Hva spiller du for tiden?

D

Deleted member 91

Gjest
Ellers: Spilt litt codblops da vætt, Treyarch skal ha kredd for å ha mekka en enspillerdel såpass uinteressant og gjennomført lite bemerkelsesverdig at jeg hadde glemt mesteparten av den iløpet av de første sekundene av rulleteksten. Er vel sånn circa to sekvenser som stikker ut i hukommelsen (det infiltrasjonsbrettet i Snøverdenen fordi det eide, taktopphælvetet fordi det sugde pikk), så sånn er det. Multiplayer er samme ulla som forrige gang, men nye våpen/brett/emblemer sånn at du kan tegne peniser over hele callsignet ditt eier. Kudos for at jeg kan skrive "snus" på gønnerne mine også. Den zombie-modusen var heller ikke så fryktelig spennende. Tæsja aldri WaW så jeg visste ikke helt hva jeg hadde å vente, men du kan si det slik at jeg fikk ganske mye mer moro ut av den derre Spec Ops-modusen i MW2 enn det rælet her. Kudos for Nixon da seff.

Mer Xbox: Spilt litt Ilomilo og det må faenmeg vinne en slags pris for hvor perfekt kjærestespill det er. Man tusser rundt som ilo og milo (seff) og målet på hvert brett er få de til å møtes, og for at det skal gå i boks må man flytte på kasser med forskjellige evner, leke med tyngekraften, føre firkanta griser til epler og generelt sett skape faen. Visuelt sett er det jævla stilig, det avgir litt den derre LittleBigPlanet-vibben med lodne stoffteksturer, og selvfølgelig sånn klimprete indietoner på lydfronten. Det starter ganske enkelt men innen verden 4 blir det grusomt tricky og noen av bonusbretta er til å rive håret ut over. Høyst anbefalt vaffal, tror det slippes på XBLA i januar men i mellomtiden kan du mekke key fra heromkring og laste ned trialen på det viset.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nicholas skrev:
Høyst anbefalt vaffal, tror det slippes på XBLA i januar men i mellomtiden kan du mekke key fra heromkring og laste ned trialen på det viset.
Og da får man også mulighet til å kjøpe fullversjonen. :smugdog:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I morgen kommer forresten en Queen-pakke til Rock Band 3, da skal det keyboardes som ville helvete. Ju geim, Nicholas?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Gode greier, da prates vi nærmere i januar. I morgen kommer forresten en Queen-pakke til Rock Band 3, da skal det keyboardes som ville helvete. Ju geim?
Åh, du veit det. Er sannsynligvis ikke hjemme før til freddan' da, men da er jeg down. Usikker på hvilken av pakkene jeg skal coppe; dvs jeg vet jeg skal ha den siste av de to, men den første inneholder et par låter jeg allerede har pga Lego Rock Band og slikt, så ... ja. Og skikkelig skuff at ingen av de inneholder Don't Stop Me Now. :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Men en pakke inneholder både I Want It All og Killer Queen! Queen har jo nesten ingen dårlige låter, forresten.

EDIT: Don't Stop Me Now kan vi spille på Donkey Konga.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
D

Deleted member 91

Gjest
:hug: Beste modden.


Redigert: Eller ikke egentlig siden jeg skrev dritlite om GT og mer om NFS for ikke å nevne Blops og Ilomilo. Blærgh, ordner imorra.
 
Fikk meg padde i dag og da måtte jo diverse dill som ebøker testes ut. Det jeg og snappa ned var Infinity Blade, den nye greia til Epic.
Her spiller man en ung ridder som invaderer en skummel tåkelagt borg hvor alle snakker nonsens og hovedslemmingen vil soulsucke en. Om det høres ut som Demon's Souls så er det fordi Chair sikkert har spillt det en del. Selvom de hater PS3.
Kampsystemet gjør seg bra på padda. Man drar fingern over skjermen for å slå og countre samt at man har knapper for å dukke og blokke.
Det er såklart RPG så potions, forskjellig utstyr og XP spiller viktige roller.
Grafikken er jævla imponerende til å kjøre på en tablet, men ikke mye mer. Litt uinspirert kanskje. Alikevel ser i det minste kampene veldig imponerende ut med relativt solid framerate.
 
