[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

TheNormalGeek

også kalt Anders
Noen som vet om franchise pakkene blir enda billigere enn de er nå? Jeg holder øye på den sonic pakken grunnet generations.

Lodin

Der Waaaah
Pakkene har ikke pleid å være blant de spesielle dealsene, men vent til siste dag eller bar copp Generations om det dukker opp.

Nå skal jeg snappe ned Skribblenaut og Gunslingaz.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Denne trenger tydeligvis alltid repetisjon:

Ang. Sonic-packen missa du akkurat en nice feilprising fra Steam forrige torsdag (da All Stars Racing Transformed dukket opp som weekend-deal) som ga deg hele dritten til €7. Men jeg tipper den pakka dukker opp igjen som daily/flash i løpet av salget da den også var på tilbud på greenman under salget deres og SEGA er glad i penger.

TheNormalGeek

også kalt Anders
My Steam Profile (from SteamDB)

• [*]Worth: $1204.17
    [*]Games owned: 105
    [*]Games not played: 37
    [*]Percentage: 35%
    [*]Hours spent: 662.6h
Det der er nok helt riktig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, ja, nye dealzzz på Steam. Fez til fem euro (skjøp den spillen), ooog jaggu tenker jeg at jeg copper FTL til 2,50. Tror Blops 2 også var på salg, for den som eventuelt bryr seg.

Jeg bryr meg og kjøpte Blops 2.

Shinra85

Spillegals effort emo
Hva skjer etter at en standard FPS er ferdig? Vel noen må jo vaske opp all jævelskapen.
Absolutt et konsept jeg humret av, og skulle likt å sett et heller uhøytidelig FPS dra inn det som en ekstra liten bonus for moroskyld (type ett eller to brett, da det fort ville blitt dritkjedelig). Ser for meg Bullet Storm med det der

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hmm, FC3: Blood Dragon teller tydeligvis som en del av FC3-flashdealen (selv om den ikke vises på forsiden), og har nå -55% (€6,7). Godkjent pris spørru meg.

Dobbeltpost: I dag har jeg kjøpt FEZ, Empire: Total War og Just Cause 2 (=D) for en drøy hundrelapp. JC2 har jeg fra før til 360, men kan se for meg at det er tusen ganger morsommere på pc.

Lodin

Der Waaaah
bare sleng inn bolomodden som lar en feste evig med tau til evig med ting (til spillet eller PCen din kræsjer) så er du allerede oppi noen hundre ganger kulere ja. Multiplayer er og noe som blir modda inn, men de driver fortsatt bare med jevnlige åpne betaer.

Og ja, kjøper man ikke Arkham City til den prisen er man en brødgjøk.

Sjøpte Runner 2 og Surgeon Sim i går. Glemte DLCen til førstnevnte, men den er så billig at jeg kan hive den med når som helst.

Ser Hitman Absolution blir neste vinner av communitys choice. Bør jeg kjøpe det?

Ok, da går jeg heller for Tomb Raider. Ser ut til å være et bedre spill enn Hitman.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Her er en trolig liste av alle de "superfremhevede" spilltilbudene:
Bioshock Infinite
Chivalry: Medieval Warfare
Tomb Raider
(Disse kommer i feil rekkefølge)
Dead Island Riptide
Football Manager 2013
Skyrim
Prison Architect
Kerbal Space Program
Reus
Torchlight 2

Basert på de kortene som ligger under "Steam Summer Getaway Badge"

(Noen som vil kaste et par kort på meg?)