Endelig lønningsdag, så da ble det Grin Et Stykke Unna 3 på meg også. Har bare spilt forbi første oppdrag og tatt et par sideoppdrag, men førsteinntrykk er at gudhjelpemeg jeg håper snart spill slutter å ha historier fordi det der ass. Hvordan kan det brukes det en god halvtime på å fortelle en historie som i all hovedsak kan oppsummeres med "redd søsknene dine"? Det første hovedpersonen sa i spillet var forøvrig "Shit, he's dead" eller tilsvarende, bare at trykket lå på "he" istedenfor "dead", så det virka temmelig amatørmessig hvis du spør meg. Ja, og under ett av opplæringsoppdraga skulle jeg kjøre et sted, gjøre noe fornærmende enkelt og så ta fast travel tilbake. Næh, tenker jeg kjører tilbake istedenfor å ta fast travel, tenkte jeg. MISSION FAILED. Ikke godkjent, Ubisoft.
Det positive så langt er at skuespilleren som spiller han løkrullen med hanekam later til å ha hatt det artig på jobb, og at grafikken slett ikke er så verst selv på denne aldrende riggen.
Custom (alt på High unntatt Shadows, Water, PostFX og Dynamic Lighting (de fire er på Medium), samt SSAO istedenfor HBAO), 60fps:
Ultra, ~40fps:
Merker det ikke er så farlig med de ekstra smådetaljene når jeg isteden kan få sånn der silkemjuk respons. Når det er sagt er det ikke uspillbart på Ultra heller.
Det positive så langt er at skuespilleren som spiller han løkrullen med hanekam later til å ha hatt det artig på jobb, og at grafikken slett ikke er så verst selv på denne aldrende riggen.
Custom (alt på High unntatt Shadows, Water, PostFX og Dynamic Lighting (de fire er på Medium), samt SSAO istedenfor HBAO), 60fps:
Ultra, ~40fps:
Merker det ikke er så farlig med de ekstra smådetaljene når jeg isteden kan få sånn der silkemjuk respons. Når det er sagt er det ikke uspillbart på Ultra heller.