Hva spiller du for tiden?

Spoilermerket bare for å være sikker.:p
Solar gun får du av å tømme stamina fra FROGS i Act 1 alle B&B for så å finne dokka til enhver. Du får en pistol fra første verdenskrig for å klare Hound og Desert Eagle, Long Barrel for Fox.
Men nå til Big Boss emblemet:
Hvordan tok du motorsykkelgreia? Og hvilken boss sliter du med i Act 4?
Bha long barrel desert eagle da. Det og solar gun skrives nesten likt.
Jeg sleit med crying wolf helt til jeg slutta å være sta og forrandret taktikk. Nytter ikke å sitte oppe i tårnet og snipe. Det er alt for mange FROGS rundt forbi, og de sover ikke så lenge at det gjør noe. Så I became the hunter, og fulgte sporene og blasta driten av ho:p Holder på med mantis nå, men det er ikke noe jeg og min kjære barrett kan fikse. Motorsykkelgreia var et lite helvete egentlig. Du har smoke og stun granater, den avsagde hagla som kun skyter en gang før man må lade og Mk. 2'en. Jeg blåste i stungranat, brukte alltid hagla på de som kommer i bil, og var strategisk med hvor jeg brukte røykgranater og hvem jeg skøyt med pistolen. Men det var egentlig ikke så lett som det høres ut.

Edit: Noen som vet om solar gun er et special item?
Tørte ikke bruke den på vamp i tilfelle den var det. Vamp er uansett dau nå.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jeg tror på at det var et helvete. Det var det første stedet som faktisk ga en real utfordring, når jeg gikk gjennom første gangen. Hvis jeg skal gjette er det nok der og siste boss som vil få meg til å grine når det gjelder BB emblemet. Jobber med Chicken nå: Alert Phases: over 150, Kills: over 500, Continues: over 50, Total time: over 35 hours, Healing items used: over 50. Ganske så avslappende.

Jeg tror ikke Solar gun er et special item. Når jeg gikk gjennom i dag så rota jeg rundt med den, når jeg skaffa meg assasin emblemet. Ble ikke ført opp på lista.

Er på siste boss nå. Forrige var litt mer vrien enn forventet. Muligens fordi jeg er veldig trøtt nå, å refleksene er litt sløve. Virker som det kan bli en utfordring å ta siste her også. Men starten er iallefall lett da. Tenkte jeg skulle starte på med chicken etterpå. Mangler 12 emblem når jeg er ferdig med denne. Håper bare jeg ikke har driti meg ut noe sted

Glem det jeg sa. Han var ikke noe stress. Si farvell til Jostein, og si hallo til BIG BOSS! Yes. Jeg klarte det! Å det på 4 timer og 16 minutter. Det er 44 minutter før fristen det mine damer og herrer. Jeg er stolt. Du får forresten en bonus på nesten 900 000 DP hvis du klarer big boss ser jeg her. Ikke at jeg har så mye bruk for de lengre.

Kanskje jeg skal skifte nick til Big Boss?:D

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vi gratulerer.

Solar Gun er
hovedvåpenet til vampyrdreperen i det Kojima-produserte DS-spillet Lunar Knights
.

CyberK

Finner ikke på noe.
Thin, du er ræva. Det er
våpenet man bruker i det Kojimaproduserte GBA-spillet Boktai, Lunar Knights er bare oppfølgeren.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vel, det og. Designerne later jo som LK ikke er en del av Boktai-serien, så oppfølger vet jeg ikke. Men ja, du har rett.

oma

Village Drunk
så da jeg hadde fått ny pc, så kjøpte jeg likesåvel 2 pek og klikk spill på måfå, og det første jeg tester ut nå er megafett ^^ eller, hvertfall ganske kult. In Memorian, det er ett spill som bruker ARG metoder for å få fremgang i historien, med falske ekte nettsider som man finner passord på for å komme videre. Moro!

Har også tenkt en del på at det er vel noe slik som dette Yetipants mener med historie gjennom gameplay?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Njaaaaaa. Ikke helt. De aller fleste adventure-spill fungerer slik at det du gjør bare trigger neste historiebolk, men det er som regel en tettere forbindelse mellom det du gjør og det som skjer i spillet. Ikke for det, jeg elsker adventure-sjangeren og har spilt massevis av pek-og-klikkere i min tid, men de er ikke noe godt eksempel på levende verdener hvor du kan smi din egen historie slik jeg ser det. Historien er der fra før av, det du gjør er fortsatt å nå mål slik at du blir fortalt neste del av den. Stort sett, da. Adventurespill er dog gode eksempler på forskjellige måter å knytte gameplay og historie sammen, siden de virkelig gode sørger for at du bruker kunnskapen du får fra historien for å løse gameplayutfordringene du møter underveis. Ikke at det ikke finnes tonnevis med råtne adventurespill også, for det gjør det faenmeg.

