Hva spiller du for tiden?

Spiller for tiden:

MotoGP 3 (Xbox)
Jeg tør påstå at dette er den beste motorsykkelsimulatoren(kanskje simulator er feil ord) på markedet, uansett format. Eneren var genial, oppfølgeren likeså, og 3'eren skuffer ikke den heller. Xbox kontrolleren er rett og slett perfekt for denne type spill. Styringen føles presis og inituitiv. Grafikken er meget bra, takket være diverse filtre/effekter. Soundtracket skuffer, men jeg bruker custom soundtracks hele tiden så det har lite å si for min egen del. Har spilt litt sinlge player, nærmere bestemt karrieremodusen. Men det er online spillet virkelig stråler. Har akkurat nå spilt i 4 timer nonstop online, og jeg er blitt litt hekta kan man si. Fartsfølelsen er sinnsyk, definitivt ett av de raskeste spillene på Xboxen. Når man nærmer seg 300 km/h begynner motion blur'en og gjøre ting "vanskelig".

Anbefales på det sterkeste, men merk at dette kan ta litt tid å bli god i for en som ikke har spilt MotoGP før. Spillet krever en god del trening for å kunne kjempe i toppen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg spiller...

*trommevirvel*

PSYCHONAUTS!

... Og det eier. Noe så helt hemningsløst og. Humor, action, trippyness... Dette spillet har alt. I tillegg til en sjarmerende design, som jeg setter veldig stor pris på. Takk går til Yetipants. :tommelopp:

 
Jeg spiller for tiden The Incredible Hulk Ultimate Destruction. Og det er sannsynligvis det beste superhelt spillet der ute, slår orginalen på alle punkt. Mye bedre enn Spiderman spillene, bedre enn Batman Begins og lysår ifra The Fantastic Four spillene.

Her kan alt og alle ødelegges ;biler/trailere/steiner/folk/etc. Skikkelig underholdende. Grafikken er grei nok, men i gjengjeld får du masse effekter og action. Og den grønne helten har MASSE triks på lur som unlockes. Fuck spiderman og resten, her kan du slenge opp noen ultimate comboer for maksimalt ødeleggelse :D

Spillet har en samlet score på 85.8% hos Gamerankings og har høstet god kritikk fra alle hold.



Prøver meg litt på Madden '06. Og jeg kjenner at jeg blir irritert helt ned til hårrøttene i anusen min over dette her "#%%!#%

Jeg skjønner meg bare ikke på Amerikans Fotball. Noen som gidder å forklare det kjapt i grove trekk? Basic reglene altså.

Didn't think so.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kan sikkert forklare deg det senere idag. Og Hulk er tøft, altså? Har lurt litt på det. Hmmm.
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@29.08.2005, 10.01
Det er ikke så sugent som folk skal ha det til. (FFX-2)
256047​
Nja, det har sine perioder som er okey, men for det meste er det virkelig, virkelig skufende og platt.

Spiller Super Smasg GC for tiden. Mangler 8 trofeer.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg begynte på Max Payne (Xbox) som jeg faktisk ikke har spilt før. MP og MP2 ble kjøpt brukt og har passet plassen sin i hylla enn så lenge, men nå tror jeg det er på tide å spille igjennom begge. Max Payne virker i hvert fall veldig fengende så langt, selv om loadetidene er skrekkelige og spillet hakker litt (kan ha med å gjøre at spillet er brukt å gjøre).

Spiller dessuten fortsatt Doom 3 (Xbox).
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Ghaz+02.09.2005, 12.59-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@29.08.2005, 10.01
Det er ikke så sugent som folk skal ha det til. (FFX-2)
256047​
Nja, det har sine perioder som er okey, men for det meste er det virkelig, virkelig skufende og platt.
257626​
[/b]
Vi får se. Jeg har ikke spilt noe siden sist fordi jeg rett og slett ikke har vært i humør til å spille den uka her. Har spilt litt San Andreas, men det er alt.
 
Driver å spiller igjennom Painkiller nå, merker at det er et sånt spill som blir veldig likt i lengden, men ellers et morsomt spill med herlig grafikk. Hovedpersonen Daniel er vel kanskje litt på kanten? Machoboy
 
Driver å spiller Mercury på PSP'en min jeg :)
Morsomme greier, både fin grafikk og orginalt, men tror faktisk jeg skal bytte det i et annet. Har spilt det noen timer og skjønner at det skal ikke mye mer til før jeg blir lei og superfrustrert, så tror jeg tar Ridge Racer i stede.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Ghaz+02.09.2005, 12.59-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@29.08.2005, 10.01
Det er ikke så sugent som folk skal ha det til. (FFX-2)
256047​
Nja, det har sine perioder som er okey, men for det meste er det virkelig, virkelig skufende og platt.

Spiller Super Smasg GC for tiden. Mangler 8 trofeer.
257626​
[/b]

Jeg mangler ett trofé... jeg må klare All-Star på hard uten å bruke continues. *banne hardt*

Ellers går det mest i World of Warcraft for tiden gitt.
 
Spiller en del SF og Capcom vs. SNK 2 sammen med EagleJin og Red_Hawk, også spiller jeg World of Warcraft, DMC3 og GoW.

Jaujau.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller for tiden Sphinx and the Cursed Mummy til Gamecube. Fargerikt og morsomt, med ganske bra kontroller og veldig Zelda-inspirert gameplay.

Men Shigsy hadde rett da han sa det var mye loading. Omtrent hver gang man går gjennom en dør må man se på en loadeskjerm i et halvt minutt. Og det er ikke save points ofte nok heller! Man spiller gjerne 30-45 minutter før man kommer til neste save point, og hvis jeg blir drept skrur jeg heller av spillet enn å velge continue og bli plassert ved forrige save.
 
Har begynt litt med Underground 2 igjen etter en LANG periode med praktisk talt bare GTA San Andreas.

HerreGUD som jeg gleder meg til Most Wanted nå! :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg må inrømme at Most Wanted ser litt spennende ut, om bare for at det går tilbake til seriens originale sterke side, nemlig fete biljakter. Kan bli ustyrlig moro på multiplayer.
 
Runna PC versjonen av Fable i går som ond og skal nå prøve å spille gjennom som snill. De som ble litt skuffa over Box versjonen bør ta en titt på dette. De har lagt til masse gromt nytt. Veit ikke helt om 30% som noen nevnte er helt realistisk, men det er ikke langt unna. Med rundt 8 nye quests, et digert nytt område og en masse nye hatter er dette blitt den versjonen av Fable det alltid fortjente å være.
 
La meg se.. hmm.. Jo.

Går i Warcraft III The Frozen Throne, somm alltid. Deltar for øyeblikket i en norsk liga for klaner hvor min klan iTw gjør det sånn passe bra. NCL heter den. Driver også med ESL liga i 1 mot 1. Ganske artige saker.

Ellers går det litt i San Andreas og Need For Speed Underground 2.

WoW har jeg nesten gitt helt opp. Teh boring.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Motherfuckings Locomotion. Fikk bråk i går kveld fordi jeg trodde jeg hadde spilt i et kvarter når den faktiske tiden var halvannen time og samboer hadde ligget og ventet på at jeg skulle komme og legge meg.
Konklusjon: Heroin er for pyser.