Hva Sony har å by på fremover

Jævel: Har headsettet, er veldig fornøyd med det. Ok, lyden er ikke helt på nivået til headsettet jeg har til PC (Razer Tiamat som har ekte 7.1) , MEN det er et bra gaming headset overall og ihvertfall til den snille prisen. Men du må nesten vurdere det selv, så kjøp det og skulle du ikke like det så har du kvitteringen og får penga tilbake. No risk
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Saken er at jeg har et bra headset fra før av (Denon AH D2000) som jeg kan kjøre gjennom kontrollen, men om lyden blir merkbart mye bedre med det ofisielle headsetet (Virtuell 7.1 surround osv.). Vi får se, vi får se.
 
Saken er at jeg har et bra headset fra før av (Denon AH D2000) som jeg kan kjøre gjennom kontrollen, men om lyden blir merkbart mye bedre med det ofisielle headsetet (Virtuell 7.1 surround osv.). Vi får se, vi får se.
Det er vel bare hvis du skal spille online med noen at det er noe poeng, med tanke på mic. Denon headsettet overgår jo garantert Sony headsettet.
 
Ryktene sier: (PS+ i Mars)
PS4: Dead Nation
PS3: Tomb Raider & Brothers: A Tale of Two Sons

Om det stemmer finner vi snart ut!
 
Noen som vet hva cirka-prisen på brukt PS3 ligger på hos f.eks Gamestop? Kunne tenke meg å spille noen av de eksklusive spilla før jeg hopper på next gen-bølgen, men gidder ikke kjøpe ny konsoll bare for noen få uker med spilling.
 
Om noen lurer er MGS ute på PSN nå og Infatmouse slippes ved midnatt. Laster ned førstnevnte nå, men den andre kan jeg sikkert likegodt kjøpe fysisk i morra.
 
Spiller vistnok nada rolle, men iløpet av dagen kommer og første del av no gratis DLC som heter Paper Trail. Forteller hva som skjedde i forgjengerne og mellom de og Second Son. Også litt om hvorfor noen har giddi å starte et millitæregime i en dass som Seattle.
Var forøvrig på 23 gig og det driter jeg tynt i.
 
Steamworld Dig og Luftrausers har kommet på Vita og er krysskjøp med henholdsvis PS4 og PS3. Førstnevnte har eg på 3ds allerede, så det får holde. Er visstnok ingen forandringer med unntak av grafikk, og det savnet eg ingen oppgradering av på 3ds. Men løp og kjøp alle de andre, for det er briljant! Luftrausers skal eg ha fordi Vlambeer.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Dobbel post fordi Nino Kuni til 52 kr på PSN store
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Er vel verdt å nevne at Sony denneuka ende-faens-lig skal dytte ut oppdateringa som gir PS4 støtte for 3D blu-rays. De har vært sykt slappe på alt som har med 3D å gjøre. Mange mistenker at de kun gidda å slippe oppdateringa fordi Microsoft annonserte at de skulle legge 3DBD-støtte til Xbox One.