Hva spiller du for tiden?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg spiller Crash Bandicoot 4 og det er mye bedre enn noen kunne ha forestilt seg. Dette er et spill som er laget med kjærlighet og respekt for serien og ikke bare "la oss lage noe dritt og kalle det Crash Bandicoot". Etter at Naughty Dog ga fra seg retten til serien i 1999 ble spillene gradvis dårligere og beveget seg lengre og lengre vekk fra hva serien opprinnelig handla om, nemlig simpel, men utfordrende platforming i både 2D og 3D. De siste spillene var så upopulære at de drepte serien og den lå død i nesten ti år helt til Activision gjenopplivde den med The N. Sane Trilogy i 2017. Dette spillet er en direkte oppfølger til den originale trilogien og ignorerer dermed alle de andre oppfølgerne sånn som flere filmserier har gjort i det siste. Det er til og med en scene i spillet som spøker med dette. Noen spør hvor mange ganger Crash og Coco har bekjempet Cortex. Coco svarer tre og får en snappy "Really, seemed like more" tilbake :smugdog:. Det er også massevis av andre referanser til de gamle spillene.

Det som altså gjør dette spillet så bra er det er tilbake til simpel, men utfordrende platforming i både 2D og 3D. Det både ser ut som og føles som et klassisk Crash Bandicoot-spill. Det er ingen tullete påfunn eller kringlete nye karakterer som ikke passer inn i universet. Alle som er med her er kjente og kjære karakterer fra de tre første spillene og den eneste nye er en kvinnelig N. Tropy (hadde ikke knaldet). Spillet har også overraskende mye plott og det er både gøyalt og sjarmerende med mye god humor, som den tidligere nevnte vitsen. Foruten Crash og Coco som du kan velge fritt mellom å bruke og som kontrolleres helt likt, er det også spesielle brett hvor du kan spille som Tawna, Cortex og Dingodile. Disse tre har forskjellige egenskaper som gjør at du må tenke annerledes og det er med på å skape mer variasjon i spillet. Noe av det beste er at det nesten utelukkende er vanlig platforming og ikke en hel haug med tull som å kjøre motorsykkel og fly. Altså, jeg digger treern, men la oss være ærlige, det var altfor mange av de brettene. Foruten de obligatoriske dyrene du må ri på er det kun vannskuter-greiene fra toern som er tilbake og det eneste nye er at du må "rail grinde" på rør og lignende, noe som kan være både utfordrende og gøy. For min del kunne de gjerne droppa vannskuteren, da jeg aldri var stor fan og kontrollen ikke er helt optimal.

Når det gjelder selve brettene er de for det meste glimrende designet og allerede fra starten merker man at dette spillet er vanskeligere enn vanlig. Deretter blir det gradvis vanskeligere og de siste brettene får beryktede brett som Sunset Vista, The High Road og selv Stormy Ascent, som ble fjernet fordi det var "for vanskelig", til å virke som en spøk. Det som liksom er "gimmicken" i dette spillet er de fire kvantum-maskene som gir deg spesielle egenskaper som å sakte ned tiden og snu gravitasjonen så du kan løpe på taket. Den første du får tilgang til lar deg "fase mellom dimensjoner", som vil si at en platform du må lande på kun eksisterer i en dimensjon, mens boksen på den eksisterer i den andre. Alt dette er veldig gøy å fikle med og det blir brukt på glimrende og etter hvert svært utfordrende måter som virkelig får deg til å tenke. For å se hvordan alle disse maskene fungerer er det bare å se denne videoen av hva som kanskje er det beste og vanskeligste Crash-brettet noensinne:



Brettene er også overraskende lange. Vanlig lengde i den originale trilogien lå på ca 3 minutter for å samle opp alle boksene, mens noen få var oppe i 5-6. Her er 5-6 standarden, mens flere tar nærmere 10 og det lengste tok intet mindre enn 12 og et halvt minutt. For første gang siden det originale spillet kreves det også at du fullfører brettene uten å tape et eneste liv for å få 100%. Jeg ble ferdig med hovedhistorien tidligere i dag og dere kan jo se hvor lang tid det tok:

