DS-en opplever bruk for første gang på sikkert et halvt år her i huset, vi snakker selvfølgelig Picross. Nitti-something-or-other puzzles løst til nå, alle med tre stjerner (seff). Spørsmål: Hvor mange levels er det før man åpner opp Medium? I tillegg kjøpte jeg Pokémon SoulSilver med Pokéwalker for en uke siden, kontant som bare eff om man liker Pokémon, selv om mange av minigamesene er hinsides ræva. Hele den derre idrettsstadioen er helt katastrofe. Heldigvis er det ikke noe man må gjøre, tror jeg. Pokewalkeren eier i alle fall, in-game bonus for å gå tur er så brilliant atte hjælp.
Når jeg er hjemme pusler jeg også litt med Steam-biblioteket mitt, hittil har jeg spilt bittelitt Fallout 3 (omtrent til supermarkedet utenfor Megaton) - ikke nevneverdig imponert hittil, skytinga føles akkurat like slapp og upresis som jeg fryktet, og siden jeg er contarded må jeg henvende meg til Jante av og til for å høre hva jeg burde gjøre. Når det er sagt ser miljøene dritbra ut, pusher driten til max på riggen min og da ser det øde landskapet helt fantastisk ut, men så er jeg sucker for post-apokalypse også da. Sysler også med Bioshock II (spilt såvidt lenger enn introen - gjesp), også co-oper jeg det første Serious Sam HD-spillet med en goon. Det eier som fan jo.