dette for min del er om ting virkelig har konsekvens, og ikke bare endrer på bittesmå ting ala Fable 2.

Synes det så blodig fett ut jeg, dog litt akwarde tryneanimasjoner.
Har heller ikke vært i et kjøpesenter siden Silent Hill 3 og det er et pluss.

runefo@twitter skrev:
Etter noen timer med Heavy Rain, balanserer opplevelsen hårfint mellom det fullstendig geniale og det øyebrynhevende banale. Men er hektet!
runefo@twitter skrev:
Ferdig med Heavy Rain. Hvor interaktiv historien er?
TO av rollene jeg styrte døde (min egen feil) og ble skrevet ut av historien for godt!
Discuss.