Hva spiller du for tiden?

Men føler virkelig at spill har fått for mye fokus på grafikk og at den magiske følelsen/sjelen har forsvunnet litt.
Akuratt den følelsen fikk jeg veldig av Enslaved og Majin And The Forsaken Kingdom, især av sistnavnte, som er veldig likt Zelda på mange måter. Anbefales.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nier er også veldig likt Zelda så er det sagt.
 
Spiller Smurfelandsbyen på padda. Det er egentlig bare Frontierville, men maser ikke om penger og man kan utveksle gaver med tilfeldige folk og besøke byene deres så det blir ikke det vennemaset heller. Jo også er det smurfer og de eier hver dag alle dager. :)
 
Jeg er data ingeniør og gikk rett i denne fella også med min datter. 800kr har jeg blitt belastet på kortet mitt. Nå er denne App'en av-installert, men jeg er nok redd for mange brukere kommer til å oppleve det samme. Capcom vil fortsette å utnytte andre kunder med retten på sin side. Capcom bør komme på en svarte liste, jeg kan ikke skjønne at Apple gir disse aktørene slik spille rom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy faen. På den ene siden er det såklart meninga at folk skal gi padden til unga sine så de blakker seg på smurfedrops, men at folk ikke gidder å engang sjekke driten før de sender den til unga? Altså, spillet ligger på "Top grossing"-lista i iTunes, det er ikke fordi Capcom tjener rått på å la folk laste det ned gratis.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Mer som en "internett ingeniør" han fyren der.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Grad i IT osv.
 
De smurfebæra har akkurat samme form for DLC-salg som andre apps, altså at man får opp et sånt spørsmål om man vil paye 6 spenn for denne bajseminken? Hvor jævla dum er man når man velger å signe inn automatisk på alt i appsjappa og gir padda til den dumme pokeomonen av en unge man har oppdratt?

Når det er sagt gikk Gargamel akkurat forbi byen min uten å finne den så dette spillen eier.
 
De smurfebæra har akkurat samme form for DLC-salg som andre apps, altså at man får opp et sånt spørsmål om man vil paye 6 spenn for denne bajseminken? Hvor jævla dum er man når man velger å signe inn automatisk på alt i appsjappa og gir padda til den dumme pokeomonen av en unge man har oppdratt?
Poenget var vel nettopp dette at ingen hadde valgt å signe inn automatisk, det var slik som standard.
Ja, folk bør lære seg å lese ting med liten skrift men dette blir for drøyt. Hadde sjølv regnet med at kjøp ingame krevde passord siden app store gjer det heile tida.

Jaja.
Har nett pløyd gjennom Mirrors Edge på 360, ble ein del rage men roet meg ned så snart eg fant ut at det berre var meg som sugde. Kult når man får 'feel' og 'flow', skal leke med speedrun på bretta seinare. :)

Har lyst til å komme meg gjennom Medal Of Honor og Battlefield Bad Company snarest også, berre eg kan få dei i hus att.. Eller kanskje gjere ferdig Viva Piñata?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ble også forelsket i det spillet da jeg fant flyten. Er vi XBL-buddies? Jeg har noen tider på diverse time trials og speedruns på seks av de ni storybretta. På tide jeg fikser den biffen der egentlig, jeg har jo alle de andre cheevoene i spillet..
 
Poenget var vel nettopp dette at ingen hadde valgt å signe inn automatisk, det var slik som standard.
Nope. Disse folka har det som standard på iDingsen sin at når de går inn i appstoren og klikker på kjøp noe så trenger de ikke skrive passord. Da blir det sånn i spill med DLC knytta opp dit også. Selv har jeg passord og fikk opp spørsmål om det når jeg kjøpte en ny karakter til 100 Rogues. Forøvrig ei skjelettdame som backstæbber folk som en mad cunt så det var vel verdt seks spenn.

Og i andre nyheter er smurfebyen min nå på level 12 som betyr at jeg kan bygge gruva til... gruvesmurfen? Så får vi se om den gir noen fete bonuser.
 
Plukka opp Painkiller igjen da det utgikk noe jævlig på på den tidligere komputatoren min, da det av en eller annen grunn fikk vifta i gpu'n til å gå apeshit. Uansett, koser meg noe helt vilt. Er så vanvittig tilfredstillende å bunnyhoppe gjennom mapsa i vill fart, mens man sender twitchshots med stakegunnen, eller drar av fete airkomboer osv osv. Nei, spenstige greier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og derfor gleder vi oss til Bulletstorm.
 
Der fikk jeg Smurfette i landsbyen! Nå blir det nok liv der.

Og i andre nyheter har jeg drivi å dilla litt med DC Universe Online. Ganske typisk MUMERPERGER, men kampsystemet er ganske artig og man får lov til å henche under Jokeren. Tviler på at jeg gidder spille mer enn prøvetida, men det er artig nok tidtrøyte.