[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne spillen er jaggu enda bedre enn jeg huska, og iallfall mye fetere nå som det ikke er PowerPoint-framerate på faenskapen. Figurmekkeren er også virkelig noe for seg selv; berta mi ser helt OK ut i spillen...



...men i kuttescener blir'a en ganske åpenbar dragqueen:

 

Lodin

Der Waaaah
Eneste jeg gjorde var å bytte øyet som er skada og la på masse hår.



Og jo Fetthest, døtt inn denne låta istedet for tullet de la til med Dark Fisen. Bare søk etter filnavnet og sleng den nye fila i riktig mappe. Da kan du og fly inni det fri og bli en dangan.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg testa det. Skulle ønske jeg hadde latt være.

Men ellers da, det lønner seg å være tålmodig; N++ kommer til Steam!
The good news: we've found a new programmer, and they've been working on porting N++ to Steam for the past month or so. There are still a few more months of work -- we want to add all of the planned post-launch-update stuff that got put on hold when our team imploded -- but we will definitely be bringing N++ to Steam. We're still looking at other platforms too.
Metanet er bare to folk som liker å lage spill, og av en eller annen grunn har ingen av dem giddet å lære seg å programmere, så det er litt stress når kan som kan mekke kode må gi seg. Så da er det ålreit at de har funnet noen til å bære fakkelen videre. N++ er verdt å vente på og har iallfall fett hesten´s sjøløve of approval.
 

Lodin

Der Waaaah
Har du hørt på Maken? Scalebound og Quantum Break skal slippes på PC samme dag som på Bone. De var lissom to av de eksklusivene skiten hadde igjen. Virker som MS er i ferd med å kaste inn håndkleet.
 

Lodin

Der Waaaah
Som de fleste andre japanske spillutviklere har selv den fisen innsett at de A. må lage spill som appelerer til gaijiner og B. at PC-markedet er mye mer lukrativt enn de hadde noen anelse om.
Men jeg regner med at han fortsatt hater oss da. :v

Forresten annonserte Capcom i går at Dragens Dildo er det raskest selgende PC-spillet deres noensinne. De regner og med at det på sikt kommer til å selge mer enn orginalen og Dark Arisen på både PS3 og 360 tilsammen.
Vi får håpe det betyr en oversettelse av DD Online og en mulig oppfølger.
 
Sist redigert:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Gode minner fra da jeg besøkte noe fjern familie da jeg var liten; det var ingen på min alder der, men fettern og jeg bondet over scorch <3 Ikke lov å bruke nuke fordi animasjonen var så krevende og det tok så sinnsyk lang tid å rendre. Vi visste ikke hva inventory betydde men vi sang inventory-sangen hver gang vi åpnet det (inventory-duu-duu inventory). Jeg bærer ennå nag over at det ble sett på som usosialt og at vi evt ikke fikk lov mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Etter å ha sett et par med VR-briller på Teknik Magasinet det var meninga du skulle stappe telefonen oppi, må jeg vel si at du får det du betaler for når det gjelder VR også.
 

Terje

mostly harmless
Ikke at det var noen særlig tvil fra før at VR ville bli et nisjeprodukt, men det prisnivået de proffe løsningene legger seg på gjør det iallfall bænkers.
 
Etter å ha sett et par med VR-briller på Teknik Magasinet det var meninga du skulle stappe telefonen oppi, må jeg vel si at du får det du betaler for når det gjelder VR også.
Jepp. Om man uansett er ute etter en ny telefon nå for tiden da, så får man med Occulus sin egen mobil-greie om man forhåndsbestiller galaxy s7. Jeg hadde tenkt å kjøpe den telefonen uansett, så håper den gir meg litt av samme glede som jeg hadde da jeg lekte med novastrum sin DK2.
 

Lodin

Der Waaaah
Gears of War 4 kommer til PC også og speccsa var oppe i Windows-sjappa en stund. Detta virker jo rimlig sinnsykt til å være en port fra Bone.
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i5 @ 2.7Ghz or AMD FX 6-core
Memory: 8 GB RAM (2 GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 650 Ti or Radeon R7 260x
Hard Drive: 60 GB available space
DirectX 12

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR 1920X1080P
OS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i5 @3.5GHz+ or AMD FX 8-core
Memory: 16 GB RAM (4 GB VRAM)
Graphics: GeForce GTX 970 or Radeon R9 290X
Hard Drive: 60 GB available space
DirectX 12

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR 4K
OS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i7 @ 4Ghz or AMD FX 8-core
Memory: 16 GB RAM (6+ GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 980 Ti or Radeon R9 390X
Hard Drive: SSD + 60 GB available space
DirectX 12
Nei vent, det er ikke krava til GoW4, det er krava til remaken av enern. Et spill fra 2006 som allerede finnes til PC. Og remaken var delvis nedgradert. Hva i faen? :brainfuck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De har mekka lysmotoren og alt av geometri fra scratch. Kan finne bilder når jeg ikke er på telefon.

Ps skal kjøpes.