Hva spiller du for tiden?

Ser ikke no poeng i å lage en egen tråd enda; men Dota 2 beta har begynt og invites begynner å rulle ut; meld dere på her (steamlink), tar ikke lang tid og man får 2 ekstra om man skulle være heldig nok (kanskje man ikke bryr seg om dota og likevel har lyst til å øke sjansene for oss som faktisk vil spille denne spillen? Isåfall setter man såklart pris på sånt)

mvh
 
Mafia 2. Pen innpakning, mediokert gameplay. Lite som er direkte dårlig, men oppdragene føles oppskriftsmessige og kjedelige, og mulighetene til spilleren blir særs begrenset av det som gir seg ut for å være et sandkassespill men som egentlig er en lineær oppdragsbasert struktur med den adda bonusen at man må kjøre hjem igjen og legge seg etter oppdraget er ferdig. Historien er også en skuffelse. Er rundt halvveis i spillet nå, og sålangt har det vært et sammensurium av alle gangsterklisjeene i boka, med skolestildialog fordelt utover et altfor stort galleri forglemmelige karakterer toppet av hovedpersonen selv, en usympatisk spirrevipp som dilter etter de andre gangsterne uten et snev av initiativ eller attitude. Siden jeg liker stemninga og synes det er morsomt å kjøre gamle biler rundt i femtitallsamerika kommer jeg antageligvis til å spille dette ferdig, men jeg er glad for at jeg låner spillet, for å si det sånn.
 
Nå for tiden er det vel God of War-spillene, ferdig med å runne eneren, så blir det to og tre :)
Uncharted 3 blir vel kjøpt i løpet av måneden.
 
Tro det eller ei, men Sonic Generations er faktisk... et genuint... ålreit Sonicspill. I 2011. :eek:
Jeg tror det i grunn ikke helt selv ennå heller og det var grunnen til at jeg pirata det. Nå som jeg drimot har spillt noen brett med både gamle og nye Sonic så er jeg ikke i tvil om at det er verdt et copp. Så da kjøpte jeg det på Steam nå.
Ihvertfall er spillet delt opp i to biter hvor man spiller som Sonic 2 era Sonic og i motsetning til 4 og alle de andre gangene de har prøvd å gjenskape kontrollen og fysikken fra de tidligere spilla så har de klart det her. Eneste jeg stussa litt over var at ringer ikke alltid lar seg plukke opp igjen når man er truffet. Uansett var det en fryd å spille remaker av Green Hill- og Chemical Plant Zone i gloriøs 2D.
Andre delen er nye Sonic og han er litt verre å vende seg til, men siden Unleashed har Sonic Team blitt bedre på å lage brett hvor man ikke gjør annet enn å løpe fort. Det er alt det handler om her så da er det vel forsåvidt greit. Det er ihvertfall flerfoldige mil unna hvor ille det var på sitt vprste i 2006. Ihvertfall er det mye grinding på skosåler og sinnsykt kjapp løping i tredjeperson.
Historien er ikke all verden, en eller annen slemming kidnapper alle venna til moderne Sonic så han og gamle utgaven slår seg sammen så de kan redde dagen eller no. Desverre dukker avskum som Silver, Shadow og Team Chaotix opp, men det er bare i gjesteroller. Om ikke annet er det genuint morsomt med scener hvor gamle Sonic ikke kan prate og Tails er for dum til å se at han har kulemage og ikke grønne øyne. :p
Underlig nok er dette altså et spill Sega har valgt å gi ut på PC og det fungerer. Med gamepad såklart, men det sier seg selv. Det merkes i grunn godt at dette er en konsollport, men det kjører fint og det er uten tvil det peneste spillet i serien når alt oppskaleres på mesterrasens vis.
Så ja, dette er ikke no man trenger å løpe å kjøpe, men det koster allerede 30 Euro så når det blir satt ned enda mer ved neste Steamsalg er det klart en ting man bør raske med seg.
 
Tenker å skaffe det selv når det blir billig. Kjørte gjennom demoen og det var stor kos, men om det er et spill som forteller meg at refleksene mine ikke lenger er hva de var, så er det dette. På 3D-levlene var det ikke sjeldent jeg trykket på hoppeknappen før jeg var milevis forbi der jeg egentlig ville hoppe.
 
Så var man ferdig med Resident Evil 3. Slutten kom litt brått på synes jeg, og ending jeg fikk var rimelig crap. Antar at det var den dårlige pga de lette valgene jeg tok, så satser på en bedre en ved neste gjennomgang.
 
Siden jeg venter på Skyrim spiller jeg Morrowind. Merker hvor bra det er i forhold til Oblivion, håper Skyrim ikke skuffer.
 
Hvor i all verden fant du tid??? Fortell meg hemmeligheten din!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Arbeidsledig funket bra, husker jeg.