Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nicholas: Enig.

Lodin: Ikke jeg heller, leiligheten er bare nitti kvadrat.

Fikk ikke akkurat mer lyst til å få meg Kinect av den traileren der, akkurat.

Akkurat.

Lodin

Der Waaaah
Jammen det er Twisted Pixel!!! :qq:
Men ja, ser en smule røv ut. I praksis er det bare skytebitene fra Comic Promper med handwaggle.

Hvis det hjelper dem å holde skuta flytende og de kan jobbe på andre prosjekter samtidig så er det jo ikke noe ille. Det tærer nok på hele flokken om det konstant skal være usikkerhet rundt prosjektene deres og penger generelt så jeg kan se hvordan oppdrag som dette frister. Håper virkelig de slipper ræg fra fans pga. dette.

SHDR

Gullmedlem
Hvis fansen går berserk over dette er de ikke fans. Enkelt og greit.

Spillutviklere trenger dessuten ikke fans -- de trenger svære, feite, jævlige markedsføringsbudsjetter. Du vil nok oppdage at omtrent 1% av det spillkjøpende publikum vet hvem Doublefine er, og en enda mindre andel gir det aller minste faen i hvordan det går med dem økonomisk. Å holde dem lykkelige bør være innmari langt nede på prioriteringslista til Schafer & Co.

Hell has no wrath like a gamer scorned :p

At det ikke har noe å si bussinesswise er nok sant, men det er uansett kjipt å måtte traske gjennom hatposter på sitt eget forum bare fordi folk er misfornøyd med hva slags spill ens neste prosjekt er. Er det jeg håper de slipper.

D

Deleted member 91

Gjest
Hva fan, Sesame Street er jo awesome???? Muligens første Kinect killer-app for min del.

Lodin

Der Waaaah
Sååå, Beyond Good and Evil er ute til 360 og Hettfesten har fortsatt ikke posta en vegg av tekst? Skuffende.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke slått på 360-en på leeeenge. Men kjøp den spillen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
800 morropenger.

D

Deleted member 91

Gjest
Hadde jeg hatt spenn hadde jeg kjøpt det. 800 er dessuten en helt vanvittig bra pris, de kunne lett kommet unna med 1200.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slo på 360-en nå og var såpass råflott at jeg kjøpte meg Beyond Good & Evil HD. Igjen. Uansett, det er fortsatt en klassiker. "HD" betyr forøvrig bare at de har boosta oppløsninga, det er samme teksturer og alt mulig. Inkludert det at du bare kan invertere begge kameraaksene, eller ingen. Ingen av alternativene er riktige. :argh:

Det er også det eneste jeg virkelig har å utsette på det. Mange har prøvd å kopiere Zelda-formelen, Beyond Good & Evil gjør det bedre enn originalen på noen punkter. Og, dette er litt viktig, musikken er fortsatt helt sinnssykt bra. Her kan du laste den ned, eller bare sjekk ut denne.