[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Dette er potensielt kjølig midding. Noen har delvis greid å porte WiiUen sin kontroll til PC. Det som gjenstår er touchscreen funksjoner og streaming. Når det kommer kan dette bli å eie til mer enn bare emulering.
!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
wom.jpg

Who Will Master The Worlds of Magic?

\o/

Farg meg helt jævlig spent på dette, Master of Magic ble spilt så inni helvetes mye helt siden jeg var for liten til å skjønne hva jeg drev med. Jeg håper dette blir det Elemental ikke ble. Master of Magic er en ren 4X (Explore, Exploit, Expand, Exterminate), dvs en Civilization med magi. Og det eier!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skandaløst at denne tråden har falt til side 2 i spillforumet. Uansett, dagens lille mys på RPS avslører at når Chris Wild er ferdig med å porte den nye versjonen av Lords of Midnight til PC, så skal han... mekke en ny, ny versjon av Lords of Midnight til PC. Med 3D-assets istedenfor 2D-sprites og sånt. Blir bra. Men, men! Etter det igjen, så har han lyst til å mekke en oppdatert ikke-kall-det-en-reboot av Midwinter. Med nytt gampeplay, ny 3D-motor, masse greier. Regner med det kommer en Kickstarter etter hvert, eller iallfall at det blir noe av. Håper det, for Midwinter var skikkelig spesielle greier. Kort fortalt skal du rebellere litt mot noen ondinger i en postapokalyptisk verden som ikke består av radioaktivt nedfall og mutanter, men snarere mye kaldt vær og snøscootere. Greia var at Midwinter blanda sammen FPS- og RPG-ideer lenge før de eldre skrullene ble populære, og dessuten var det en del strategi inne i bildet siden du måtte rekruttere folk til å angripe baser og slåss mot undertrykkerne før de kuppa heile driden. Det er en spillide det er rart at ingen har stjælt, for å si det sånn. Var nok for ung og dum til å helt fatte greia da jeg spilte det som knert, men jeg husker jeg elska settingen og at det var såpass fritt. Regner med en eventuell nyversjon får snøscootere i gloriøs HD.

Edit: Har ikke posta om Lords of Midnight-porten til iOS delvis fordi jeg venter på PC-versjonen (det er litt uggent å spille på iOS, synes denna karen), og delvis fordi det er rimelig uspektakulære greier å se på (fem farger eller der omkring, ingen lyd, rimelig basic opplegg som først blomstrer skikkelig når du legger en del timer i det). Men det virker også bra, altså.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nye Tomb Raider har helt ny hårteknologi som er eksklusiv til AMD GPU-er!

Det er dette som er ekte leving.

Kleevah

Livsfarlig amatør
AMD leker ikke bitch så dette skal visst funke på alle DX11-kort.

Vi får bare håpe dette spillet er bedre enn det forrige med fancy hår da...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så hva skjer her'a nei du veit bare nye lekka skjermskudd fra Thief 4 som nå bare heter Thief.

Series hero Garrett returns to the Gothic, industrial metropolis known simply as the City to steal any and everything that will make him richer. Unfortunately, the City is broiling with social tension as it is ravaged by a plague and lorded over by a political tyrant known as the Baron. In order to survive his adventures, Garrett will have to pay attention to his environment and make use of the may possible paths through each of the game’s levels.

Kommer til PC, så klart!

Og PlayStation 4 men ingen bryr seg om PlayStation 4.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
*regenerende helse
*cover system
*XP basert multiplayer

Jante

privileged CIS shitlord
De fikk til Deus Ex, så jeg regner med de fikser biffen med Thief også. Håper fokus fortsatt er på å være en sneaky fuck, ikke slik som Asscreed.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har aldri fullført et Thief-spill.
Tør ikke.

Edit: Elsker spilla for det om så det så atte

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bosskampen i Thief 3 var vel... tjah. Altså, den er langt fra høydepunktet i det spillet (gjett hva som er høydepunktet i Thief 3), men mot slutten var det så innmari tydelig at nå hadde Alt Gått Til Faen at bossen funka bra som klimaks. Men ja, om de sparer seg å outsource noen bosskamper til India så er det egentlig helt greit.

Lodin

Der Waaaah
Ellers da? Coppa alfaen av ARMA3 siden den virker mye mer spillbar enn sånt pleier å være og det skal uansett haes ved launch. Konsollene gråter osv.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg forutsier en metacritic på 68 på denne spillet.

E: Lodin :argh:
Dette var Re:Thief.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men sitter de inne for spionasje enda?

Lodin

Der Waaaah
Nei. De ble sluppet fri mot kausjon og fikk dra hjem igjen. De er fortsatt tiltalt, men tsjekkia har gjort det ganske klart at de aldri blir utlevert til Hellas og jeg tror ikke det er planen heller.