Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hyper Light Drifter er faenmeg ute på PS4 da, hva er din unnskyldning?
 
Bare jeg som ikke har fått med meg at ny sesong av Telltales Walking Dead er ute?
 

demake

Seksuelt godteri
Padderiket mitt, la meg vise dere det. Det er jeg som er Prinsesse Paddeavføring.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Sist redigert:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Begynte just på Super Mario Run selv! Hadde ikke planer om det meny vel nesten sjøpe for det var ganske kult:yoshi:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Titanfall 2. Jeg hørte flere si at det var veldig bra, men at det skulle være bra, det har overrasket meg. Ekstremt tight og variert gameplay. Tenk Vanquish blandet med Doom, så har du noe som ligner sånn ca. Det er bedre enn Doom, og det sier ikke så rent lite.

Alt skjer i en enorm fart, og flyten mellom skytingen og bevegelsene (Springe på vegger, skli rundt) føles perfekt. Det er genuint som å være i en actionfilm. Det som gjør det bedre enn Doom, er at det er mer variert. Spillet introduserer hele veien nye mekanismer som endrer måten din å angripe spillet på. I tillegg er partiene med Mechaen skikkelig gøy, og igjen: Variert. Solide produksjonsverdier også, med strøken grafikk, bra lydspor, kompetent historie, og i det hele tatt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg har havna utpå The Binding of Isaac-kjøret igjen. Spiller litt Antibirth (en gratis mod som har nye brett, fiender, spillbare figurer og items) på PC, samt at jeg har kjøpt Rebirth og Antibirth på PS4. Kommer sikkert Rebirth+ på PS4 snart i tillegg, så da blir det å skaffes også. Herregud, så mye Isaac, og herregud så mye jeg elsker, samt hater det.
 
Prøvde meg på Afterbirth+ og slang meg ganske fort i bakken og spytta. Særlig de portalene som stadig dukker opp og spawner evig med fiender saug balle. Hyppigheten er dog vistnok blitt patcha ned kraftig så jeg får gi det et nytt skudd.
 
På FM-kjøret igjen for første gang på lenge. Spiller demoen, men den er snart ferdig så må vel kjøpe hele spillet dette året og. Føles litt godt da.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har begynte på Nathan Drake Begins Uncharted 4 mens jeg venter på første DLC pakke til Slagmark 1


edit: Kræsj Bandykåk i mitt uncharted
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Spiller Legenden om Zelda: Tidens Leirgauk på N64 igjen om dagene. Ikke så mye man kan si som ikke allerede er sagt, bortsett fra at Dark Souls har ødelagt meg fordi jeg alltid kikker på magimeteret mitt når jeg blokker med skjoldet.

Edit: Skjønner fortsatt ikke hva folk har i mot vanntempelet. Det var favoritten min i '98 og jeg trur jaggu det er favoritten min i dag også. Det tempelet som jeg bala mest med da jeg var shitkid var skautempelet, men det var fordi jeg ikke fant kompasset og derfor missa nøkkelen oppi treet i det første rommet man kommer inn i.

Fake edit: Husker også jeg holdt på å drite på meg av skuggetempelet. Synes fortsatt de derre nevene som faller fra taket er det verste i verden da. Ugh!
 
Har spilt Nioh de siste kveldene og gleder meg til å ta et dypdykk nå i helgen. Kampsystemet føles inspirert av Soulsborne-spillene, men samtidig som noe helt eget og jeg tror jeg liker det veldig godt. Et annet førsteinntrykk jeg har er dog at det er noe inni granskauen mange systemer på gang her, og jeg er litt usikker på hvor mange av dem jeg blir å bruke og om alle egentlig er helt nødvendige. Ingen har kommet i veien for meg enda, men samtidig så føles hele greia litt mer rotete enn det kanskje hadde trengt. Level-designet er heller ikke i nærheten av hva From sine spill har å by på og foreløpig er ikke fiendevariasjonen helt det store, men jeg har ikke kommet spesielt langt heller så jeg holder meg håpefull.

