Hva spiller du for tiden?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Plukket opp Gunstar Heroes på PSN og det er like hardcore og epelepsi fremkallende som på Megadrive. Har også re-rollet Oblivion som en kvinlig skogsalv
 
Du heter oerhört med liten o selv om det er et egetnavn.

Jeg har begynt å spille mer CoD 4 online. Fremdeles et av de beste ranking-systemene med upgrades osv. og det krigsspillet som fremdeles er behagelig å se på, i forhold til f.eks Killzone hvor alt er smurt inn med kakaopulver og blod.
Er egentlig CoD 5 bra nok til å anbefale eller er det bare å vente på MF2?
Ja, CoD WaW er absolutt å anbefale online. Og av DLC har vi 2 pakker pluss en gratis variant av Makin. Banzai mappet fra den siste DLC pakken er sannsynligvis det beste mappet uansett CoD spill (sannsynligvis fps spill generelt sett). Verdt å sjekke ut. Pluss zombie modusene er rimelig hawt :elsk:
 
Modern Farfar 2? Uansett, Torsk: Væla @ Krieg-multiplayeren er ålreit, mye det samme som firern, bare uten de irriterende helikoptrene. Dessuten er zombiekartene kule og det kommer en ny pakke straks(ligger trailer på GT).
Synes de jævla hundene er mye mer irriterende enn helikoptrene. Den nye map packen kom i helga på ps3 vet jeg.

Drauden: Vent til Modern Warfare 2.
Call Of Duty: Modern Warfare > Call Of Duty: World At War.
 

oma

Village Drunk
Codmw vs codwaw er en vanskelig kamp egentlig. Selv føler jeg at som casual så funker Waw mye bedre pga de _betydlig_ større kartene. Fragging er mye mindre ett issue, og man har steder å gjemme seg om man blir sett av fienden. MW funker dårlig på det pungtet, og om du først blir sett så har du 1 eller 2 steder å løpe (one of them being backwards) for å unngå å bli drept.

Utenom det er egentlig MW som trekker det største strået, men balanseringen på waw vs mw er ikke _så_ stor at det burde være ett problem.
 
Call Of Duty: Modern Warfare < > Call Of Duty: World At War
Hvorfor må man strengt tatt velge det ene over det andre ? Ser ingen god grunn til å hoppe over WaW bare pga man har MW fra før av med mindre økonomien er stram.
 
Call Of Duty: Modern Warfare > Call Of Duty: World At War. Jeg er fargeblind og sliter med å se forskjellen på fi og egne på Call Of Duty: World At War.:gal:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ikke vær et rasshøl, Oma.

PS: mye artigere å skyte hunder enn helikopter, spesielt siden hundene ikke skyter tilbake. :D
 
Ja, for at du har ett handicap gjør at spillet blir dårligere.
Det gjør min spilleopplevelse dårligere. Står det noe sted at jeg synes spillet er dårligere? Skrev vel egentlig at jeg foretrekker COD:WF fremfor COD:WAW siden jeg sliter med å se forskjeller på fi og egne.

PS: Er ikke hundene som er det store problemet. Det er når jeg skyter de, så ser folk meg på radaren og skyter meg. fu.
 

oma

Village Drunk
Ikke vær et rasshøl, Oma.

PS: mye artigere å skyte hunder enn helikopter, spesielt siden hundene ikke skyter tilbake. :D
Du. Det er du som er rasshøl.
Det gjør min spilleopplevelse dårligere. Står det noe sted at jeg synes spillet er dårligere? Skrev vel egentlig at jeg foretrekker COD:WF fremfor COD:WAW siden jeg sliter med å se forskjeller på fi og egne.

PS: Er ikke hundene som er det store problemet. Det er når jeg skyter de, så ser folk meg på radaren og skyter meg. fu.
Du. Det er du som er fargeblind.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du. Det er du som plukker opp memes folk har slengt fra seg i grøfta og begynner å bruke dem igjen.
 
Jeg synes avataren til Martin er stygg nok til at den bør forvises til Shizzletråden.

Ellers spiller jeg ingenting om dagen. Jeg spilte Hotel Dusk for noen dager siden, og det er dritt. Jeg ville like det, men etter timevis med prating, prating, og klønete puzzling og klønete navigasjon så hjelper det lite at stilen er fin. Begynte spillet med en 9/10-følelse (jeg likte Another Code) og ligger for øyeblikket på en 3/10-følelse.
 
Xbox Live er nede. Så ikke gidd å rot med MTU innstillingene i routeren slik som jeg har den siste timen, e'kke no gæli med ditt nettverk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kan umulig være særlig kritisk med Live-tilgang hvis du ikke har fått med deg meldinga med akkurat den infoen der som ble sendt ut for en ukes tid siden?

Rundt 24 timer.
 

oma

Village Drunk
Jeg prøver å spille litt L4D for tiden, men av en eller annen grunn så er det bare 150+ ping. Når jeg kjører TF2 så kommer jeg lett under 50, og vi har det "beste" abonomentet når det kommer til bredbånd.

Wtf?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
TF2-serverne du spiller på ligger fysisk nærmere deg enn L4D-serverne du spiller på. Ække akkurat rakettkirurgi.