Hva spiller du for tiden?

Går mye i Fifa 09, mirror's edge og tester valkyria chronicles/far cry 2. Om noen kan motivere meg til å spille mer Far Cry 2 (Den lange, kjedelig introen gjorde at jeg ikke har orka å plukke det opp igjen enda) så vanker det kos.

Yetifar: Jeg sa ikke at den var bra, bare at jeg ser mye bedre hva den driver med nå som jeg er voksen, har spilt spillet syv ganger og diskutert MGS-seriens plott og fortellerteknikk på foraer i over fem år. Det er fortsatt helt komplett ugjennomtrengelig og Kojima er dritdårlig til å presentere tematikk. Alle fortellinger som krever at du leser en tolkning av dem for å forstå subteksten har mislyktes i å formidle.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yetifar: Jeg sa ikke at den var bra, bare at jeg ser mye bedre hva den driver med nå som jeg er voksen, har spilt spillet syv ganger og diskutert MGS-seriens plott og fortellerteknikk på foraer i over fem år.
Fikk med meg den, tenkte bare å påpeke at den fortsatt rakner på alle måter som teller når du kommer til slutten. Menmen, gamle nyheter og så videre.

oma

Village Drunk
Det skal dog sies at historien fortelles paa en mer taalelig maate i psx versjonen enn den man ser i GC versjonen.

Føkk dere, når Snake backflipper på en jævla rakett woota jeg i virkligheten. Ser ikke hvordan kuttescenene der er så mye mer over the top enn fek.s når Liquid Ocelot fingerbanger i 4.

Buggz: Velkommen til den verste delen av Dead Rising. Bossene er samtlige så ræva. Untatt klovnen muligens. Uansett er den eneste sikre måten å ta dem på å finne en måte så de glitcher og ikke treffer deg lenger og så stå å plinke løs på dem med pistol.
Sånn ellers er Land of the Dead: Road to Fiteria et av de verste spilla noensinne, men jeg kan ikke annet enn å elske det fordi det i det minste skjønner zombie-sjangeren. Ingen bosser, ingen super-zombier, nei ingenting annet enn helt vanlige sjanglende dauinger i lassevis som er artige å slakte.

Uff, gjorde helomvendig og startet med Bioshock idag istedenfor, herregud jeg klør i fingrene etter å få runnet :

Bioshock
Gears Of Wars
Gears Of Wars 2
Dead Rising
Left 4 Dead

Innrømmer at jeg gruer meg til frustrasjonen som folk nevner i Dead Rising, i og med at jeg har den uvanen å knuse ting, når jeg spilte CS semi-pro så hadde jeg alltid ett jalla-keyboard klare i skapa, og tror jeg kjøpte i snitt kanskje 10-11 keyboards i året.

oma

Village Drunk
Føkk dere, når Snake backflipper på en jævla rakett woota jeg i virkligheten. Ser ikke hvordan kuttescenene der er så mye mer over the top enn fek.s når Liquid Ocelot fingerbanger i 4.

Buggz: Velkommen til den verste delen av Dead Rising. Bossene er samtlige så ræva. Untatt klovnen muligens. Uansett er den eneste sikre måten å ta dem på å finne en måte så de glitcher og ikke treffer deg lenger og så stå å plinke løs på dem med pistol.
Sånn ellers er Land of the Dead: Road to Fiteria et av de verste spilla noensinne, men jeg kan ikke annet enn å elske det fordi det i det minste skjønner zombie-sjangeren. Ingen bosser, ingen super-zombier, nei ingenting annet enn helt vanlige sjanglende dauinger i lassevis som er artige å slakte.
Jeg maa faa meg en Lodin lingo ordbok. Hva er Land of the Dead: Road to Fiteria for ett spill? (Som i hva spill mener du egentlig)

Jeg hopper at og frem mellom spill for tiden. Jeg har ikke spilt noe mer half life 2, dog det er mulig det blir noe ikveld. Men. Jeg spilte et spill jeg hadde helt glemt bort. Jeg kjøpte det her på forumet mener jeg å huske, så har det stått urørt i hylla og på underlig vis unngått meg når jeg har lett etter noe å spille. Spillet er Shadow Hearts coventant. Jeg spilte ikke så lenge. Jeg har akkuratt kommet til en by som kalles domremy og jeg har slåss mot lekeender:confused: av alle ting. Av det lille jeg har spilt så virker kampsystemet ganske kult. For dere som ikke har spilt det får man opp en ring lignende sak, også skal man treffe områder på ringen som igjen utgjør hvor mye skade du tar og hvor mange ganger du slår.

