Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, ikke akkurat. Yahtzee fikk tydeligvis kjipe julegaver.
 
Gjorde meg ferdig med FF13 i går og alt synes jeg det var et kurant spill. Helt grei historie, med helt greie karakterer og et dritefett kampsystem. Neppe noe jeg kommer til å spille igjen, men glad det ble runna.
Er for øvrig ganske skuffet over nivået til de siste bossene. Beste med spillet her var de intense bosskampene, men her måka jeg gjennom alle på første forsøk uten noen problem.:sukk:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Er Killzone 3 verdt 99,-? Så på lørdag at Platekompaniet hadde det inne til den prisen. Har ingenting å spille for tiden, og det er heller ingenting av interesse som kommer ut i nær framtid :/
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Er Killzone 3 verdt 99,-? Så på lørdag at Platekompaniet hadde det inne til den prisen. Har ingenting å spille for tiden, og det er heller ingenting av interesse som kommer ut i nær framtid :/
For 99 kr hadde jeg kjøpt den. (lol kødda, har alt kjøpt den for betraktelig mer.) Men ja, hvis du synes Killzone 1 eller 2 var staselig nok så er heller ikke nummer tre så gæren. Manshoot med romnazier og en tung følelse i våpnene, du vet hva du får.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nettopp døtta inn Viva Pinata for første gang. Første jeg så var en sau som kast en pinne, og jeg bare :brainfuck:

liker det uten tvil, forråsiresånn
 
Har holdt meg unna Skyrim en stund nå så da startet jeg opp igjen. Etter å ha installert noen combat-mods har jeg det mer moro med det (å drikke en liter kaffe ved siden av hjelper en del og), og jeg er forbauset over at ved hjelp av noen få mods har jeg nesten doblet frameraten min samtidig som spillet mitt også ser hundre ganger bedre ut.

Edit: Det har også fått en tendens til å randomly CTD, noe jeg tror er combat-modden sin skyld, men det går bra ettersom jeg konstant trykker F5 for å quicksave. Men nå skjedde det mens spillet holdt på å lagre, håper ikke filen ble korrupt D;
 
Kjøpte Majin And The Forsaken Kondom for å ha noke å spele med dama, virker lovende så langt. Litt simpel plattformkontroll egentlig, men det funker greit nok. Sjarmerende kjempe, håper han ikkje irriterer vettet av meg på sikt. Spørs om vi kjem til å fullføre, ho har lyst på FFXIII. I might just oblige, since curious etc.
 
Er det coop i det spillet, eller ser hun bare på?
 
Har aldri spilt Tales sammen med andre enn meg selv, men det tror jeg nok, ja.

For å føye til tråden her så begynte jeg på det som virker å være Spillegals offisielle favorittspill fra i fjor i dag. Snakker selvfølgelig om Dark Souls, og det er jævla gøy så langt par-tre timer inn.
 
Har holdt meg unna Skyrim en stund nå så da startet jeg opp igjen. Etter å ha installert noen combat-mods har jeg det mer moro med det (å drikke en liter kaffe ved siden av hjelper en del og), og jeg er forbauset over at ved hjelp av noen få mods har jeg nesten doblet frameraten min samtidig som spillet mitt også ser hundre ganger bedre ut.
Nå skal ikke jeg være ekkel, men om jeg skulle være ekkel, kunne jeg stilt spørsmål ved hvorfor Bethesda ikke tilbyr en fin årslønn til noen av de beste modderne.
 
Har tenkt på det samme selv. Bethesda utgir et halvferdig spill (og nå var jeg generøs :smugdog:) og fansen tegner helt nye teksturer, øker polygon counten, optimiserer spillkoden, legger til en haug fete våpen, fire ganger så mange magiske formler, nye fiender, balansering av de fiendene som allerede eksisterte, balansering av stats, bedre menyer, nye områder og mer utfordrende/interessante kamper. Og så videre, da.

Jeg lastet også ned et alternativt soundtrack som gjorde alt mye mer atmosfærisk (kan det brukes i denne sammenhengen?), deiliggghhh. Jeg er ikke så fan av originalsoundtracket.
 
Kanskje jeg skriver en liten anbefalningsliste i morra.
 
Statusrapport: Jeg spiller fortsatt Zelda Skyward Sword. Vi har spilt mellom syv og åtte timer, vi har kommet oss fram til tempel nummer to, og spillet er fortsatt ikke morsomt. Det er heller ikke spesielt sjarmerende, musikken har slett ikke tatt seg bryet med å gjøre seg bemerket, historien er fortsatt skrot, og fortsatt insisterer Nintendo på å kaste inn uinteressante fiender jeg må overvinne med svært tvilsomme bevegelseskontroller.

Det er ikke noe morsomt å fly med flyvebillen, sverdkontrollen er upålitelig, og det å sikte sprettert/dowsing med gyroskopet er svært forvirrende sammenliknet med den enkle pek-på-TV-en-regelen som gjaldt i Twilight Princess. Nintendo har med andre ord klart å lage et kontrolloppsett som fungerer betraktelig dårligere enn sist, og det er ... oppsiktsvekkende.

Jeg laget en liste over ting jeg liker:
1. Skapningene som graver seg ned i bakken
2. Grafikken er fin, da.
3. Forrige tempel, for tre timer siden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høh. Spilte litt mer Skyward Sword i helga, og jeg er vel litt kortere enn dere (driver og soser rundt i vulkanen), men har omtrent stikk motsatt inntrykk. Sverdgreiene og veivinga fungerer ypperlig så lenge du tar utgangspunkt i at nøytralposisjonen til fjernkontrollen er at den ligger omtrent vannrett (bare å slenge armen på armlenet), og etter tre minutters tilvenning fløy jeg rundt på den røde storken uten stress. Lurer dog litt på om jeg har fått en annen versjon av spillet enn f.eks. oerhört og Thinaran; man sikta ved å peke på TV-en i Twilight Princess, sier dere? Vel, i Skyward Sword sikter jeg ved å... peke på TV-en. Muligens fordi jeg har doktorgrad i rakettkirurgi, da, hva vet jeg.

Det jeg liker best så langt? Hvor sabla bra skrevet spillet er. Tips til de som lurer på hva jeg mener, er å sose rundt i Skyloft om natta og prate med folk, samt å prøve seg på å overnatte i sjappa til Beedle. ^^