Heroes of Newerth - Nerdrage med Billa & Slegga

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#41
10 strength er nesten alltid bedre enn +5 damage, men spesielt hvis du er en strength hero, for da vil 10 strength også gi deg damage i tillegg til HP. Hvis du mouseoverer det lille ikonet nær exp-baren på portrettet ditt står det akkurat hva du får av hvert statpoint.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#42
Oj, hændy.

Elsker forresten interfacen sånn generelt. Vanvittig mye bra funksjonalitet.
 
#43
Som sagt, holder på å skrive no greier men har blitt litt meh. Slenger opp senere/imorra.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#45
Tviler nå på at kravene er særlig større en warcraft3.

Sender deg en nøkkel, dog.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#47
Så skal vi få til noen games sammen i kveld da niggers?
 
#48
Heisann, klarte å lukte meg fram til at det er flere her som har noen invites til overs.
Hadde vært utrolig snillt om en av dere hadde lyst til å gi bort en i bytte med god karma ;)
 
#49
Forresten, er det noen som veit om folka bak DoTA er med på utviklingen av HoN ?
Synes det er generelt lite info om spillet, mulig jeg suger til å leite, men kanskje noen av dere har et par linker med div info dere vil dele?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Det utviklerne sier er at de ikke samarbeider med kisen som mekker DotA, men at de har hans velsignelse til å mekke sitt eget rask basert på det. Og hvis du sender meg en epostadresse (via PM eller noe annet vettugt) skal du få invitt.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#51
Jeg prøvde en game og sugde så utrolig hardt. Når kommer den greia du hadde tenkt til å skrive, eivind?
PS. Hva heter dere in game? Jeg heter fryktelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Fetthesten her i går'n, ikke at jeg klarer å spille noe som helst da. Kanskje jeg skal prøve noen games i kveld. Kommer an på hvor fort jeg går lei Killzone.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#53
cycerin ingame. Jeg er med på games i kveld hvis dere klarer å drasse dere online/terge meg på IRC
 
#54
Jeg hadde skrevet mye og greier, men så fikk jeg Win7 på msdnaa, og formaterte uten å tenke meg om. Vi kan ta det over VT en gang til uka eller no sånt.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#55
Det er også en kort videotutorial til spillet ute på facebook. Jeg posta den tidligere i tråden.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#56
Da var NDA'en borte, gitt!

[yt]K6s5lIA2gUY[/yt]
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#57
Guess wutt? I hele jula kan du fritt lage en HoN closed beta-account her: http://www.heroesofnewerth.com/open_create_account.php

Hvis det fortsatt er noen som ikke føler at de har nok RAEG i livet sitt er det med andre ord bare å slenge seg på. Jeg og Eivind og roomies spiller fortsatt daglig.
 
#58
Dette er altså dota-klonen for de som faktisk liker videospill, imotsetning til regnbuen av oppkast som er League of Legends.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#59
Har spilt litt HoN på min mors knirkete laptop i jula og synes det er ganske fett. Har spilt Dota en del i høst, men det er artig og slitsomt med nye helter.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#60
Jeg har da prøvd ut League of Legends i noen runder og faktisk hatt det litt gøy med det, men jeg har laget en HoN-konto og tenker å gi det en sjanse etter snowboard-helga jeg skal ha på Hafjell denne helga. Hva om cycerin, eivind eller flere viser med tauene til uka?