Hva Sony har å by på fremover

Shinra85

Spillegals effort emo
Såvidt jeg veit er det bare ISO-er av PSOne-spill, pakket inn i en kladeis som funker både på PS3 og PSP.

Skal uansett ikke kjøpe meg Chrono Cross siden jeg allerede har en NTSC-U-utgave som deiser ganske greit inn på PS3-en min. :riffa:
Funker NTSC ps1-spill på en ps3? Eller har du en amerikansk ps3?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har amerikansk PS3, ja. Ulempen med det er så klart at jeg ikke kan handle PS1-spill fra den norske sjappa, siden det er veldig logisk (nei).

Shinra85

Spillegals effort emo
Hadde nok plukka med en amerikansk ps3 om jeg trengte. Ser mye på film med den da, så er greit med sone 2. Uansett; om regionkodinga hadde vært bypassa, så hadde jeg hatt noen ps1-spill jeg ville hatt fatt på

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det som ergrer meg, er at jeg faktisk har slengt innom Home i ny og ne for å se hva som er oppe, men jeg gikk glipp av muligheten til å coppe denne:

Ja, det er ei pappmaske med ansiktet til Dizzee Rascal.

Har amerikansk PS3, ja. Ulempen med det er så klart at jeg ikke kan handle PS1-spill fra den norske sjappa, siden det er veldig logisk (nei).
Har amerikansk PS3 selv og det funker helt fint å spille PS1-spill kjøpt fra den norske sjappen. Må bare sette konsollen i en interlaced modus.

Lodin

Der Waaaah
Jeg vet, jeg lar firmaet som mista all kontoinnformasjonen til kundene sine utstede et eget fåkkings kredittkort i mitt navn. =D

Egentlig Visa da, men men. Uansett får man poeng på PSN når man bruker det.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
I've done messed myself up real bad: skal putte i en 500GB hdd is ps3'en min men jeg får bare feilmeldingen Cannot find disk (ja den er formatert i FAT32 det tok 9 timer). Dette skal vistnok være normalt siden en skal gjøre en safemode reebot av ps3 og instalere OSet på nytt fra en minne pinne med nyeste firmware på. Eneste problem jeg klarer ikke å gå inn i safemode som på videoen med 500GB disken

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, hva med Røøøøødge Råååååcer til PS Vita? Joda, hvis du kjøper det får du så mange som tre baner og fem biler, hvorav alt har vært med i tidligere spill. Mye det samme som RR1/2 på PSP og RR på 3DS altså, bare at der var det flere av både biler og baner. Med tanke på hvordan strukturen i RR har vært i det siste, går det mot at du må kjøre rundt tredve ganger på hver bane i Vita-utgaven. Hvem gleder seg?

Jeg tar den nyheten med en klype salt. Har uansett fortsatt til gode å virkelig sette meg ned med RR7, og 3DS-spillet glemte jeg i norge, så jeg trenger ikke nødvendigvis mer på en stund. I hvert fall ikke så lenge resten av Vita-lineupen virker litt daff.

Men atte Wipeout blir sikkert moro da. Og selve dingsen er jo fristende.

MotorStorm RC så faktisk veldig artig ut, minner meg om Super Skidmarks på Amiga (som også råkka). Er veldig fristende å plukke opp en PSVita på lansering... men ikke for Ridge Racer.

Men er det bekrefta at alt som funker på PSP funker på PSVita, slik at alle PS1, minis og PSP spill jeg har kjøpt på PSN funker på Vita'n? Eller er det bare PSP spill?

Jeg hadde gitt såpass opp håpet for den serien at jeg ikke tok meg bryet med å se traileren før nå. Vel, det ser ut som det kan bli bra. Det gjorde for såvidt alle de tre foregående spillene også, men jeg må innrømme at sist jeg nøt et Evolution-spill var i WRC 4.

Shinra85

Spillegals effort emo
Skru
I've done messed myself up real bad: skal putte i en 500GB hdd is ps3'en min men jeg får bare feilmeldingen Cannot find disk (ja den er formatert i FAT32 det tok 9 timer). Dette skal vistnok være normalt siden en skal gjøre en safemode reebot av ps3 og instalere OSet på nytt fra en minne pinne med nyeste firmware på. Eneste problem jeg klarer ikke å gå inn i safemode som på videoen med 500GB disken

Skru på ps3. Skru den av ved å holde knappen inne, Piper 2 ganger. Skru den på ved å holde knappen inne i ca 10sekunder, kommer først et pip, stillhet så to raske pip. Bør funke da

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Dårligst orda artikkelen jeg har sett om det så langt. Han skal fortsette som freelance hos Sony til spillet er ferdig.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
The future of gaming is definitely online and thanks to recent developments with Flash 11, there is no reason why a social game can no longer be as visually stunning and as compelling as the big console titles.
:penga:

Dårligst orda artikkelen jeg har sett om det så langt. Han skal fortsette som freelance hos Sony til spillet er ferdig.
Joa men... hva når det er ferdig? Blir Facebookspill hans bidrag til spillverden heretter?