Hva spiller du for tiden?

Spiller alt for mye dota. Har endelig sett meg lei på HoN og alt som er så ræva med det. Når jeg kommer hjem idag blir det forhåpentligvis Big Boy OD-stomping, en hero jeg har savnet utrolig mye i Hon. Må bare få cycerin til å spille mer Magnus og bare reele dem inn for meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjorde meg ferdig med Peace Walker (PS3-versjonen) tidligere i uka. Mother Base-opplegget virket litt overflødig, da jeg gjorde minimalt med R&D, uten at det så ut til å ha store konsekvenser. Det fremstår mest som et valgfritt ork for de som gidder å fordype seg litt i den slags.
Høh. Altså, det er ikke feil det du skriver her, men... for min del var det noen sekunder med tweakings etter hvert oppdrag, sjekke stats på avdelingene og så eventuelt spane inn nye greier jeg kunne bygge. Og, vel, du kan tusle gjennom hele spillet uten å ha 'searcha fram Mosin-Nagant med suppressor, men spørsmålet da blir jo hvorfor.

Edit: Har også løst på Dragon's Crown til Vita, så får jeg heller bare skamme meg over at jeg kommer til å spille som denne dama.

 
Joda, det er som du sier litt auto-assigning og dilling med oppskrifter til nachos o.l.. Greia var at det ikke fenga noe særlig, og jeg skulle helst sluppet å gjøre noe som helst. Noe jeg også gjorde. Som sagt, de som ønsker å skaffe Mosin-Nagant med suppressor kan gjøre det, og de som vil komme seg gjennom spillet fortest mulig kan gjøre det.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Fullførte Brothers: A Tale of two Sons i går kveld, og jeg klarer ikke fatte hvorfor dette får så mye skryt. Det er kjedelig. Historien er full av død og liv og dysterhet og sånn, men jeg klarte rett og slett ikke bry meg om det. Du fikk liksom ikke stifte bekjentskap til personene. Du fikk ikke opparbeidet deg noe forhold til dem. Til det var spillet alt for kort. Man sitter bare igjen med en følelse tilsvarende noe slikt: Oi der døde han gitt. Synd....Åååå herregud bli ferdig å sippe jeg orker ikke se på det her. Jeg vil videre!
Spillet byr på null utfording. Det er overhode ikke vanskelig, og det eneste som kan minne om utfordring er at du styrer hver av brødrene med hver sin analogstikke og trigger. Artig vri på styring, men det er heller klønete enn utfordrende.
Grafikken er søt og lyden la jeg aldri merke til, bortsett fra på det litt irriterende fantasispråket de snakker.


Ellers spiller jeg Papers Please, og det bør dere gjøre også.
 
Lurer på åssen de ordner det på PC for folk som ikke har gamepad. Kontrollen er litt av dealen.

Må få testa dopapir vær så snill forøvrig.
 
Og jeg sitter omtrent nå å spiller Gakktails med gamepad, men det tvilte vel ingen på.
Jeg bare lurte på åssen de oversatte kontrollen til de som lider nød.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Kjøpte meg Crusader Kings II på Steam her for et par timer siden, og det er ca. like intuitivt som middelalderpolitikk kan bli (altså ikke i det hele tatt). Blir vel å bruke kvelden på å tutoriale meg gjennom det et par ganger. Virker lovende ass
 
Nå har jeg runna Gone Home og det bør dere gjøre og. Dette er en av de magiske indie-opplevelsene man egentlig ikke kan si så mye om, men det må oppleves.
 
Her er en blog som tar for seg det ene plotet i spillet som aldri blir helt forklart, men jeg var ganske sikker på når jeg hadde runna det. Setter visse ting i et helt annet perspektiv og er såklart spoiler som faen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Synes prislappen 20€ er litt stiv til å være et kort (?) indie-spill? Hva gjør det verdt det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
At det er et bra spill, kanskje?
 
Det forteller noen veldig gode historier og presenterer et mysterie på bare en måte et spill kan. Du skal være ganske overfladisk om du sitter der å gnøhr over at det kosta 20 Euro etter at du runna det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
At det er et bra spill, kanskje?
Tja.. av det jeg har lest av det virker det mer som en "opplevelse" enn et spill, og da lurer jeg liksom på hva som gjør den opplevelsen verdt å betale for. Hvorfor skal jeg prioritere dette over The Swapper, for eksempel?
Det r kult. Holder ikke.
Edit: ikke "d r kunst" heller.