My Great Capture Screenshot 2020-10-15 13-19-56.png


Så ja, dette spillet er svært, og jeg har ikke engang starta på time trials enda. Du kan også spille gjennom alle brettene i speilvendt modus hvor grafikken er mer tegneserie-aktig. Det er det de opp ned-diamantene er til. Og ja, det er 228 gems i dette spillet, nøyaktig seks på hvert brett. En for å ta alle boksene, en for å bare klare brettet uten å tape mer enn tre liv, en som er skjult ett eller annet sted på brettet og... tre for å samle opp frukt. Du må altså sørge for at du får med deg minst 80% av all wumpa-frukten på et brett og for det får du tre gems, noe jeg synes er ganske spesielt. Den første får du ved 40% og den er vanskelig å unngå om man ikke går inn for det. Hadde liksom holdt med en for 75% eller noe. Jeg har fått en del kritikk på videoene mine opp gjennom åra fordi jeg ikke har plukka opp all frukten og jeg mistenker nesten at de har sett videoene mine og tenkt at det der skal han ikke få slippe unna med igjen. De dødningshodene som jeg har alle av er det du får for å samle opp alt på et brett uten å tape et liv og det er noe av det aller mest utfordrende jeg har gjort i et spill noensinne. Bossene er også mye vanskeligere enn før og kan ta opp til fem minutter å bekjempe.

Så ja, dette spillet er fantastisk. Det er lett det beste Crash Bandicoot-spillet og ett av tidenes beste platform-spill. Sykt å tenke på at nesten ingen her kommer til å spille det. Det eneste man kan trekke ned på er noen små irritasjonsmomenter og idéer som i utgangspunktet var gode, men som ikke er utnyttet godt nok. Da tenker jeg mest på disse flamme-boksene som sjelden skaper en utfordring, men som hovedsakelig bare gjør at du må vente på å knuse dem. Verst av alt er at det kan ta opptil et minutt å laste inn et brett, noe som er ekstra kjipt hvis du taper helt på starten. Alt dette er uansett tilgitt siden de absolutte gærningene som har laga dette spiller faktisk har tatt med woah-memet.

maxresdefault.jpg
 

feytus

deep space 9mm
Jeg spiller Super Daryl Deluxe på Switch om dagen (er på halv pris på eshop!) - en slags metroidvania/brawler/RPG sak - veldig bra! Shit, altså. Kan ikke forstå hvorfor det ikke har fått mer oppmerksomhet. Man spiller som Daryl, ny elev på en high school, som går rundt på skolen på befaling av to av de "kule" kara, og prøver å løse diverse mysterier. På skolen finner man alskens forskjellige rom, som fungerer som noen slags portaler inn til fantasiverdener - i historierommet finner man f.eks. Napoleon og en slagmark, i kunstrommet finner du blant annet et theater med Beethoven og Mozart, og du kan besøke en slags malt versjon av Wien osv. Det er helt spaca. Veldig, veldig kult spill, som anbefales på det varmeste.

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så jeg starter kampanjen og får opp "you are missing the data pack 1 DLC, please install". Hvafornoe? For da jeg lastet ned spillet fra PSN så jeg at man kunne gjøre det i deler, så det jeg lastet ned var "Call of Duty: Modern Warfare" (Game, 9.37 GB), samt "Campaign Pack 1" (Add-on, 11.55 GB) og "Campaign Pack 2" (Add-on, 16.29 GB). De andre tingene man kan laste ned er "Survival Pack" (Add-on, 2.03 GB), "Special Ops Pack" (Add-on, 16.74 GB) og "Special Ops Pack 2" (Add-on, 2.56 GB). Altså ingenting som heter noe med Data Pack. Så jeg laster bare ned alt.
UPDATE: Jeg har igjen prøvd å spille Modern Warfare, og nå hadde jeg jo lasta ned alt så da burde det jo fungere? Nei. Jeg mangler fortsatt Data Pack 1. Det viser seg at for å få lasta ned denne, så må du gå online. Så jeg starta Warzone-modusen, logget meg inn på Activision-kontoen jeg lagde, og nå sa spillet at det skulle laste ned en oppdatering. Det gikk kjapt og spillet oppdaterte og omstartet seg selv.

