Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk akkurat PS3 GOTY i posten.

 
Spilte gjennom demon av Among the Sleep.

Horrorspill i stilen til Penumbra der du er en toåring eller hva faen som våkner opp midt på natta, og får beskjed av bamsen som du redder fra en sikker vaskemaskindød om å finne mora. Var ikke så voldsomt mye som skjedde i demoen. Kravler rundt i huset, dytter rundt på noen stoler så du får åpnet dører også hintes det til og jeg skvatt som faen at det etterhvert dukker opp noe monster.
Var jævlig stilig. Ser alt i perspektivet til en unge, så alt ser svært ut og mye farger. Ble såpass immersed at jeg begynte å få en uforklarlig lyst til å klatre inn i ovnen, leke med blenderen og stappe fingrene mine i stikkontakter, men det var ikke noe som funka i demoen i hvert fall. Trua på det her.

PS: Hvis det er for mørkt og du trenger lys for å se, så må du klemme bamsen din : 3333333333333
 
Kjøpte Commandos på GOG, og det eier like mye som i 1998. Like beinvanskelig, selv om det kanskje har litt å gjøre med de litt knotete finurlighetene i spillet. Spilte aldri 2 og 3, bør kanskje kjøpe de også etterhvert?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mener å huske at Commandos ramla rett ned i "du må være synsk for å klare brettene"-grøfta rimelig kjapt i oppfølgeren, kan hende jeg bare ble evneveik mellom jeg spilte dem dog. Men ja, Commandos var god sort da det kom, koste meg glugg i hjel med det.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg husker også Commandos som kongen av prøving og feiling. Brukte ufattelig mye tid på det første spillet, og tror faktisk jeg klarte å kare meg gjennom det til slutt. Det beste med de spilla (de som er i 2D hvertfall) er uansett den utrolig detaljerte grafikken, som jeg vil si fortsatt holder seg den dag i dag.

Desperados er en westernkopi av Commandos ja, men den ble vel ikke utviklet av de samme folka (Pyro)? Kom aldri noe lenger enn til demoen i det spillet iaff.
 
Grafikken holder seg veldig godt! Liker også hotkeyene som gjør at man kan veksle mellom forskjellige kamerainnstillinger og dele skjermen opp i flere deler. Og ja, dette er definitivt kongen av prøving og feiling. Det er helt nådeløst brutalt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Commandosspillene eier hardt. Er egentlig ikke så mye prøving og feiling hvis man bare er forsiktig. Den følelsen når man klarer et brett utover i spillet på første forsøk. Åfifan.
Hvis jeg husker rett likte jeg alle i serien.
 
Kjøpte Commandos på GOG, og det eier like mye som i 1998. Like beinvanskelig, selv om det kanskje har litt å gjøre med de litt knotete finurlighetene i spillet. Spilte aldri 2 og 3, bør kanskje kjøpe de også etterhvert?
Commandos collection på Steam til 2.99 :D
 
Ble noen timer med sofakriging i Biker Mice From Mars til SNES i går. Isometrisk racing goodness Spillet er jo ødelagt til helvete pga noen helt latterlig sterke angrep til noen av folkene, og at det å ligge på siste plass gir deg de beste random-angrepene i motsetning til førsteplassen som bare får penger. Leda sterkt i fire runder, så blir jeg truffet av et eller annet og ender opp på sisteplass fordi det tar tre timer å komme seg etter et angrep. Kult at man kan tjene opp penger og oppgradere kjøretøyet mellom løpene. Ordentlig spill.
Testa også 2 player i Sunset Riders som jeg aldri har spilt før, og det var ikke akkurat Contra. Ble fort skrudd av. I motsetning til Contra 3, som er veldig Contra.De overhead-banene er så forbanna elendige. Frustrasjonsnivået til de greiene som skifter retninga di er skyhøyt. Bra kveld.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dratt ned FEZ, Shadow Warrior Classic Redux, Terrania og Rouge Legacy fra Steam de siste dagene. Blir brukt mye tid på det når kone og barn sover

Oversatt: Skaffa crack, heroin, kokain og paracetamol fra Steam de siste dagene. Selger meg på gata pga avhengigheten så fort kone og barn sover
 
Jeg burde spille all dritten jeg copper på Steam om dagen, men istedet bestemte jeg meg for å bli en dungeonmans. Spillet som heter det samme er en roguelike av den enkle typen hvor man som en mans skal ut å titte på verden og drepe monstere. Det er veldig kjapt og man farter rundt på verdenskartet (som er permanent) og oppdager byer og dungeons(som genereres mellom mans). Etterhvert finner man ting som relikvier og bøker som man kan ta med tilbake til Dungeonmans universitet så det blir oppgradert. I likhet med Rogue Legacy er disse oppgraderingene permanente mellom spill og slik liker man. Det er fortsatt bare i pre-alpha, men fordi dette kjører en kickstarter for tida slapp de demoen. Måtte såklart backes og det er første gang jeg har fått en personlig takk for det på twitter. ^^