Hva spiller du for tiden?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jay for Expert på Hamar som hadde fått inn coveret, men ikke spillet da jeg var der i går. HVOR PATETISK ER DET?

Skal uansett ikke spille GT4 før til helga, men læll. Spiller i disse dager Chrono Trigger, Resident Evil CV og Crash Bandicoot.
 
Jeg spiller for tiden...:
-Tales Of Sumphonia
-007everything or nothing(suger egentlig balle, men kan ikke legge det fra meg.. :flau: )
-XIII
 
Skal si det går utrolig mye i enten Tekken 5 eller Fallout 2 for øyeblikket..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Siden jeg ble ferdig med Resident Evil 4 (GC), går det nå for fullt i Metal Gear Solid 3 (PS2). Spiller dessuten litt The Mercenaries (RE 4-minispillet).

Devil May Cry 3 og det nyeste Oddworld-spillet er neste par ut, men disse er ikke kjøpt inn ennå.

Mongis: Du kjøper nye spill ofte? ^_^ *misunnelig*
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av Baronen@17.02.2005, 17.26
Mottok Band Brothers (DS) fra Play-Asia idag, så det går mest i det. Utrolig fengende. :D
178884​
Du hører kanskje dette hele tiden, men... jeg elsker deg.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av Cybermjau@31.01.2005, 12.51
Jeg irriterer meg grønn for tiden over siste verden på Gitaroo Man. Jeg har prøvd negermange ganger uten hell.
Jeg vil klare den jævla dritten så jeg kan utnevne meg selv til "Teh True Niggaroo"!
171597​
Vi kan foresten sløyfe dette innlegget :cool2:
 
Jeg har spilt en god del Shadow Hearts: Covenant den siste uka. Utrolig fengende spill med en absolutt herlig setting.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, fortiden så går det i MGS3:SE, CSS også har jeg nylig begynt og spille litt Battlefield: 1942 igjen med at den norske del moden til Forgotten Hope endelig har kommet ut :D
Den heter foresten Norwegian Resistance og er en konge mod :D