Ok fett, det var det jeg trengte antar jeg? Så jeg gikk offline, valgte Campaign ooooog … "You are missing the data pack 1 DLC, please install" Men denne gangen ble jeg sendt til en skjerm som ga meg en oversikt over alle mulige downloads. Og på toppen fant jeg Data Pack 1. Trykker man på den blir man sendt til PSN Store hvor man kan laste ned denne 19 GB store fila. Hvorfor i guds navn er ikke denne installert som default hvis den kreves for ALLE moduser? Og hvorfor er den kun tilgjengelig via denne operasjonen istedenfor at jeg bare kan søke den opp på PSN når den åpenbart ligger der?
 
Ghostrunner er basically Hotline Miami i 3d med Titanfall/Apex sin styring. Digger det, noen quirks til tross!




PS: Hvis noen vet om en mer egnet side/metode for å dele loopende videosnutter her på forumet så kom gjerne med forslag. Bruker stygge imgur mest av vane.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Dennis Gustafsson er en svenske som hovedsakelig liker å dille med fysikkmotorer. Husker ikke første gang jeg hørte om han, men mistenker at jeg kjedet meg noen år tilbake og søkte på "destruction games" og bladde meg nok rundt til jeg så noe som først lignet på en Minecraft-addon. Tok umiddelbart å satte det på en watchlist og kjedet meg videre.

Også plutselig dukka det opp en mail som annonserte alphaen til Teardown på Steam! Ser jeg har spilt dette nesten 14 timer siden forrige torsdag, så tenkte jeg kunne slippe noen gloser.

Teardown ser ut som next-gen Minecraft, med en verden som består av duploklosser. Alt (!) er selvfølgelig ødeleggbart, og alt har en realistisk tilnærming til tyngdekraft.
Campaignen er nokså simpel, men ikke nødvendigvis enkel - Du blir satt i en liten verden (havn, funkis-mansion, fyrtårn-øy) med en getaway-van/båt/trailer, og har som oppdrag å stjele noen ting. Fra og med du stjeler den første tingen, starter en 60 sekunders timer, hvorpå når tiden er ute må du ha rømt i fartøyet ditt. Men du må stjele med deg alle tingene! Så man lager snarveier fra bygg til bygg, knuser vegger og tak, bruker planker for å lage makeshift ramper. Alle objektene man skal tæsje er festet til alarmer, men i enkelte tilfeller kan man være lur og bare stjele alarmen også.

Duploklossene er også laget av forskjellig materialer, så slegga kan knuse tre, papp og glass, sveiseren skjærer gjennom metall, gønnærn og hagla skyter gjennom Det Meste (utenom det tjukkeste metallet), også har man også med seg bomber av diverse typer.

Men det fantastiske med dette spillet er motoren som kjører alt sammen. Jeg har fortapt meg i flere av sandbox-banene, hvor det ikke er noen regler og man har uendelig ammunisjon, hvor jeg bare kan eksperimentere med alt. Om man sveiser for hardt, kan det stiftes en liten brann. Og om man ikke slokker brannen, ville det spres rundt på området, og bygningen vil forfalle i realistisk fasjon.
Spillet har også fantastisk dynamisk lys som virkelig får vise seg frem når man sprenger ut biter av en vegg som står i sola. Det er også en sånn tilt shift fokus-effekt når man farter rundt, som gir en oppfatning av at man faktisk er i en duploverden.

Eneste som plager meg litt er at vekta på objekter ikke ser ut til å spille en så stor faktor i hvordan ting kollapser. Jeg vil at ting skal falle mye tidligere enn det faktisk gjør det, når et helt bygg står lent på èn enkel rad med mursteiner.

Men alt i alt, elsker dette spillet. Fåes til 179,- på Steam, og det er som sagt bare en alpha. Men det er en alpha jeg har brukt mer tid på enn flere AAA-spill de siste årene.

Fy faen om han får til en multiplayer drapsdreping i denne spillen. Da blir det Matrix Lobby all day erry day.
 
Sist redigert:
Så la jeg inn igjen Terminator Resistance siden det var en stund siden sist og jeg var ferdig med Cloudpunk. Det eier jo som alltid og er enda bedre andre gangen når man vet hvilke skills man bør bruke XP på. (Man bør bruke XP på lockpick og siden hacking.)
Så dagen etter prøvde jeg å fyre opp spillet igjen, men nå starta Steam å laste ned en patch på faen 17GB. Jeg lurte på hva i helvete og gikk på forumet for å sjekke. Det viste seg at for å feire at TR er ett år gammalt har Teyon slippi diverse nytt til spillet og det er jo koselig.

