Ensformig. Gjentakende høres bare mongo ut, og selv om det kanskje passerer nåløyet til norsk språkråd, er det noe av en kamel å svelge for fintfølende litterater. Repeterende kan også få lov til å henge seg fra en takbjælke. Fitteord.
Jeg spiller Left 4 Dead om dagen. Og Super Puzzle Fighter 2 HD, som bare er enormt fett. Hvorfor er ikke det konstant bestselger på XBLA? Fordi det ikke finnes rettferdighet i verden, that's why. Har også bestilt et nytt eksemplar av DMC4 siden det gamle konka, så skal det spilles gjennom på nytt.
Så har jeg en 30-40 spill som jeg ikke har spilt enda, pluss at jeg får en PS3 i morgen, og så må jeg jo nesten kjøpe LittleBigPlanet og Killzone 2.
Halp.
Edit: Ja, og så spiller jeg The Maw, Geometry Wars 2, Sacrifice, Sam & Max Season 1, Strong Bad Season 1, Team Fortress 2, Unreal Tournament 3 og Too Human innimellom, da. Og Bejeweled. Og Shin Megami Tensei: Imagine Online. Som suger. Spiller sjeldent noe annet enn L4D og Super Puzzle Fighter i mer enn en time, men that's how the cookie crumbles når man bruker så og si hvert eneste våkne øyeblikk på spill, spill, spill, spill, spill, spill, spill og spill.
Halp.
FINAL EDIT:
Det spillet jeg liker best om dagen er egentlig det som foregår i mitt eget hodet og er en Half-Life 2 mod som handler om tog, inspirert av Lars von Triers Riget, Cloverfield og en annonse om arkitektur i Vanity Fair. The mind works in mysterious ways.