Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sony vet ikke hvordan man sikrer PS3 mot hackere og det er hackernes feil!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og på grunn av dette vil ikke PS4 ha bakoverkompatabilitet med 3, samt kun støtte proprietære Sony-devicer. Takk, hackere!
Bare frem til PS4 blir hacka. :riffa:

Først ute er Hard Corps: Uprising, bedre kjent som Konami sitt nye Contra.
Blir ikke ordentlig Contra med påkledd overkropp og healthbar.

Bionic Commando Rearmed 2 hits the PS3 on Feb. 1 and the Xbox 360 on Feb. 2. It will cost $15 for the PS3 and 1200 Microsoft Points on the 360.

Bart og hopping står på planen m.a.o.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn i andre nyheter har Microsoft annonsert at den der fancy sølvfargede Xbox 360-kontrolleren med sånn d-pad det går an å få til å bli til et kryss kommer til Storbritannia 4. mars, og at den kommer til å koste £44,99. Sånn ser den ut:

Vel, hva synes dere? Jeg har hatt lyst på den der helt siden jeg så den, mest fordi D-pad-en endelig truer med å bli brukbar til noe vettugt. Hvis det bildet der taler sanning kommer det også til å følge med et Lad Å Spell-sett, og det er jo kjekt. £45 er omtrentlig 420 kroner, legger vi på et fempund for frakt (mulig det er litt optimistisk) og moms så ender vi opp med rundt 580 flis. Verdt det?

Jeg har lest på NeoGAF forum at den nye D-paden skal visst også være ubrukelig...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg ble hvertfall ganske skeptisk av den presentasjonsvideoen Eurogamer hadde for en tid tilbake. Virker som om de har endra på det estetiske, mens det tekniske som ligger bak er urørt.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hurra for blanke, glatte overflater på knapper. Tror jeg står over.

Lodin

Der Waaaah
Demoer av Crysis 2 og Bulletstorm. Lasta ned førstnevnte og den bare satt i et kvarter å leita etter servere så det ble no go. Bulletstorm hadde jeg glemt og siden Magicka unlocker snart kan jeg vente til i morra.

Takk for Bulletstorm tipset! Ble litt skuffa av å komme hjem etter jobb og fikk se at downloaden var enda bare på 25% til tross for at den ble satt på rundt 15.00 eller no. Populær download med andre ord. Får hive ned Bulletstorm først, aww yeah.

Noen andre som faktisk har spilt Crysis-demoen enda? Da jeg spilte det føltes det som å kjøre et spill på en alt for svak PC. Jeg klarte ikke sette fingeren på om det var pga. nett-lag eller dårlig framerate, men noe føltes rett og slett helt feil. Synd, for gameplayet i seg selv virka lovende for oss som kan finne på å like generiske manshoots som minner om en mellomting av CoD og Halo. Vil ha PC-demo >: (

Edit: Likte ikke Bulletstorm-demoen nevneverdig, men kan lett se at andre vil gjøre det. Not my cup of jo.

D

Deleted member 91

Gjest
For en jævla håpløs artikkel. Fra hva jeg har hørt av diverse MS-reps har de ganske grundige verktøy for å finne ut om folk har haxa cheevos, og ting blir alltid sett over av En Menneske før ban blir utdelt. De har i det minste oppdatert artikkelen med sitat fra Stephen Toulouse som forteller at de har sjekka igjen og kan bekrefte at det var no cheatings på gang. Gjesp.

D

Deleted member 91

Gjest
Dirty D og et par andre kan sikkert komme med mer info enn meg på det feltet, men du kan si det sånn at det vekker litt mistanke når noen unlocker 500 achievements offline på samme dag, deribant noen som er online only.

Redigert: Sånn ellers får jeg inntrykk av at MS' banningsprosedyrer er ganske bra. Såvidt jeg vet blir ingen autobanna, alt blir sett over av hudsekker, og de banner aldri hvis de bare har reportings fra andre spillere å gå på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det gikk jo mye i det samme der, men denne var rimelig priceless.

Dirty D og et par andre kan sikkert komme med mer info enn meg på det feltet, men du kan si det sånn at det vekker litt mistanke når noen unlocker 500 achievements offline på samme dag, deribant noen som er online only.

Redigert: Sånn ellers får jeg inntrykk av at MS' banningsprosedyrer er ganske bra. Såvidt jeg vet blir ingen autobanna, alt blir sett over av hudsekker, og de banner aldri hvis de bare har reportings fra andre spillere å gå på.
:eng:

GamerScore juks er lett å oppdage og så er den forsåvidt harmløs for andre online (med mindre du bryr deg om leaderbords elitism)
Og så har du da X360 maskiner som er jtagget og kan kjøre usignert kode. Disse blir bla. annet brukt til å hoste MW2 cheat lobbyer på XBL, men også dette er godt synlig for MS online så resultatet er garantert ban av maskinen innen noen få timer. Men her kan man unbanne seg selv hvis man bytter Key Vault i maskinen, heldigvis er ikke dette gratis (rundt 40-60 dollar per key) så det blir fort dyrt for cheateren hvis juksing på XBL er motivet.

Men MS banner ikke bare manuelt, de utviklet ap25 (Anti-Piracy 2.5) for å ta "tagge" piratene for ban i neste banwave. Er tross alt snakk om gjerne 1+ milloner pirater på XBL, det skal godt gjøres å gå gjennom det manuelt person for person. System oppdateringen som kom 19 Desember var kun for å aktivere ap25 i de mest populære spillene på XBL som ikke hadde det aktivert enda med den hensikt om å tagge flere for fremtidlig ban. Men ap25 er ubrukelig for MS per i dag da det ble cracka lenge før det i det hele tatt ble tatt i bruk. Må være lite motiverende å jobbe med sikkerhet i det selskapet :laugh: