Hva spiller du for tiden?

Beklager, men jeg runna det aldri. Bare vet de endra en del så det skulle passe til expansionen.
Uansett strides jeg mellom å spille det, Gothic 4 eller Two Worlds 2 bare jeg blir ferdig med sommerns Steam haul.

Forøvrig runna jeg akkurat Medal of Honor. Altfor kort og altfor buggete, men jeg likte historien bedre enn COD. Den er enkel og rett fram med en masse soldater i Afgahnistan som bare prøver å gjøre jobben sin. Helt grei manshoot med andre ord.

E: Titta litt rundt og slutten er mer eller mindre det samme.
 
OOT3d Master's Quest GET!

Og ja, den avslutningsmusikken var digg!

edit.
Medal Of Honor var digg manshoot. Likte det godt som popcornfeeder. Gir meg trua på MW3.
 
Skjønte ikke hva du mente, så jeg g00gla det:

Divinity 2:
Ego Draconis: Org. spill, typisk buggy RPG
The Dragon Knight Saga: Ego Draconis + expansion (FoV) + en million forbedringer av omtrent alt som gjorde spillet til 6/10
Flames of Vengeance: Expansion uten mange av forbedringene da de ville beholde Ego Draconis --> Flames of Vengeance save game kompatibilitet.
Uansett så er det (dragon knight saga) et utrolig bra RPG. Anbefales!
 
Enda mer gøy når man tenker på at det egentlig er det tredje spillet i serien.
Divine Divinity
Beyond Divinity
Divinity 2: Ecco the Dragon
Men ja, D2 føyer seg opp på listen sammen med Two Worlds 2, Risen og Drakensang som veldig bra WRPGer sluppet de siste åra.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Haha, nei det er byfolket som aldri har sett en traktor i virkeligheten.
 
Det er nå vi skal grave opp traktorbabes-tråden fra bygdaforumet igjen.

Ser på deg, kak.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vet ikke om jeg gidder det en gang til.
 
Hovedproblemet mitt (bortsett fra at jeg var nær ved å svime av av kjedsomhet) er hvor urealistisk det er. Man kan pløye opp hvilket som helst jorde man vil, man kan teleportere mellom maskiner med TAB og alt såkorn og sprøytedrit kjøper man automatisk på gården. Jævla Harvest Moon er en mer realistisk simulering av gårdsdrift.
 
Spiller en del HoN for tiden. Har vel ikke strengt talt ikke spilt stort annet det siste halvåret, med unntak av litt Killzone 3 før PSN knela og etterlot seg en sur ettersmak. Er det noe særlig med HoN-spillere her på forumet eller?

Hei forresten. Lenge siden sist, spillegal!
 
Hill, hvem ... er du eller pleide du å være?

Går heller i LoL enn HoN, men innloggingsserverne til Riot er krise 3000 om dagen, tar en time å logge seg inn. Mistenker at det blir erstattet med DOTA2 om en fire-fem år når Valve endelig får det ut.

HoN klarte ikke gripe meg. For mørkt, brunt og uvennlig. Ikke at LoL-spillerne er mye hyggeligere, men spillet oppfordrer iallfall ikke til hets og passiv aggresjon slik HoN gjør.
 
Har nå alltid vært Monty, men det over 2 år siden sist jeg var her, så forventer ikke store mottakelsen altså.

Har aldri tatt meg tid til å teste ut LoL, men har skjønt at det kan være bedre egnet om man ikke gidder å bruke all tiden sin på et spill. Selv har jeg en del venner som spiller HoN regelmessig, så da blir det at man gidder å legge igjen noen timer. Fellesnevner ser ut til å være servere som ikke holder mål iallfall.

Tror ikke jeg gidder å forvente for mye av DOTA2. Er redd det blir like tregt gameplay som i orginale DOTA.

edit: lyst til å teste hon og få en gratis måned med ign prime sier du? http://login.ign.com/prime/promos/hon/index.aspx
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
har akkurat begynt på en ny gjennomspilling av New Vegas. Hvilket nivå burde jeg være før jeg tar Honest Hearts questet?
 
Hill, Monty.

Jeg spiller mest Tetris DS om dagen, som jeg tæsja fra Buggz. Også ispedd noe Tetris Party (DSiWare-utgaven). Veldig fornøyd med det, Tetris er gøy og begge disse fungerer stort sett for min del. Tetris DS er selvsagt bedre, og har en drøss morsomme alternative moduser som holder ting variert. Litt smågretten på at de har brukt masse NES-spill-musikk; typ Zelda, Mario og Metroid, for jeg vil helst bare ha den derre russiske tetrislåta. Og når jeg ikke spiller Mario vil jeg ikke høre Mario-lyder. Vel.

Uansett (og her er jeg temmelig seint til festen) er Tetris bedre enn jeg trodde. Sist jeg spilte det i noen utstrekning var rundt 1995, så selv om Lumines er mer sexy og Super Puzzle Fighter mer PANG, er de gamle eldst.

Har også begynt å skrote litt på Darksiders, og det liker jeg veldig godt. Gud-og-Helvete-som-tegneserie-stilen funker bra, og er tåpelig nok til at jeg stort sett ikke kjeder helt livet av meg; direkte bra er det ikke, men det humper og går. Spillteknisk er det derimot veldig ålreite saker så langt. Temmelig ballevanskelig for mine begrensede skillz, dog. Vurderer å starte på nytt på normal, men mistenker at det blir litt for enkelt igjen.
 

feytus

deep space 9mm
Har vært helt hekta på Pixeljunk Monsters de siste par ukene, et helt fantastisk avhengighetsskapende tower defense-spill. Ettersom det er et pixeljunk-spill ser det selvsagt veldig fint ut også. Er det noen her som kan anbefale andre lignende tower defense spill til PC, PS3 eller PSP? Var hekta på Plants vs Zombies en periode, men mista litt interessen etterhvert.

Ser forresten på tothegame at ICO/Shadow of The Colossus kommer ut i HD-versjon på PS3 28. september. Sweet! :D