Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Vet det er feil tråd og sånn, men jeg lurte på hvor jeg får tak i sånn greie/ting som gjør at jeg kan bruke 360-kontrolleren på datamaskin?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:eek:

GZ: Det lurte jeg også ganske mye på og fant egentlig ikke noe annet enn eBay. Vær dog obs på at 90% av de som selges er 3rd. party billig-kopier (kan godt hende de funker like bra, men jeg tok ikke sjansen).
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har bestilt denne.

Kan si ifra hvordan det går. Bare minn meg på det, skal visstnok være litt stress med driverne på de der, men når man først har klart det skal det fungere bra.
 

Lodin

Der Waaaah
Er også litt stress om 360en befinner seg i nærheten av PCen fordi den såklart også skrur seg på når du skrur på kontrollen. =D
Er vel en setting på maskina som lar en deaktivere den funksjonen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva er det du prater om? Enten er kontrolleren synca mot PC-en, eller så er den synca mot 360-en. Hvis den ikke er synca mot 360-en når du slår den på, starter ikke maskina.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aldri hatt det problemet, og jeg ser ikke helt hvordan det en gang skal være mulig, siden det liksom ikke er sånn blåtann funker.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har bestilt denne.

Kan si ifra hvordan det går. Bare minn meg på det, skal visstnok være litt stress med driverne på de der, men når man først har klart det skal det fungere bra.
Den fungerer hittil. Skal gi rapport når jeg får testet den i et spill.