Heroes of Newerth - Nerdrage med Billa & Slegga

#22
Nei, det kunne det ikke. :D
 
#24
Nå sitter jeg også med 4 invites, så hollar at me boy!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#25
OP oppdatert med ekstra kulhet. Diverse åskoper som Nicholas, justincase og Yetipants som har fått invites men ikke gidder å spille burde få ræva i gir så vi kan flagge [SG] foran nicksa våre!
 
#26
Veit justin sliter med negermacen sin og ikke får installert faenskapen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#29
Får ikke innstallert nei, men på beta forumet står dette:

Intel based Mac
1GB of RAM
128MB fully OpenGL 2.0 / GLSL 1.20 compliant video card: If you have OS X 10.4, this means you need a Radeon HD 2400/GeForce 8600 or newer. With OS X 10.5 you need a Radeon 9600/GeForce 6600 or newer.

Som vanlig er jeg helt ubrukelig, men de to første punktene er jeg down med.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#30
Jeg skaffa meg en betanøkkel herfra (over 3800 igjen i skrivende stund) og regner med at spillernavnet mitt blir det samme som loginnen min, som er Tomli.

Edit: Auda, detta var vanskelig. I (noobs only, vel og merke) matchen jeg nettop spilte hadde andre teamet nesten 20 kills hver, mens vi hadde en imponerende 3 sammenlagt.
Skjønner ikke åssen folk får damagen så høyt opp. Selv hvis jeg camper nær tårna våres så blir jeg roota og toshotta.
 
#31
Spørs vel helt hvordan Hero du velger, greit å farme litt creeps for å gå fortere opp i level også kan det være smart å kjøpe seg items som booster statsa dine.
 
#32
Det eneste som holdt meg fra å sjekke dette spillet var at jeg har litt under 1 GB med ledig plass på Windows partisjonen på MacBooken min. Men nå som det har kommet for lys at lureriet kan kjøre på eplemaskner så er jeg down.

Gibe invite ploz.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
La deg til på MSN så du kan slenge meg en epostadresse jeg får sendt invite til.
 
#34
Tenkte jeg skulle skrive opp en litt generell guide til det meste i HoN om det er humør for det, er ikke noe man gjør på 5 minutter, så om folk bare bæsjer på det uansett, legger jeg det på hylla.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Jeg er interessert. Dette her virker som noe fett men selv newbie-guides på forumet klarer jeg ikke å forstå fordi de bruker interne begreper jeg ikke skjønner. Bare en ordliste over de mest grunnleggende konseptene ville vært veldig nyttig, halp plz.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#36
Jasså, påsan - skar'u lære deg Heroes of Newerth? Da har du finni deg en kar som det kan lønne sæ' å høre litt på. Asså, det skjer sånn herre her. Trøkker'n går dirrekte inn i rabalderet med fjernsynswarpegreia og legger ut litt saftig rundtrøkk i omkringsen sånn at'em får seg en god smell. Så trår Griller'n tæl med et dugelig nedtrøkk og innslag av tredjegradsforbrennings, og så avslutter'u med Billa som flyr inn med et opptrøkk som avslutter kalaset.

Evventuelt kan du bare trekka hele faenskapet ner'i dass med Blekkulf. En anna bra strattegi' er at Bolla støvsuger opp hele sulamitten og dumper en kladd oppi festkaka, og så kan du trøkke tel oppi der når alle er samla og koste opp rotet med en såkalt luskefaen, som for eksempel Speider'n.

Av og til så er'e ikke nok, og da kan det lønne sæ' å ha Gruser'n eller Stålfarfar i bakhånd sånn at du kan kline til med litt dæljing på dem hyssingene som prøver å pelle seg vekk. Tommelfingerregel'n her er at du aldri kan ha nok telslag på rundtrøkkinga, ikkesant.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
JE HUSSER FØR OM DA'N JE, DÆ VA FØLL TOSSDAN I JULEVIKUA, JA, ETTER KRIGEN
 
#38
Skriver opp no shitz nå, poster senere ikveld.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#40
Jeg finner ikke noen guides som dekker en mellomting mellom "ÅSEN KJØPE JG ITAMZ??!?!?!?!" og "Hvis du velger X og ikke vet hvorfor du bør assiste Y i BL så burde du avinstallere spillet".

En av de tinga som jeg ville likt er noen slags kalkulatorer for å leke seg med skadeformlene og slikt. Når er f.eks 10 strength bedre enn +5 dæmedj?