Det var det første jeg tenkte på når jeg så den TV-shop-greia, der spillet viser frem bilder av spillerne etter en runde med den gummibalja. Har det innebygget nakenhetsfilter, eller ligger dette an til mange artige nyhetssaker?
Sender det ut film til andre a? Uansett har jo det gamle kameraet til 360 vært brukt til naken Uno siden faenskapet ble introdusert uten at noen gadd ræge.
Hei, har du i det hele tatt fått noe inntrykk av hvordan fyr jeg er? Storkoste meg!
Det skal nevnes at det egentlig burde skrives noe om de timene jeg har hatt med Kinect hittil, men håper å få lånt med meg hjem en dag og få testet litt ordentlig.
Et par år til nå, så er Spillegal Norges mest prestisjefylte institusjon. Men bra jobba, er litt spent på Dance Central selv. Ikke fordi jeg er så sabla god til å danse, men jeg liker rytmespill og sånt.
Her er sålangt resultatet av hackinga av Kinect. Vi kan allerede se at det er mye mer nyttig på PC noe som sikkert er grunnen til at MS ikke har planer om å porte teknologien og gjøre det til en naturlig del av Windows.