[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Ellers er jeg litt usikker på hvordan dette kommer til å funke med modder som trenger andre modder for å fungere og hvilke rettigheter du har hvis noen stjeler fra gratis arbeid.
Vel en fyr som har en ganske bra fiskemod endra den til betalt og fikk den sletta litt seinere fordi den krevde noen andre sine annimasjoner for selve stangkastinga og sånt.
En annen kis la ut ei søppelbøtte til 2 Euro som vits. Den funka fint og sletta items man la i den, men den hadde vistnok og no stært kode.
Personlig håper jeg dette roer seg og folk som lager skikkelige ting som pirat-modden faktisk kan få betalt.
 

Lodin

Der Waaaah
Oh shit, 29.99 dollars gir deg dette! \o/

Extra Apple is still in beta, but I have decided to open it up to the public for further testing and developement. By purchasing Extra Apple, you are making an investment in one of the most exciting mods in Skyrim history. The price will continue to rise as more features are added. The future features I am planning include:

-Custom modeling, animation, and voice acting for the extra apple

-Adding more than one apple to the counter, possibly two or even (if this mod’s revenue can support me full time for several months) three extra apples

-Massive overhaul to every single gameplay system that there is no way I can feasibly develop

-Yet another shoddy attempt to fix the Civil War questline

-A custom follower who is just a clone of another NPC. This follower will behave exactly like all the followers in the base game, and have no custom dialogue. They will however have a different name, and perhaps a poorly constructed backstory

-A New Lands section of the game featuring a fully voiced 50 hour questline based on my awesome story idea I had in class last Tuesday
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ikke nå lenger. For øyeblikket er det bare en bitteliten håndfull "paid mods" som ikke er fjernet fra Steam. Vi får se hva som skjer.
 
Sist redigert:
Jeg lurer på om ikke det hadde vært smartere PR for Valve å kjøre 70/30-linja som er standard ellers. Hvis regelen er 25/75 later det vel til å tilsi at moddere sin innsats er mindre verdt enn andre indieskapere?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Broken Age del 2 er endelig ute. RPS slakter det sønder og sammen.

Eneste måten DoubleFine klarte å fullføre det var visst ved å gjenbruke assets, for du uforsker de samme områdene som i del 1, bare med den andre kidden. Det er de samme NPC-ene du snakker med, og puzzlene er møkk.

WELP
 

Novastrum

Feminist-elitist
Er ikke akkurat betryggende, men samtidig rakker de ned på ting jeg aldri plagdes med i del 1, så tar det med en klype salt. Manglende nye områder er kjipt.
 

Lodin

Der Waaaah
Valve trekker hele betal for modder-skiten etter at internett har eksplodert i dagevis. Var sikker på at det måtte komme endringer, men ikke så drastiske. XD
We're going to remove the payment feature from the Skyrim workshop. For anyone who spent money on a mod, we'll be refunding you the complete amount. We talked to the team at Bethesda and they agree.

We've done this because it's clear we didn't understand exactly what we were doing. We've been shipping many features over the years aimed at allowing community creators to receive a share of the rewards, and in the past, they've been received well. It's obvious now that this case is different.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Før så var det jo et herk å bytte editions, i tier´n er det lekende lett. I foresee no difficulty.

4 av "editions"-ene i artikkelen er jo Mobile og IoT (til raspberry/intel) - så ... vet ikke helt om de teller. Så da gjenstår det fire editions som vil være vanlig å bruke på PC-er. Selv synes jeg Education virker som en herlig greie.

Grunnen til forskjellige prisnivåer er kanskje ikke så tydelig for en forbruker, men det er viktig å differensiere prising for forskjellige typer bedrifter.

Home/Pro holder som regel for vanlige/avanserte brukere - Enterprise til større bedrifter/bedrifter med behov for enterprisefunksjonalitet.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jessda, det var mest en sånn derre spøk vettu. Det som irriterer meg mest er at du må opp på Pro for å kunne kobletisere datapesen inn på et domene, ellers regner jeg med at Home passer brillefint. Får det vel uansett grætis siden jeg har skjøpt Windows 8.
 
Yeees, samme her. Det blir sikkert SÅ vakkert, så. Tenker strengt tatt ikkje over at eg er i Win8 for å være ærlig. Er vel meir synlig for meir avanserte brukere enn meg + mobilbrukere. Eg bruker ikkje Metro pga manglende touchskjerm. Med touch er det herlig. Kjøpte faktisk kun Android-tlf på grunn av humblebundlene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

Nabbe

Har fin hatt.
Og så er det kun til datapese :(

Håper det blir søppel. Om ikke jeg kan få kose meg med det, så skal ingen få.

Meh. MEH.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lån meg PS4-en din og Bloodborne så skal vi få fiksa den XCOM 2-en ganske så enkelt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Liker looken, akkurat som jeg gjorde i første spillen. Det er noe behagelig og videospillete over Enemy Unknown. Glær mæ!
 

Lodin

Der Waaaah
Way of the Samurai 4 slippes endelig etter et halvt år med utsettelser på Steam i morra. Nevner det allerede nå siden det er satt ned i pris fra 170 til 102 spenn før launch og det er en jævlig god deal.
Det er vistnok en shabby port og det eneste man kan endre på er oppløsning, men de som har previewa sier det i det minste er stabilt og ladetidene jævlig kjappe. Forhåpentligvis stepper Durante eller noen opp å fikser frameraten.
Ihvertfall er det fortsatt WOTS4 og liker man samuraier og da særlig spill om dem som forgjengerne eller Bushido Blade så burde dette falle i smak. Selv hvis du bare kjører gjennom det en gang eller to er det verdt 102 spenn fordi det er en såpass unik og bisarr opplevelse.

e:
 
Sist redigert: