Hva spiller du for tiden?

Ellers, snart ferdig med Prince Of Percia ( Takk spillegal for play.com tipset) og jeg elsker spillet, herlig adventurespill til tross for at det kan bli utrolig repetivt, men er repetivt moro iallefall. :)
:eng: Ohoi, Prince of Persia er ikke et adventure-spill. Det er et plattformspill, et åpen-verden-spill og et kampspill (at a stretch), men det er ikke et eventyrspill. :)

:eng: Dessuten heter det "repetitivt", men det er et dårlig ord på norsk, og det er langt bedre og enklere å bare skrive "gjentakende", "ensformig" eller til nød "repeterende".

Ensformig. Gjentakende høres bare mongo ut, og selv om det kanskje passerer nåløyet til norsk språkråd, er det noe av en kamel å svelge for fintfølende litterater. Repeterende kan også få lov til å henge seg fra en takbjælke. Fitteord.

Jeg spiller Left 4 Dead om dagen. Og Super Puzzle Fighter 2 HD, som bare er enormt fett. Hvorfor er ikke det konstant bestselger på XBLA? Fordi det ikke finnes rettferdighet i verden, that's why. Har også bestilt et nytt eksemplar av DMC4 siden det gamle konka, så skal det spilles gjennom på nytt.

Så har jeg en 30-40 spill som jeg ikke har spilt enda, pluss at jeg får en PS3 i morgen, og så må jeg jo nesten kjøpe LittleBigPlanet og Killzone 2.

Halp.

Edit: Ja, og så spiller jeg The Maw, Geometry Wars 2, Sacrifice, Sam & Max Season 1, Strong Bad Season 1, Team Fortress 2, Unreal Tournament 3 og Too Human innimellom, da. Og Bejeweled. Og Shin Megami Tensei: Imagine Online. Som suger. Spiller sjeldent noe annet enn L4D og Super Puzzle Fighter i mer enn en time, men that's how the cookie crumbles når man bruker så og si hvert eneste våkne øyeblikk på spill, spill, spill, spill, spill, spill, spill og spill.

Halp.

FINAL EDIT:

Det spillet jeg liker best om dagen er egentlig det som foregår i mitt eget hodet og er en Half-Life 2 mod som handler om tog, inspirert av Lars von Triers Riget, Cloverfield og en annonse om arkitektur i Vanity Fair. The mind works in mysterious ways.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepsi pepsi, jeg bruker ikke noe tid på internett, så da blir det tid til å spille. MEN, leieboerne mine henger mye i stua for tiden. så jeg har dratt frem PS2`en, satt meg på rommet og koblet til denne:

Og av alle ting, plukket jeg opp Final Fantasy 8, og har nå lagt en 45 timer i det. Hva kan jeg si, dette er PlayStation 1 shizz, men i mine lite kritiske øyne holder det seg helt fint. Jeg spiller igjennom på nytt i hovedsak grunnet
1: Jeg husker nesten ingenting, og speedrunnet det sist.
2: Jeg vil bruke min overlegne gamerness til å utnytte systemet i spillet til å gjøre meg selv mega-powerful.

Spiller meg nok ferdig med det, og prøver å gjøre det samme med Fallout 3 (GOTY!). Ellers går det mye i Little Big Planet etter at det ble presentert for en venninneflokk av meg. Gigantsuksess!

Jo, også Professor Leyton and the Hairy Nuts eller hva det het, fantastisk DS spill. Liker du problemløsning og puzzles tar du en titt på dette.

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg spiller Peggle Nights og Rome: Total War hvis jeg skal spille noe hjemme, men som regel drar jeg heller til en kamerat og spiller Tekken Tag hvis tid skal slås ihjel.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg spiller for tiden....poker fordi jeg sitter på et hotellrom i Lillehammer, en forretningsreise som varer til og med fredagen og dermed fjerner en hel uke med fritida mi. :(

Foruten at jeg skal skrape sammen siste achievment i The Maw og driver å diller litt med Uplink og Morrowind på læppisen er jeg Solid Snake i Alaska via VR i Fallout 3. :D

Halky

Veteran bruker ;)
Haha stilig bilde ;) Driver selv og spiller en god del AoC fortiden, men føler det er på tide og endelig få fullført Fallout 3 snart samtidig som jeg har lyst til og skaffe meg GTA IV på pc. Men ja går mest i AoC fortiden.

Jante

privileged CIS shitlord
Da var Dead Space fullført. Kanskje jeg skal forsøke meg på Impossible mode..

Ellers vurderer jeg å installere GTA IV, men jeg er redd for at PC-en min blir å eksplodere når jeg putter inn DVD-en. :psyduck:

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke at jeg har testa sjæl, men jeg hører rykter om at det kjører helt kurant etter siste patchen? Jeg sier "gå for det".

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Da var Dead Space fullført. Kanskje jeg skal forsøke meg på Impossible mode..
Fullførte denne her om dagen, og det var ganske labert.
Det virker ikke som de har playtesta impossible en gang. 80% av spillet er ren rutine og ikke vanskelig i det hele tatt, helt til du støter på en boss eller spawntrigger som får deg til å starte fra siste checkpoint i ca. 2 timer.
Det værste er bosser som instagibber deg om du skulle dulte borti skuldern dems mens dem er i stasis, og tar opp hele korridoren. Helt på trynet hvor mye flaks man må ha for å passere dem noen ganger.

De enkle delene er mundane og kjedelige, de vanskelige delene føles ikke utfordrende, men bare frustrerende.

Det er nok en uanstendig diger mengde spill som bare playtestes for alvor på "normal". Som oftest opplever jeg at ting brekker i vinkel hvis jeg prøver å sette opp vanskelighetsgraden til det høyeste.

Case in point: Call of Duty 2, som har achievements for å runde det på veteran-vanskelighetsgraden, men som da blir en kjedelig og repeterende øvelse i paranoia framfor å bli mer taktisk krevende.

Her går det mye i Super Puzzle Fighter HD om dagen, sammen med SHDR. Det er et fantastisk, fantastisk spill, og som i GeoWars2 har man flere helt forskjellige moduser å velge mellom -- den ene like god som den andre. At spillet krever omtrent ingenting av deg ser også ut til å være avgjørende når hodet er slitent og alt man vil er å koble ut.

Og nå kommer det til å gå mye i Pixeljunk Eden, Pixeljunk Racers, Wipeout HD, fl0w og denslags i tida fremover.

Jeg telte istad 135 videospill i hylla, og 75 spill på Steam. Det inkluderer ikke Oerhört sine spill. Jeg har alle current gen-konsollene, og vi har harde PC-er. Hva spilles mest for tiden? Jo, Peggle og Bejeweled på netbook-en, Super Puzzle Fighter på x360 og et nytt knippe småspill på PS3. Denne generasjonen handler om casual indie-spill, niggaz.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
nei. Denne generasjonen handler om spill du kan starte opp, spille i 20min for så å stikke og gjøre noe annet. Eller ihvertfall ha muligheten til det.

Eller oss i slutten med tenåra med kjerring, hus, tidlig karriere og BARN :)

Går nok mest i Civilization: Revolution, The world ends with you, og Halo 3 for tiden.

Mens jeg noenganger prøver å skyte meg igjennom Ratchet & clank.