Det er litt tidlig å si noe særlig om jeg liker spillet eller ikke, men det virker helt klart interessant. Interessant. Fordi du slåss mot lekeender.

Sidenote: Siden dere snakka om mgs her, visste dere at mgs kan spilles på 80 gb versjonen av PS3? Hvorfor er det mulig?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg spilte et spill jeg hadde helt glemt bort. Jeg kjøpte det her på forumet mener jeg å huske, så har det stått urørt i hylla og på underlig vis unngått meg når jeg har lett etter noe å spille. Spillet er Shadow Hearts coventant.
Har du fått med han vampyr-wrestleren som angriper med ei postkasse og kan forvandle seg til en magisk sommerfuglfe på laget ditt ennå, eller?

Fingus: Stop! Oh yeah! Check it out! Scratch-å hey!

Himla å genialt Bioshock er, startet det like før leggetid og klarte først nå å legge det fra meg, var nervøs å spille det på pæd, men orket ikke å kjøpe det igjen på pc når jeg allerede hadde det på 360, men går knirkefint, spillet er dritmoro og er det beste FPS spillet jeg har spilt siden .. Half Life 2.

Gleder meg til å fortsette videre imorgen, skal finne sånn kamera til sånn dude. :eek:

Jeg runnet endelig Persona 3: FES her om dagen, så startet jeg på Digital Devil Saga.

Da runnet jeg Persona 3 for andre gang, egentlig NESTEN tredje. Jeg var i november ellernoe, men gav opp fordi det suger på hard. 70 timer inn og alt, lol. Så jeg begynte på normal istedet.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg spiller Resistance 2, og liker det veldig godt. Lekker grafikk, tøffe våpen, artige setpieces ... men hvilken retard var det som mente at usynlige fiender som one-hit-dreper deg var en god ide?

Nå har jeg spilt gjennom Flower på PSN og det er en av de vakreste opplevelesene man kan ha med et spill. Vanskelig å beskrive det, men man er vind i en gresseng og samler opp blomsterblader. Etterhvert som man kommer uti det begynner ting og skje og man går fra å kose seg til å bli deprimert og til slutt ekstremt oppløftet og lykkelig. Det syns jeg prisen av en pils på byen er verdt.
Hvis du ikke kjøper dette hater jeg deg. Du er alt som er galt med spillindustrien i dag.
:lodin:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Enn hva hvis jeg ikke har konsoll da HÆ skal jeg kjøpe det bare for flower da HÆ

Så ja. Jeg lurer fælt på om jeg skal skaffe meg SF4 til datapese, og i den anledning så har jeg gravd opp sf2tnc og sfa3. Skulle liksom bare sjekke om kontroll med dualshock er kurant, men så plutselig var det 3 dager senere og jeg har spilt i såpass mange sammenhengende timer at jeg har glemt å lage middag og sånn.

Jeg har alltid vært glad i faitere på sånn helt casual nivå, men føler liksom ikke jeg kan sette meg helt inni dem med dustete gamepads. Finnes det ikkeno rimelig og halvdecent stikke til pese? Må man liksom regne med over tusenlappen eller?
Jeg mangler også fightervenner. Går det greit med slike spill online? Den nyeste konsollen min er xbox180 og den siste fighteren for pese var vel rise of the robots ellerno.

Kjøp ei stikke til en av konsollene og en USB converter. Funker utmerket.
Så er spørsmålet om SFIV blir no bra på PC. Capcom sine porter er legendariske i hvor bedriten de er fram til DMC4 eller så. Vent å se hva interbuttsene og anmeldere sier.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Med det sagt så er arkademaskinen spillet kjører på (Taito-greier) mer eller mindre en helt ordinær PC. (core2duo-cpu og windows xp) Et større problem er kanskje hvor stor aktivitet det blir online, iom. at de færreste forbinder PC med slåssespill.