Det viktigste er såklart Infiltrator modusen. Her er man endelig en T-800 som har i oppdrag å drapsdrepe en høyt ranka offiser i motstandsbevegelsen. Hvor han er vet man ikke så da må man leite og alle som har sett filma veit åssen en Terminator leiter etter folk.
Ihvertfall er gameplayet ganske annerledes enn hovedkampanjen. Man tåler ikke så mye man skulle tru at en Termie kunne, men det har dels å gjøre med at man er blitt fåkka opp underveis på turen til Pasadena og dels fordi de fleste folka har plasmavåpen. Disse kan ta en god bit ut av helsa di og det er ikke mye healing å finne i ødemarken. Det er dog lol når folk prøver å skyte deg med M16 og UZI siden kuler ikke gjør noe som helst skade og du kan bare la dem holde på. :v
En annen ulempe med denne lange turen din er at ikke bare er skellingtonen din fåkka opp, men huden også. Du kan med andre ord ikke forkle deg og snike rundt blant menneskesvina. Man kan heller ikke snike no særlig generelt siden man veier litt under 300 kilo og det lager masse deilig stompelyd uansett hva man gjør.
Men hva kan man gjøre? Vel man kan løfte folk etter halsen å bruke dem som skjold eller pælme dem på andre. Man kan slå ned dører som man i hovedkampanjen måtte dirka som en fis. Man kan hoppe på folk som står under en. Jo også det viktigste, man kan rive løs en minigun fra en tripod og bære den rundt som om den ikke veide en dritt.
Og fordi dette er fan service deluxe har de og lagt til granatkasteren og Longsliden med kikkertsikte. Hvorfor disse ikke dukker opp i kampanjen nå må gudene vite.
Jo også kan man se med vanlig syn selvom jeg ikke vet om Termier egentlig kan det, men såklart bruker man bare det røde synet sånn at man kan se folk langt faen i vold unna og det konstant flasher hvit tekst opp om folk og andre ting sånn som i filma.

Så ja, dette eier såklart. Uansett består denne relativt korte modusen med bare ett kart av at man trasker rundt å finner utkikksposter og bunkere som man myrder alle folka i. Så finner man litt intel som forhåpentligvis gir hint om no annet sted hvor man kan finne flere folk å drepe. Virker som det er no leaderboards av no slag, men disse fant ikke jeg etter å ha runda det første gang.

Jo også er Termien man spiller som en kopi av John Cena fordi det syntes tydligvis Skynet at var en god ide siden man ikke kan se ham. Rapadoo!



Men ere no mer nytt i spillet a?
Vel ikke egentlig, men det er en boombox som spiller en ganske sentral rolle på et tidspunkt og er avgjørende for at Arnold skal kunne sendes tilbake i T2. Før spilte den no generisk 80-talls synth komponisten til spillet slang sammen. Var forsåvidt ganske greit siden kisen ellers har laga et sinnsykt lydspor, men nå kan man plage en viss doktor med denne låta de har giddi å lisensere. \m/

Og til sist men ikke minst får man nå med en samling av to tegneserier gitt ut av Dark Horse i forbindelse med lanseringa av spillet. Var ikke storfan av illustrasjonene, men det er greit skrivi og skaperene har helt klart samarbeida med spillfolka. Ikke bare får man en cameo med Kyle Reese, men det gis også no bakgrunnshistorie som forklarer hva som egentlig skjedde da den forrige basen som Perry leda gikk åt helvete. Mack did nothing wrong!

