Hva spiller du for tiden?

Fikk Platinum på Yakuza 3 i dag. Hvis noen vil ha en utfordring som både går på skills og og tid med en dose frustrasjon så kjør på.

Flere i Europa/Norge bør spillet dette! Det har en egen sjarm over seg med mye godt gameplay og sanger og artige (noen mindre artige) minispill. Storyen er meget bra selv om den kan virke treg for noen påå visse områder. Kan nevne at det falt en tåre her i gården. Man bygger hovedfiguren opp med mange nye moves og fete ting etter som tida går.

La ut siste boss i story mode på Extra Hard : (IKKE SE om du hater gameplay spoiler)

Spilte du det på very hard? Kan være jeg som bare suger.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Flere i Europa/Norge bør spillet dette! Det har en egen sjarm over seg med mye godt gameplay og sanger og artige (noen mindre artige) minispill. Storyen er meget bra selv om den kan virke treg for noen påå visse områder.
Enig her, Yakuza er en slags videreføring av River City Ransom (aka. cirka den beste NES-spillen) og det er ganske unikt med tanke på det innblikket i moderne japansk kultur det gir. Har faktisk kjøpt alle spillene, men så var det å finne tid til å få spilt dem.

PS: Hvis du kjøper Yakuza 3 så følger det med to grundige videoer som gjenforteller historien fra Yakuza 1 og 2 sånn at du kan oppdatere deg hvis du ikke har spilt de to første. En veldig kjekk greie flere spill burde ha med. Også verdt å nevne at spillet er på japansk, men har engelsk tekst, for den autentiske følelsen.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Lodin her: Nå er Code Veronica runna ca. klokka 09:18. Vi rakk ikke ta screenshot av endstatsene, men det var mildt sagt røv. D ending. Uansett runna Sjutten mesteparten, men han svimte av på siste betan så da tok jeg over og fullførte.

Buggz starter nå opp 4.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg kjøpte Crysis på Steams julesalg for 40 spenn, tenkte jeg kanskje skulle endelig ta en titt på det i dag. Nå som PCen min endelig er beef nok til å ta den uten å knele totalt.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hitman: Blood Money, ikke spilt det på flere år og da attpåtil på PS2, så dette var et deilig gjensyn. Fant det billig på Steam i går.

Ellers er det jo Eidos-måned. Vurderer å kjøpe Kane & Lynch 2: Dog Days bare fordi.

Lasta ned Blood Money i går og spilte det masse, og ja, det er gode greier. Bedre enn alt Fallout 3 fikk, og brukte 10 timer på det. Gøy!

Spilt en del Vanquish i det siste, er ett heidundrende spill, har alt som man digga som en femåring og må si jeg elsker det. Tenkt å begynne på God of War serien, lasta ned HD remastered utgavene av 1 og 2 nettopp.

For tiden holder jeg på med Dead Space 2. Begynner å nærme meg slutten snart tenker jeg, så blir morro og se hvordan det ender. Det som står for tur etterpå er vel Bulletstorm som kommer ut snart, og Crysis 2 etter det, så har vi også Dragon Age 2 som er like rundt hjørnet også:D Blir noen dyre uke framover, spørs om jeg har tid til alle disse spillene:D

Det er få spill jeg blir hekta på, men Metal gear spilla har jeg tilbrakt altfor mange timer med de siste ukene etter å endelig ha fått skaffa 1ern til ps1. Har nå runna 4ern, 3ern, 1ern og holdt på med 2ern inntil broren min skulle ha ps2en hjem *nedtur* ;/ Tror jeg nærma meg slutten også..
Ellers så spiller jeg diverse spill på nesten alle konsollene jeg har om dagen, ikke lurt å starte med mange samtidig og kjøpe nye underveis.. Golden sun til ds, kingdom heart bts til psp, FF8 og 9 på ps1, Zelda oracle of ages på gbc, l4d2 til pc, metroid other m til wii og starta nylig på metal gear 4 på ps3 igjen.. og 3ds er it tillegg rett rundt hjørnet. This gonna take forever.. men moro er det ;p

Shinra85

Spillegals effort emo
Plukka fram Motorstorm: Pacific Rift på fredagen, da en kamerat stakk innom og ikke vill spille noe hakk-og-kutt spill. Kjente det er lenge siden jeg har spilt et bilspill av fri vilje, men det traff meg faktisk rimelig greit, uten for mye tull og fjas. Bare moro med høyoktan æksjn og morsomme krasjer som varer lenge nok til å ta en sipp whisky.

Ellers så koser jeg meg som alltid med LBP2 ennå (selvom det ikke er spilt på en stund), Sengoku Basara: Samurai Warriors (som hadde en betydelig lengre spillbarhetstid enn jeg hadde trodd) og Fallout: New Vegas (selvom jeg har tatt en pause grunna uutholdelig mange bugs på en altfor kort tid).

Jeg er lei av alle spill jeg har. Selv de jeg ikke har runda. Tok meg et slag Just Cause 2 her om dagen, gadd ikke spille mer enn 10 min. Tenkte noen runder FIFA på nett kunne drepe litt tid, ble eid av noen drittunger som spiller med Barcelona flere ganger på rad før jeg ragequitta, spilte litt mer Deadly Premonition men var ikke i riktig sinnstilstand for å være mottagelig for de greiene der. Fyra opp Mass Effect 2 men selv jeg begynner å bli litt lei av det (halvveis på andre runden min), lasta inn en gammel Football Manager-save men ragequitta etter en liten stund og endte til slutt opp med å spille Tetris DS.

Dragon Age 2 kan ikke komme ut kjapt nok.

CyberK

Finner ikke på noe.
Som nevnt spilte jeg litt Crysis i går, og det var moro nok det. Dialog og voice-acting er som ventet super-ræva, jeg bare venter på å få høre noen skrike "Get some!". (Noe jeg forøvrig gjorde da jeg prøvde Killzone 3-demoen her om dagen, blæh.) Crysis er veldig gøyalt når man får litt "free-flow" på gang og kan improvisere seg inn og ut av de rareste situasjoner ved å kombinere de ulike modusene til rustningen. Jeg irriterer meg over at avgjørelsen om koreanerne snakker engelsk eller koreansk henger sammen med vanskelighetsgrad, hvorfor kan jeg ikke ha autentisk gauling på fremmedspråk uten å måtte velge høyeste vanskelighetsgrad? Nuvel, alt i alt vil jeg si at Crysis og Warhead er verdt de 40 kronene jeg ga for dem i romjulen.

Et annet spill jeg har lekt meg med i helgen er Stacking. Sjarmerende og morsomt, men Hitman-stemningen ved å velge en helt egen måte å løse oppgaven på blir litt ødelagt av at det er x antall forhåndsdefinerte måter å gjøre det på og man oppfordres til å "find them all!"... Da føles det ikke like organisk, selvgjort og velgjort som når man får ting til på Blood Money.