Hva spiller du for tiden?

Shinra85

Spillegals effort emo
Sitter med Wolfenstein: New Order nå. Ikke spilt en FPS på en stund, men innrømmer glatt at denne spillen faktisk er tilfredsstillende på en god, arkadepangpangete måte.

Historien er overraskende engasjerende og velspilt også. Og det er faktisk moro å skyte nasser
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, jeg starta på det for noen dager siden, og det gjør egentlig det aller meste riktig. Det eneste jeg har å utsette på det er at det har litt teknisk krøll i form forferdelige teksturer her og der, og dårlig skjult innlasting av dem, og jaggu var det ikke masse effort å få AA/AF aktivert også (og det trenger det virkelig). Men det er vel mest id tech 5 sin skyld. Det kjører i det minste glatt som smør med alt maksa på mesterrasen her i gården. Kontrollene virker også være litt konsollifiserte, uten å ha blitt nevneverdig tilpasset mus + tastatur (hold alt + WASD for å lene seg mekker ikke mye sens her i gården).

Men drit i det negative. Bare spill spillen!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, spill den spillen. Spill den jeg spiller om dagen også, hvis du ikke har fra før av. Snakker såklabbers om Dark Souls, hvor Arnstein og Smøff måtte bite i gresset i kveld. Belønninga for å klare det er så klart...



...hadde gjerne "entered a covenant" med hu der fårråsiresånn hø hø. Kremt.

Uansett! Er Dark Souls fortsatt sånn cirka det beste spillet som er laga? Ja, det er det, vettu.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En spoiler er iallfall at jeg gir omtrent komplett faen i plottet i Dark Souls. Når det er sagt så fikk jeg med meg at
det mangler en statue i katedralen og at Gwynevere er større IRL enn i statueform, noe som sånn cirka aldri skjer
. Har uansett bare prompa videre ned i Catacombs (gleder meg til Dogacombs) og fått meg et nytt rituale. Tenkte "OK jeg går bort her og sjekker, så tar jeg Homeward Bone" omtrent tre sekunder før jeg døde.
 
Shantae and the Pirate's Curse er ute på WiiU og 3DS og det er bare å løpe å kjøpe. Siden forrige spill har Shanty mista kreftene sine, men et ondt piratspøkelse truer. Siden han og er rivalen til Risky Boots må de to fiendene slå seg sammen og man får masse sjørøverskills istedetfor magi på kjøpet. Mye av det samme gameplayet som før og deler av grafikken er resirkulert fra Risky's Revenge, men det gjør nå ikke all verden for det er fortsatt jævlig bra plattforming.
=D
 
Sist redigert:
Grafikken er for det meste identisk, men stillbildene når folk prater er såklart i mye høyere kvalitet på konsoll. På den annen side er de bildene i 3D på håndholdten. Ihvertfall to deler av dem og da bare på damene. =D
Spiller forøvrig på padda og driter i TVen. Jo også er alt mye kjappere denne gangen. Shanty beveger seg fortere og man slipper dansinga for å stadig bytte form. Vil si det er det bpste i serien.
 
Kjøpte det på 3ds, det går glatt og styres flott men eg trur eg hadde likt det bedre med wii U - kontrollen siden den er meir behagelig å holde. Gøy med 3d-grafikksa da.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Blir ikke noe tekstevegg dette her men har vært på en Vita rull i det siste. Har spilt gjennom Walking Dead sesong 2 og den er ikke så ille som folk skal ha det til (holdt meg til Kenny og valgte og ikke gå inn i Wellington ! hat meg) meg jeg skjønner hvorfor folket ikke likte den. De kunne nok ha gjort mye mer ut av Carver figuren og samfunnet han har/hadde skapt.
han overlevde sikkert og er borgermester i Wellington
Sist men ikke minst holder jeg på med Duke Nukem Megaton edition jeg elsker rewind funksjonen.
 
Sist redigert:
Mens jeg har starta på Dying Light på PS4. I går ble jeg gledelig overaska over hvor fort nedlastinga gikk. Ihvertfall helt til jeg prøvde å ta heisen ned fra første området og spillet bare hehe, bare trolla da, må laste ned litt mer. Lot det stå å raske ned resten i dvalemodus og det var ferdig da jeg starta opp igjen i dag. Helt til jeg kom til først mission hos slemmingene. Hehe, troller litt fortsatt da, skal laste ned litt mer. Går tydligvis ikke ann å laste ned hele skiten og det tar det i bolker istedet, sånn som MGS4. :rolleyes:
Men det er fett da. Rimlig identisk med Dead Island bare mye mer pussa på så alt henger bedre sammen. Største skuffelsen er at de har droppa deler av kampsystemet fra orginalen. Det er nå helt automatisk og det er synd siden det var omtrent det eneste som eide i DI. På den annen side er parkouren jævlig fet. Ikke like forseggjort som Mirriors Edge, men jeg foretrekker den siden det ikke er så jævla knot og flisespikkete.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Etter å ha grusa Seath the Scaleless og Ceaseless Discharge lurer jeg om jeg er den eneste som hater de jævla muslingene i Crystal Cave mer enn begge de to bossene til sammen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen de er ekle. :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og jeg er godt i gang med Majora's Mask 3D. Og det er jammen Majora's Mask, det. Med noen endringer. Dere veit hvordan man kunne banke 200 enkle rupier etter å ha gått gjennom første syklus ved å plukke opp ei høne og flakse over til taket av bygningen helt sørøst i Clock Town? Går ikke lenger fordi Clock Town nå er høneløs. Det er også bare en fe å plukke opp, og Bombers gjemmer seg på andre steder. Og, joda, Bombers' Notebook er fullstendig redesigna, med kategorier og alt mulig snacks. Når du tar turen bort til Milk Road og ned i Southern Swamp, legger du merke til at græffiksa er endra slik at det faktisk er skog der, og ikke bare noen flak med bilder av trær på. Driver i Woodfall nå, og selv om jeg huska nok av starten til at jeg fikk forberedt meg såpass at jeg har goood tid, merker jeg at det stadig er ting jeg har glemt bort selv om det ikke er veldig mange år siden sist jeg peisa gjennom. Gleder meg til å se hvordan bossene er blitt endra; visstnok er Georg ikke like mongo lenger (ikke at det var så stress sist heller), og jeg håper vel egentlig at vanntempelet er blitt... rydda litt opp i.

Uansett: Fortsatt den beste Zeldaen.
 
Men … hva med Link's Awakening? Dette setter alt jeg trodde jeg visste om Yetipants i et nytt lys.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng: Det er den beste 2D-Zeldaen.