Men ja, dette er fortsatt ett av fjorårets beste spill bare enda bedre og går for latterlige 210 spenn hos Steam for tida. Det er absolutt ikke gærlig for det beste Terminator spillet noensinne som også ignorerer all dritten etter andre filmen og setter fin sløyfe på hele greia når alt er sagt og spist.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De siste ukene har jeg hardgama Destiny 2 fordi det snart kommer ny tilleggspakke. Det feirer Bungie ved å slette halve spillet. Sånn, for real. Dermed er det mange quests og sånt som blir borte, deriblant mange Exotics - som er de beste våpnene i spillet. Så nå har jeg blant annet et skarpskyttergevær som kan skyte høl tvers gjennom en planet (nesten), en revolver som får huet til folk til å eksplodere, et automatgevær som smitter fiendene dine med covid-19 (har dog ikke skinnet som heter Pandemic (og ja, det er ekte)), oooog det aller gjeveste - en tittel. For å få en tittel i Destiny 2 må du fullføre en bande med achievements som kan være alt fra å bare gjøre noe mange ganger til å finne alle hemmelighetene eller lootet som hører til et sted. Til gjengjeld får du en tittel som står med lilla skrift under navnet ditt, som alle kan se. Whoo. Den jeg fikk var Forerunner, som krevde at jeg i praksis maksa alt som var å få tak i i den siste season pass-sesongen før den nye tilleggspakka. Den avsluttes i natt, så jeg rakk det med nød og neppe, kan du si.

Uansett da, Destiny 2 fortsetter å være MMO-et jeg liker aller best i hele verden. Gleder meg til masse nye gønz og ting å skyte med dem på når tirsdagen kommer, og jeg har lasta ned den nyeste patchen. Den krever 186GB på harddisken. Litt ska're værra, si.
 
Fuser er en bra spill. Det er da den nye greia til Harmonix og en mye bedre versjon av DJ Hero.
Du kan ta de mest råtne låtene de har å by på og mixe det så det bare funker.



Dette er meg og jeg heter Shitkick. Dere kan ikke hindre meg i å mixe Funky Cold Medina, Bad Guy, All Star og The Sign! :argh:


 
Sist redigert:
Jeg har kastet meg over Spelunky 2 og det har sparket rumpa mi herfra til helvete. Etter 30 timer har jeg endelig begynt å få såpass kontroll at jeg kommer meg ganske konsekvent til Olmec & beyond, men det er alltids noe man får lyst til å prøve seg på som gjør at forsøkene feiler. Ikke at det ikke er morro, det er et av spillets sterke sider at man dør på banale måter og kan le av det og hive seg på et nytt forsøk umiddelbart.
Akkurat nå prøver jeg å få noe vettugt ut av å besøke det svarte markedet, men jeg har en lei tendens til å tråkke i bjørnefeller eller lignende. Har kjøpt Hedjet en gang, men fikk ikke gjort noe med den så langt jeg kom.
Ellers så har jeg bare et forsøk mot sistebossen hittil som jo fikk smake pisken, men den ble ikke videre imponert og gjorde meg død ganske raskt.
Jeg har dog beseiret Vlad og hatt det morro med kappen hans så det er jo noe.

Her er mye jeg kan kjenne meg igjen i:

 
Jupp. Hadde nettopp et fantastisk forsøk hvor jeg fikk hagle i første kasse og Kappala ganske tidlig. Alt gikk egentlig brillefint frem til 6-2 hvor jeg ble fanget i en loop av hendelser som endte i at jeg ble knust og elektrifisert samtidig :(
 
Bloodrayne er et forferdelig spill. Det har vel aldri noen hevda no annet om, men alikevel har det fått en remaster og den er gratis om du eier det på Steam eller GOG.
Hvorfor noen har valgt å gjøre dette må fåglane vite, men det eier fortsatt og det er en solid port.
Man får skyte nazier til kuene kommer hjem og da er man fornøyd. :woomy:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
35 % inne i Spider-Man: Miles Morales (nekter å kalle det Marvel's Spider-Man: Miles Morales nei faen). Spidey er ikke en spillverden jeg uten videre ville oppsøkt om ikke i et ganske snevert lanseringsutvalg, men her har de laget en veldig koselig fortsettelse av spillet fra 2018 og appetizer til nextgen, en passe stor åpen verden i et vinterlig New York og ivrig fortalt uten stort til pustepauser, her er det bokstavelig talt bare å henge med i svingene. Selve slåssinga kan kanskje grense mot litt ensformig, men man får noen spesialangrep som gjør ting mer spektakulært og bryter gjennom blokkeringene. Blir nok å ta de fleste trophiene også, ser ut til å være ganske fort gjort.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du låser ikke opp Spider-Cat før helt på slutten dessverre. Men du må kjøre gjennom spillet enda en gang på New Game+ for å få platinum, så du kan bruke den da. Hvis du bare gjør hovedoppdraga går det veldig kjapt å peise gjennom spillet, spesielt hvis du setter på Friendly vanskelighetsgrad og driter i stealth. Antagelig derfor du ikke kan skippe cutscenes. Jeg spilte gjennom med den Daft Punk-drakten siden jeg hadde lyst til å se hvordan de løste det i scenene hvor Miles har maska (hjelm i dette tilfellet) på seg halvveis eller av.