Om du, som meg, er tørst på litt sverd-action som føles ferskt og eget så tror jeg at jeg allerede kan si at det er et trygt kjøp, da. Kommer sikkert med flere inntrykk etter hvert.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte Nioh på freddan jeg også. Har bare spilt gjennom den (overraskende lange) introgreia og såvidt tatt fatt på starten av det ånklie spillet. Har jo vært her før da, siden det var med i betaen. Det virker iallfall som om de har gjort det litt enklere siden betaen, eller kanskje jeg bare suger mindre nå. Hadde vært fint om det var tilfelle. Uansett: Hvis du liker Souls og ikke kjøper Nioh, da driter du deg ut. Verre er det igrunn ikke.
 
Har spilt det i hele dag og det eier. Ble overrasket (og litt skuffet) da jeg fant ut at man velger oppdrag fra en meny og at spillet er veldig loot-drevet, men det funker greit. Det mangler det helhetlige designet til From sine spill, det mangler variasjonen, mystikken og eventyrlysten, men kampsystemet er så jævlig sterkt at det bærer de svakere delene av opplevelsen uten problemer. Vil også trekke fram at Team Ninja treffer fullstendig blink med sine tekniske prioriteringer i sterk kontrast til hva From så langt har gjort på konsoll. Silkesmooth 60fps og kort loading foran fancy grafikk er 110% den riktige avgjørelsen i spill som dette. Jeg elsker grafikken Souls og Bloodborne, men jeg hadde ofret detaljnivået i Bloodborne for frame raten og lastetidene til Nioh NÅR SOM HELST.
 
Har spilt Elder Scrolls Online og jeg er enda ikke sikker på hva jeg syns. Jeg spilla Daggerfall i 1996 og det var en fantastisk åpning for rollespill. Jeg elska den byen og alle dens inntriger. Og også spøkelset til keiseren som rava rundt på natta. (Og vaktene som ropte HALT HALT HALT)

Dette er dog et mumerperger så det betyr at grafikken er grell og steril og alt som skjer er scripta som om det var 1999 (året da Everquest kom ut).
Det har og all den ræva craftinga og guildinga som hører med i et mumerperger. Folk du trenger å kjøpe no fra deg er der 247.

Jeg fneis på meg da jeg luska nede i en katakombe og skulle akkurat til å backstabe en skelington da en diger ildbombe fra en magiker traff den og en svær Nord i rustning avslutta den med sverdet sitt.
Så løp vi alle ned å drepte slemmingen.

Når det skjer er det ganske gøy, men det er ikke sånn jeg vil spille Elder Scrolls.

Men alikevel er det gøy. Kontrollen for å slåss føles som en ræva versjon av Skyrim med unøyaktigheten til Morrowind, men siden det er en MMO med hundrevis av andre spillere så må det vel være sånn. Det funker dog veldig mye bedre enn i no lignende spill i sjangeren.

Også har det skikkelig stealth! Det er noe de har patcha inn og takke faen for det.

Zareles Krieger, den snikete Dark Elf har tatt turen til det mytiske vestlandet.



Også har jeg pig hat. Do I not look dapper?
 
Hva er egentlig grunnen til at dette har blitt så populært igjen? Husker jeg spilte dette, men det var vel 3 år siden nå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Morrowind-tilleggspakke er blitt annonsert.
 
Den burde hete Vvardenfell-pakka!

Det er også sinnsykt mye dyp lore i spillet, selv til eldre skruller å være. Det er bøker som nevner at Dwemerene skulle dra til Chim, men ble kanskje hindra av Altmerene og Chimerene.
Dvergene i Elder Scrolls dro kanskje til månen, verdensrommet eller ble utsletta. Dette har vi aldri fått utretta, men nå tar de i det minste litt i tanna.

E: Jo også er det råttent med mikrotransaksjoner. Fikk med 500 funbux i gullutgaven og alt jeg fikk for det var en rotte.
Om jeg skulle kjøpt og innreda et hus hadde det sansynligvis kosta godt over tusen spenn.