Spoilermerket bare for å være sikker.
Men nå til Big Boss emblemet:
Solar gun får du av å tømme stamina fra FROGS i Act 1 alle B&B for så å finne dokka til enhver. Du får en pistol fra første verdenskrig for å klare Hound og Desert Eagle, Long Barrel for Fox.
Hvordan tok du motorsykkelgreia? Og hvilken boss sliter du med i Act 4?
Jeg sleit med crying wolf helt til jeg slutta å være sta og forrandret taktikk. Nytter ikke å sitte oppe i tårnet og snipe. Det er alt for mange FROGS rundt forbi, og de sover ikke så lenge at det gjør noe. Så I became the hunter, og fulgte sporene og blasta driten av ho
Holder på med mantis nå, men det er ikke noe jeg og min kjære barrett kan fikse. Motorsykkelgreia var et lite helvete egentlig. Du har smoke og stun granater, den avsagde hagla som kun skyter en gang før man må lade og Mk. 2'en. Jeg blåste i stungranat, brukte alltid hagla på de som kommer i bil, og var strategisk med hvor jeg brukte røykgranater og hvem jeg skøyt med pistolen. Men det var egentlig ikke så lett som det høres ut.
Holder på med mantis nå, men det er ikke noe jeg og min kjære barrett kan fikse. Motorsykkelgreia var et lite helvete egentlig. Du har smoke og stun granater, den avsagde hagla som kun skyter en gang før man må lade og Mk. 2'en. Jeg blåste i stungranat, brukte alltid hagla på de som kommer i bil, og var strategisk med hvor jeg brukte røykgranater og hvem jeg skøyt med pistolen. Men det var egentlig ikke så lett som det høres ut.Edit: Noen som vet om solar gun er et special item?
Tørte ikke bruke den på vamp i tilfelle den var det. Vamp er uansett dau nå.

eller, hvertfall ganske kult. In Memorian, det er ett spill som bruker ARG metoder for å få fremgang i historien, med falske ekte nettsider som man finner passord på for å komme videre. Moro!