Hva blir det neste store MMORPG spillet?

#21
Hvorfor skulle jeg ikke være klar over det?
Dessuten er det drows i DD Online-settingen, men de er alle snille og bor i jungelen ...
Poenget er at spillet ser ut til å bli møkk i forhold til WoW, og det eneste som kunne fått meg til å spille det hadde vært muligheten til å være en slem drow trollmann eller noe. Ja. Jeg er shallow.

Oooog, hadde ikke det vært mer logisk (fra et kaldt og kynisk kapitalistisk synspunkt) å melke mainstreamen for alt det er verdt? Spillet hadde fått større suksess om de hadde holdt seg i Forgotten Realms.
 
#23
Jeg har hørt fra en sikker kilde at du suger pikk. Bekrefte?


:( *grine i hjørne*
 
#24
Vi har jo Dark & Light, som visstnok skal være "The largest MMORPG you've ever seen!".
Også har vi Darkfall Online.
Dark and Light (DnL) planlegges vel å slippes i Oktober eller November, Darkfall er jeg mindre sikker på.

Om en av dem kommer til å bli det nye store har jeg mine tvil om, ihvertfall til den grad WoW og EQ2 er nå.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Evehr@08.07.2005, 18.40


Vet ikke helt om de nye spillene, det ringenes herre spillet kan bli ganske rart siden det må liksom holde seg til historien, blir det sånn at du spiller en liten hobbit ved navn frodo eller at du spiller hvem som helst i en liten by ingen vet om?
hvis de får til at alle er ulike i det kan det bli en utrolig konkurrent i mmorpg markedet, but then again lotr er litt oppbrukt.
240404​

Det blir ikke sånn at du styrer frodo, Det er ifølge det jeg har hørt sånn at det kan vere quests som innebærer at du dulter borti ringbæreren osv.

Når det kommer ut vil det sansynligvis bli det en av de største mmorpg i størrelse på hva du kan utforske dvs hele midgard verdenen til tolkien.

Skal snakke med en kompis som er skikkelig inne i dette så legger jeg ut noen linker til forum osv.
 
#26
Drizzt er da en Snill Drow , snille drows er ikke moro ! Drow holder seg til i over verden oxo, for de som ikke viste det, finnes flere byer der Drows holder til i stor populasjon... + et par slott til en del followers of Vhearun.. Eborron settingen kan jo være litt kult det. aldri prøvd det i P&P still men det er for jeg er dypt inne i Faerûn verdenen... aka Forgotten Realms..
 
#27
Får da bare håpe drows ikke tar hele oppmerksomheten i dette spillet...
Bare jeg kan få være en half-orc fighter er jeg glad:D
 
#28
haha skal du være Fodder? outcast? hatet av alle? :p
 
#30
grunnen til at ingen har nevnt Guildwars er jo fordi at Guildwars allerede har blitt utgitt.
her er det snakk om de NESTE store mmorpg'ene...
 
#33
Opprinnelig skrevet av Seredic@21.07.2005, 02.04
Ingen som nevnte Guild Wars? Det er jo bra... og så tror jeg det skal komme et Warhammer online spill, men det ser ganske dårlig ut.
243867​
Rett meg hvis jeg tar feil, men ble ikke dette projektet lagt ned i fjor en gang? Etter det jeg leste hadde de holdt på med spillet i 2 år før de fant ut at: Nei vi dropper det.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Toz@21.07.2005, 03.36
*Rette på Tyrion*

Spillet er ute det. og virker gjør det og :)
243904​
Jeg ble kanskje misforstått med det sitatet. Jeg mente MMORPGet Warhammer. Guild Wars vet jeg er kommet ut, vurderer å kjøpe det nå som jeg er dritt lei FFXI og WoW, men finnes Warhammer?

Edit: Etter å undersøkt litt fant jeg ut at Warhammer Online som det kalles var blitt lagt ned. Nå virker det som om det har blitt åpnet igjen. Så vel hvor grisemye penger Blizzard og Squaresoft dro inn på 100 kroner i månden.
 
#37
Ehm hvordan blir warhammer a? Blir det likt Som Warhammer shadow of the horned rat? eller Dark omen ? eller som Figur/p&p spillet lr ? fremtids opplegg som warhammer 40.000?
 
#38
Opprinnelig skrevet av Crosis@18.07.2005, 23.14
haha skal du være Fodder? outcast? hatet av alle? :p
243146​
Bedre med homofil liten alv med liten tiss <_<

Jeg savner et bra warhammar fantasy spill, jeg har aldri likt Warhammer 40k... Hvertfall når de lar Dark Eldars bli ute...
 
#39
Øøh..er kanskje feil sted og spørre om dette, men jeg lurer på om FF XI er noe bra? Har aldri spilt noe ordentlig MMORPG bortsett fra en tidlig beta av ett gratis MMO. Noen anbefalinger? Er kjempe fan av FF serien, så FF XI frister litt må jeg innrømme :p

Dette er setupen min: Celeron 2,6 Ghz - 1024 MB DDR RAM - GeForce 5200FX 256 MB - 40 GB harddisk

Holder det til FF XI?
 
#40
Pcen er sterk nok den. Spillet er tross alt snart 3 år gammelt.

Jeg spilte det i nesten 1400 timer og jeg synes det var bra. Andre som synes det ikke er så bra. Krever ihvertfall mye tid. Du når ikke maks level på 1 måned som du gjør på WoW, nesten et år. Har en del Final Fantasy greier med, men har også ganske mye vanlig MMORPG greier.

Hvis du er veldig ute etter PVP er kanskje ikke FFXI spillet for deg. Det er en PVP del som kalles ballista, men denne kan ikke benyttes før en ganske god stund ut i spillet og man må gjøre en del stuff før man får lov til å delta. Morro er det ihvertfall.

Jeg anbefaler deg å bli med i Linkshellet Norwegian Legacy på Titan servern. Da får du en del hjelp og råd. Kan være veldig vanskelig å lære seg dette spillet alene. MYE mer avansert enn WoW.