Du får se på den lyse siden: Om maskinen din ikke allerede hadde HDMI er det ihvertfall en mulighet for at du får det nå, og hvis den skulle konke er vel midt/sensommeren et av de beste tidspunktene på året sånn sett. Heller nå enn månedene rundt jul, for eksempel. Burde egentlig tvunget min på knærnet selv, men jeg klarer ikke helt ennå ettersom jeg fortsatt spiller litt...
Battlefield: Modern Company - Ja, vi kan vel få alle antakelser om at dette har noe på CoD4 eller Halo3 i det hele tatt av veien med en gang, for det har det ikke. Men: Spiller du med to-tre andre som tar det omtrent like lite alvorlig som deg selv er det en stor risiko for at du har det gøy. Frostbite-motoren er selvfølgelig ikke så revolusjonerende og kul som Dice hyper den opp til å være, men selv en skeptiker som meg må trekke litt på smilebåndene når tanksen du tar dekning fra i et hus plutselig ruller inn gjennom stueveggen. Eller blåser istykker taket. Selve gunplayet er som så, ikke fryktelig videreutviklet fra de tidligere spillene i BF-serien, men det er stødig nok til at det ikke ødelegger noe for deg. Så ja, grei moro så lenge du drar noen andre med deg i samme slengen.