Har spilt masse Fifa 11 i dag. Spillet eier. Har aldri vært spesielt stor fan av fotball og dermed fulgt lite med på det i spillfronten også, men man trenger virkelig ikke være fotball-entusiast for å like dette. Dybden og utfordringen som ligger i dette spillet er helt enorm, og det er lite som er så deilig som å lande et nydelig mål som har vært godt planlagt og perfekt utført. Spillet trår en fin balanse mellom taktikk, stats på lagene og skills med ballen (passning, dribling, skudd osv.) noe som resulterer i et spill der man kan briljere i ved å mestre ett av aspektene så lenge man er dugelig kontroll på de andre også. Det er smått frustrerende at halve internett spiller som Real Madrid eller Barcelona, og AIen er motarbeider spillestilen min fra tid til annen, men alt i alt er det et svinbra spill som jeg lett blir å vie alt for masse tid til online. Hadde jække forventa!
 
Børsta støvet av PSP-en for å spille Metal Gear...Ac!d.
For de som ikke vet hva dette dreier seg om, så er det altså MGS i form av et turbasert kortspill.
Skal sies at dette ikke er en sjanger jeg er særlig dreven i, og den eneste erfaringa jeg har er å spille litt av oppfølgeren for et par år tilbake, så jeg finner det her rimelig vanskelig.
Mye av vanskelighetsgraden for min del nå, er at kortsortimentet jeg har å rutte med er begrensa, men vanvittig gøy å teste ut forskjellige strategier for å finne ut hvilke kort som er effektive i hvilke situasjoner. Bidrar til en del spennende situasjoner, der kreativitet belønnes.
Ser for meg at det her blir enda morsommere jo mer man kommer inn i det og får henda i bedre kort.

0/2
End.
 
Igår så fekk jeg prøvt ut verdens mest oppskrytte bilspill Gran Turismo 5, og så jævla dårligt det var, så har jeg fått enda mer sansen for Forza 3 igjen :)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg og coopbøddisene gjorde oss nettop ferdig med Lost Planet 2 på høyeste vanskelighetsgrad, og en av oss fikk snappet opp noen bilder av hvor proffe vi var.



Sånn ellers så kjøpte jeg meg Monday Night Combat her om dagen og har hatt en ganske så god time med det. For de som synes det ser ut som en TF2klone så kan de dra og dra seg siden det egentlig er en tredjepersons DotA med en visuell still som kan sammenlignes med TF2. Her er det fullt kjør med creep waves, towers, builds, og alt det der. Det dukker til og med opp en slags boss fra tid til annen som man gjerne vil kontrollere.
 
Så trailer til Monday Night Combat og ble veldig interessert. Ser veldig velprodusert og smuud ut i traileren, er spillet like sprelsk? Håper det er noe som kan vippe meg unna LoL for en stund.

Jeg spiller WoW om dagen. Spiller trial som dvergekriger mens jeg venter på resten av ekstrapakkene og slikt i posten. Positivt overrasket over installeren, har ikke CD-ROM på PC-en fordi jeg er så moderne så jeg smokket bare koden min inn på Battle.net og lastet ned en installer og vips! så lastet den bare ned det jeg trengte for å komme igang, så laster den ned resten av innholdet ettersom jeg gidder å la den gjøre det. Very gudd. WoW er blitt slickere siden sist jeg spilte det, hvilket resulterer i at jeg gidder å spille det. Er ikke sånn megasjarmert enda, men gleder meg til å se hva det blir til. Gleder meg til å få oppdatert svineriet med Cataclysm også, spiller mest for å smake på spillet og se hva ulike klasser egentlig betyr.

Laster ned Dead Rising 2 på si nå, plukka det opp i Steam-salget for ultrabillig siden jeg er trofast Capcom-slave og selvsagt eier Resident Evil 5, som jeg til og med spilte med Nicholas forleden. Julepromp.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare stepper inn for å nevne at MNC er kjempegøy flerspillermorro.