Dialogene i dette spillet er ikke like gøy siden Miles spesifikt er skrevet for å ikke være like morsom som Pete, det er mest bare kringlete. Og det er for få bosser og en av dem er standard "lur han til å løpe inn i en vegg"-boss.

hvorfor i helvete kaller de kreftene til Miles "venom power" når det har ingenting med Venom å gjøre



Ellers spilte jeg gjennom Bugsnax på to dager og snaxet alle bugsene. Det var ålreit men langt ifra noe PS5 showcase. Det er også ute på PC.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg spiller Super Mario 3D Allstars Collection Deluxe Edition fordi reserve-skjermkortet jeg satte inn i påvente av RTX 3080 (forventet leveringsdato: 17.1.2021) eksploderte sist helg og jeg nå er velsignet med Intel HD Extreme Graphics på stasjonærdataen. PC-opplevelsen om dagen er omtrent sånn jeg regner med det føles å kjøre mopedbil. Fuck 2020, indeed.

Bare for å virkelig gni inn ironien her så har jeg kommet meg til sistebane i Super Mario Sunshine. Det er en pissedrittvulkan full av lava og du må kjøre en båt og da de skulle programmere fysikken til den båten drakk utviklerne seg komplett totalt kanakkas drita så sjansen for å komme gjennom den banen uten å ragequitte er ganske nær null. Hva heter den banen, spør du kanskje? Den heter Corona Mountain. Bare, fy faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PC-en er jo ganske bork om dagen (venter på nytt skjermkort, det jeg har så lenge er ikke så glad i å gjøre... skjermkort-ting og dermed konker PC-en hvis jeg prøver meg på noe såpass dristig som å spille et 3D-spill utgitt de siste ti årene), så jeg har bladd litt bakover. En av tingene jeg har funnet, er PlayStation-emulatoren DuckStation. Bare vis den hvor du har CD-images og BIOS og så er det maks kos. Alt av oppskalering og fanteri er så klart med, men denne luringen har også med en fiks for vertex-poppinga PSX var notorisk for. Funker fortsatt ikke 100% så klart siden maskinen aldri var laget for å takle det, men det ser bedre ut når du kjører spella dine i 4K med resampling og filtrering og alt som er fint. Det er kos, da!
SLUS-00402_2021-01-06_19-52-50.png

Tekken 3 med oppskalering, teksturfiltrering og vertex-fikser.

SLUS-00067_2021-01-06_20-05-46.png

Symphony of the Night med samme innstillinger som over.
SLUS-01040_2021-01-06_20-37-03.png

SLUS-01040_2021-01-06_20-37-14.png

Vagrant Story ser fortsatt uforskammet bra ut til å være et PSX-spill.

Du har post-processing også, jeg har på scanlines og CRT-bloom akkurat nå men du må mekke litt for å få det til å se OK ut. Ikke det beste jeg har sett, men jeg regner med du kan legge inn egne shadere hvis du gidder.

Så ja big whoop PSX-emulering dere. Hva er dine favoritt psx spill hehe 8)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
men denne luringen har også med en fiks for vertex-poppinga PSX var notorisk for
Artig nok er det i nabolaget av en av tingene som beskrives i Game Engine Black Book DOOM, dog der var det snakk om perspektiv på teksturer. Carmack hatet den effekten over alt på jord og insisterte på korrekt beregning av teksturer med perspektiv i DOOM, selv om det krevde mye mer regnekraft enn de fleste hadde i 1992/1993.

Jeg fant forresten en beskrivelse av hvorfor polygoner hopper rundt på PS1. TL;DR Posisjoner hadde lav presisjon.