Men ja, i kveld spilte jeg Boom Blox for første gang. En kamerat som er på besøk for tiden skaffa det, og vi tok en testerunde i kveld. Den testerunden besto av at vi drakk pils mens vi spilte et par av Versus-modiene. La meg si at Boom Blox imponerte meg med sin knallsterke og bunnsolide design allerede før jeg fikk prøve det; du har ett eller flere tårn med klosser, og du skal enten kaste baller på klossene eller dra og dytte klossene rundt (med Wii-fjernkontrollen, såklabbert) for å få dem til å falle i bakken og dermed tjene poeng. Noen modi slenger inn multiplikatorfelt, klosser med spesielle egenskaper og andre fiffige mekanikker i røra på en sømløs måte, slik at opplevelsen blir variert. Det aller mest briljante med Versus-modiene vi spilte var dog at den valutaen du bruker for å vinne en omgang er total poengsum fra alle rundene du har spilt istedenfor antall seiere, slik at hvis du taper tre av fem runder kan du likevel komme sterkt tilbake i de to siste for å kuppe pokalen til slutt. Spillet ser veldig bra ut uten å være fantastisk, og litt antialiasing hadde gjort seg, men sammen med koselige lydeffekter er presentasjonen mer enn god nok. Briljansen i designen vises også gjennom den robuste fysikkmotoren som er selve hjørnesteinen i Boom Blox; du trenger ikke lære deg hvordan spillmotoren fungerer, fordi klossene oppfører seg slik de ville gjort i virkeligheten om du hadde en klossestabel som du pælma baller på. Boom Blox er med ett ord herlig, og et essensielt kjøp om du har en Wii. Og dette er før jeg engang har snust på enspillermodusen, som lover hundrevis av vriene fysikkpuslespill du kan kose deg med på seine kvelder. Løp og kjøp, og hvis du ikke har en Wii fra før av er det fare for at du må skaffe deg en sånn en også siden spillet ville bomba totalt uten det plettfrie kontrollsystemet muliggjort av Wii-fjernkontrollen. Kan også nevne at hvis det er noen flerspillerbrett du synes er litt dølle eller kunne vært mer spennende hvis bare noen ting var endra på, så går det fint an å oppnå ved hjelp av redigeringsverktøyet som er innebygd i spillet. Godt jobba, Steven Spielberg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samme gjelder hvem som helst, egentlig. :(

Tutankoopa

Ole (オーレ)
He, føler meg litt skyldig nå ettersom jeg nesten lovet å prøve meg på en anmeldelse. Siden den gang har jeg ikke kjent noen stor trang til å legge ut noe, delvis fordi jeg er lat, delvis fordi jeg er redd for at noen skal sprekke drømmene mine. Er mange her som er veldig flinke til å skrive, og mange som er veldig flinke til å si nøyaktig hva de mener :p Kanskje flere som tenker slik?

Men hey, har valgt å fordype meg i tekst neste skoleår, så kanskje dere får tilgang på noen av skoleprosjektene mine :ler:

Plukka meg opp Super Smash Bros. Brawl igår så har spillt det en del nå, og må si det er jævlig kult! :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tutekoopa: Veit du hva? Hvis du skriver mer, så blir du bedre til å skrive. Kalles trening eller øvelse. Med andre ord: Kjør på. Trenger ikke være Nordisk råds litteraturpris-kvalitet på sakene, og ingen forventer det heller; dog kan det hende at du plukker opp ett og annet om det å skrive.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Installerte Diablo2 i går sammen med noen kamerater \o/

Det er ennå gøy, men det får meg bare til å ville spille D3 mer :( Kanskje jeg installerer TitanQuest eller DungeonSiege ellerno..

Hei - hvorfor er det helt greit at Koopa skriver noe middelmådig og legger det ut, men ikke greit når jeg gjør det samme?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi han har kapasitet til å ta imot kritikk...? VEIT IKKE JEG HEHE

Spiller for tida... veldig lite faktisk. Hvis det blir noe spilling i det hele tatt går det i hvert fall i CoD4.

Edit: Og btw: Jeg trenger tips til et fett DS spill jeg kan spille mens jeg er på ferie. Skal reise bort i 2 uker til Hellas om noen dager, så er greit å ha noe å spille når man kjeder seg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pokémon Diamond/Pearl. Eller Soul Bubbles hvis du vil ha noe som er læks å spille. Eller Professor Layton. Det var de beste jeg kom på i farta.