Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Evt. kunne de gitt beng i å kopiere Nintendo sitt design så rattet ble større og hele Sonymoten passa midt i. :)
 

Lodin

Der Waaaah
:smugeng: Mario Kart Wii med fisleratt kosta akkurat det samme som andre spill fra Nintendo selv så melking er vel ikke ordet jeg ville brukt. Gimmick passer derimot fint.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Prince of Persia HD makeover ute på PSN nå, kanskje verdt en bitteliten titt?
Ellers så laster jeg ned Killzone 3 beta nå, og blir det fett-- ja helt sikkert.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nok et sånn bilde som skal se mer troverdig ut fordi bildekvaliteten er røv?
 

Lodin

Der Waaaah
Om noen her bryr seg så kan man få tilgang til Killzone 3 betaen med en indisk PSN-konto. Akkurat som med de amerikansk og japanske bare pøser man på med en masse pissetegn og trenger ikke her engang noe som ser ut som en adresse. Eneste som teller er at man bruker fem tall som postnummer. Så ere bare å laste ned til hjertens lyst.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Da kan jeg også meddele at Killzone 3 betaen er knallbra. Hvis du irriterte deg over kontrollen i toern, er det mye kjappere og presist nå. Du snur deg raskere rundt, det går fortere å gå fra jernsikte til hoftesikte, også har de lånt litt fra Call of Duty når det kommer til poengsystemet når du dreper. Spillet ser også sinnsykt lekkert ut.
Det eneste som plager meg er en litt ujevn framerate, men det var ikke så ofte det skjedde.

Vi går mot et bra spillår i 2011.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Killzone 3: Jernpungtsikte Ops.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
= D blir =D når det ikke står innenfor [ ]. Det manglet en ] på slutten der.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Sånn går det når du prøver å trolle meg, jeg har nemlig allerede trolla deg.
 

Terje

mostly harmless
Hey, En av dagens PSP Minis er Impossible Mission. Commodore 64 klassikeren. Skal vistnok inneholde tre utgaver; originalen, orignialen reskinna og en ny remake. Har ikke testa denne utgaven enda så veit ikke forskjellen på de to siste. Men dette spillet pleide å eie noe så jævlig en gang i tiden, så det er absolutt verdt en titt.

Greia er en plattform sak, du er typisk agent som infiltrerer basen til typisk ondt geni. Du har'ke våpen, så må bare unngå alle farer som roboter og slikt som patruljerer rundt. Du har seks timer på deg til å leite rundt etter biter av noen sånne hullkort som du så må pusle sammen for å få koden til en safe som du må åpne for å vinne spillet. Spillet trekker fra ti minutter på den sekstimersklokka hver gang du dævver. Det er drit vanskelig. Og jeg har bare gode minner fra det. :)

Greide aldri å fullføre det som guttunge, skal bli artig å se om det går noe bedre nå. Eventuelt å se om nostalgifilteret lurer meg og det viser seg at spillet suger balle.