Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk lyst på noe mer pek og klikk etter Walking Dead, så jeg kjøpte Alternativa på Steam.
Død og pine, noen kjøpte faktisk det der? Leste flavour text på Steam og så traileren, lo litt og kjøpte noe annet. Til og med Adventure Gamers gir det bare halv pott, så da veit du det er krise (for reference: Adventure Gamers ga Still Life 4,5/5. Still Life ble solgt som ferdig produkt istedenfor å bli kansellert etter at utviklerne gikk tom for spenn; at slutten aldri ble laget, så de ikke på som noe stort problem).

Angående Den lengste reisen så er det fett nok, bare spill det på engelsk med mindre du har en fetisj for Synnøve Svabø (protip: I så fall er du den eneste).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det verste er jo at flere av skuespillerne gjør en helt streit jobb, det er bare lørva de hyrte inn til å være stemmen til April som driter på draget. :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men har dere hørt om det splitter nye spillet som kommer til Xbox Live Arcade på onsdag eller? Minecraft heter det visstnok, ser ganske ræva ut og det kommer garantert til å suge pga. for lite dubstep i traileren.

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Tester litt AirMech i det siste og det er egentlig ganske artig. Det er stort sett en Herzog Zwei-klone med pvp og League of Legends-type piloter og roboter du kjøper enten via dollarer eller monopolpenger du tjener i spillen. Så langt er ting ganske rimelige, og jeg hadde råd til å kjøpe 2 piloter etter å fjerte rundt i survival og et par runder versus.

For tiden er det i alfalfa og kjøres kun i Chrome, men en dedikert dampklient er planlagt.

Er det stort mer å si? Hvis du kjenner til Herzog Zwei så.. nei.


https://carbongames.com/signup.html?id=Roros

Edit: åja hvis du spiller så bruk referral-koden min a så får jeg... aner ikke.
64NA-7WBF-WUCO-QMH3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fett, har sajna opp nå og referralert deg. Iallfall i Firefox måtte jeg lime inn koden, og så slette siste sifferet og skrive det inn på nytt før jeg fikk lov til å sende koden til godkjenning, så sånn er nå det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det håper jeg ikke. Gøy i fem minutter og vil aldri se det igjen.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Spiller fortsatt no jørpegreier.

 
Jeg og. Mens jeg var på jobb her om dagen nynnet jeg plutselig på en melodi fra klassikeren Breath of Fire 3. Satte det på da jeg kom hjem og det er like kos som alltid <3
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det største problemet for min del var at knappene føltes som bæsj å trykke på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du mener at det var den største fordelen for akkurat deg, hooooo.

Men ja, jeg likte den første DS-en selv om den så ut som faen på flatmark (det er en grunn til at det er den Sjutten har fått låne, for å si det sånn :rolleyes:), men det er ikke så mye å lure på om DS Lite og DSi er bedre, gitt. DSi XL her i går'n forøvrig.
 
Lone Survivor




En epidemi har brutt ut og folk har blitt forvandlet til vandrende monstre. Du våkner opp i en leilighet og herfra og ut er det 2D survival horror goodness.
I korte trekk er det et helt streit survival horror-spill i 2D. Lagt litt ekstra vekt på overlevelsesaspektet i spillet her dog, i form av at fyren din blir både sulten og trøtt. Åpenbart er hele greia inspirert av Silent Hill, men minner mest om The Room i måten det spiller på. Leiligheten man våknet opp i fungerer som tilholdsstedet ditt, så man må ofte tilbake hit for å sove(save), i tillegg til at man har en radio der man kan sjekke etter hint og et kjøkken for å fikse ordentlig mat, så man slipper å leve på spidda blekksprut og tørre kjeks hele tiden. Slipper heldigvis å backtracke for å komme seg tilbake hit, for man teleporterer via speil så det går fort å komme seg dit for å save og for å komme seg tilbake dit man slapp.
I møtene med monstrene så er stealth å foretrekke. Ofte er det innhull i veggene så man kan gjemme seg der og vente på at de passerer. Man har også råttent kjøtt til rådighet som man kan legge ut hvis de ikke beveger seg langt nok unna gjemmestedet. Fikk også nettopp tak i signalbluss man kan legge ut for å stunne de for en kort stund. Også har man en pistol hvis det ikke finns andre muligheter, men sparing av ammo er selvfølgelig alltid å foretrekke.

Hatt det gøy så langt og det går for en slapp femtilapp på Steam og er vel verdt pengene. Kjøp.