Ang. Sonic-packen missa du akkurat en nice feilprising fra Steam forrige torsdag (da All Stars Racing Transformed dukket opp som weekend-deal) som ga deg hele dritten til €7. Men jeg tipper den pakka dukker opp igjen som daily/flash i løpet av salget da den også var på tilbud på greenman under salget deres og SEGA er glad i penger.
Så, ja, nye dealzzz på Steam. Fez til fem euro (skjøp den spillen), ooog jaggu tenker jeg at jeg copper FTL til 2,50. Tror Blops 2 også var på salg, for den som eventuelt bryr seg.
Absolutt et konsept jeg humret av, og skulle likt å sett et heller uhøytidelig FPS dra inn det som en ekstra liten bonus for moroskyld (type ett eller to brett, da det fort ville blitt dritkjedelig). Ser for meg Bullet Storm med det der
Hmm, FC3: Blood Dragon teller tydeligvis som en del av FC3-flashdealen (selv om den ikke vises på forsiden), og har nå -55% (€6,7). Godkjent pris spørru meg.
Dobbeltpost: I dag har jeg kjøpt FEZ, Empire: Total War og Just Cause 2 () for en drøy hundrelapp. JC2 har jeg fra før til 360, men kan se for meg at det er tusen ganger morsommere på pc.
bare sleng inn bolomodden som lar en feste evig med tau til evig med ting (til spillet eller PCen din kræsjer) så er du allerede oppi noen hundre ganger kulere ja. Multiplayer er og noe som blir modda inn, men de driver fortsatt bare med jevnlige åpne betaer.
Og ja, kjøper man ikke Arkham City til den prisen er man en brødgjøk.
Sjøpte Runner 2 og Surgeon Sim i går. Glemte DLCen til førstnevnte, men den er så billig at jeg kan hive den med når som helst.
Her er en trolig liste av alle de "superfremhevede" spilltilbudene:
Bioshock Infinite
Chivalry: Medieval Warfare
Tomb Raider
(Disse kommer i feil rekkefølge)
Dead Island Riptide
Football Manager 2013
Skyrim
Prison Architect
Kerbal Space Program
Reus
Torchlight 2