Hva synes dere om spilltreff?

Z

Zico

Gjest
#81
Opprinnelig skrevet av SortUlv@06.04.2004, 22.26
Nei, her er det blodig alvor. Taper du så mye som én kamp, så kan du glemme å spille igjen. Taper du i alt de har der, er det rett ut! Det skal ikke være noe moro her i gården, nei!
da er ikke du på sg treffet mer enn noen sekunder :p
 

Endre

Ødela forumet
#82
Opprinnelig skrevet av Akuma@07.04.2004, 17.28
Jeg kan være gem men har samme problem som ShigsyFreak, nemlig overnatting.
Går det an å overnatte der, eller ikke?
Hvis Lillestrøm ligger i nærheten av Tofte, er det ikke problem for hverken meg eller ShigsyFreak.
Det går an. :) Jeg og Duke skal også være der over natta...
 
#83
Opprinnelig skrevet av ILiuz+07.04.2004, 19.31-->
<!--QuoteBegin-Akuma
@07.04.2004, 17.28
Jeg kan være gem men har samme problem som ShigsyFreak, nemlig overnatting.
Går det an å overnatte der, eller ikke?
Hvis Lillestrøm ligger i nærheten av Tofte, er det ikke problem for hverken meg eller ShigsyFreak.
Det går an. :) Jeg og Duke skal også være der over natta... [/b]
Det skal jeg også. Men jeg skal ikke sove. :p

Det blir spilling hele natta, ja.
 
#84
Er det no sted å sove på i det hele tatt egentlig?
Jeg tenker vis man blir trøtt.
 
#85
vet ikke om jeg orker å dra .. kjøre helt til lillestrøm fra jessheim huff..:) kanskje jeg tar en tur innom hvem vet. og retro hadde vært fett med rock`n roll racing !!
 
#87
vet ikke om jeg orker å dra .. kjøre helt til lillestrøm fra jessheim huff..
beklager, Zaijin, men det er ikke synd på deg. Jessheim er ikke langt unna.

Lokalene i Lilllestrøm hvor spillegal har spilltreff i, er benyttet mange ganger tidligere. Hit har gode gamere reist fast fra Bergen, Kongsberg, Lillehammer og hele Akershus. Du kan også spørre Duke og kompisene hans, de har reist fra sørlandet hver gang.

Er du god eller vil bli bedre, da vil du møte opp der de gode er!
Velkommen.
 

EagleJin

Bear Necessity
#88
Opprinnelig skrevet av ILiuz+07.04.2004, 20.31-->
<!--QuoteBegin-Akuma
@07.04.2004, 17.28
Jeg kan være gem men har samme problem som ShigsyFreak, nemlig overnatting.
Går det an å overnatte der, eller ikke?
Hvis Lillestrøm ligger i nærheten av Tofte, er det ikke problem for hverken meg eller ShigsyFreak.
Det går an. :) Jeg og Duke skal også være der over natta... [/b]
Ey! Da blir vi en stoooor gjeng der da :p
Kuli.

Hvis noen lurer er det:
16 dager, 17 timer og 56 minutter til G... jeg mener ST :rolleyes:
Liker å holde oversikt...
 

Dukie

nice girl
#90
Angående soving, jeg tror det kan være mulig å ta med seg sovepose, men det blir ikke mange timene med søvn alikavel. Men jeg ser ikke noe galt at de som kommer langveisfra tar med seg sovposer.

For at du skal holde deg våken så må man game konstant pluss å sove skikkelig bra dagen før. Det funket for meg.

EagleJin: Du kan si gp, litt vanskelig å plutselig si ST. Nei, si GP, synes at det klinger bedre. :)
 

Dukie

nice girl
#93
Iliuz: Til elleve/tolv så koster det 35,- spenn eller no. Husker du da vi kjøpte kebab sånn tre-fire på natten? Da var det dobbelt så dyrt.
 
#94
GP kommer til å rule gata igjen, som før. Eller huset..samme hva det ruler..det ruler hvertfall :D

Spill som nesten bare er helt nødt til å være der er TTT, VF, SF (alpha 3 eller capcom vs snk 2). Da er dagen min reddet.
Men hva med å ha Onimusha Buraiden (Blade Warriors) der og? Det er dritfett spill. Seff må det være ntsc, pal har ikke kommet ut da tror jeg.. Hadde blitt enda tøffere hvis det hadde vært der og :cool:
 
#95
Sortulv sa jeg skulle komme... Da er jeg vel pent nødt... ja til spilltreff :p Ålreite saker det der... Får jeg møte folka igjen.. Og restene av Lørenskog Crewet :p hehehe
 
#97
I vote Alpha 3 og Capcom vs. SNK 2.
 

Dukie

nice girl
#98
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@09.04.2004, 01.31
Har det blitt bestemt hvilket Street Fighter spill det skal holdes turnering i?

Skal det holdes en turnering i Street Fighter?

For øvrig så er Alpha 3 en fin versjon.
 
#99
Jeg oppfattet det som at det skulle være en turnering i Street Fighter, men det er godt mulig jeg tar feil. Hvis det blir noen Street Fighter turnering så stemmer jeg også for Alpha 3. Får bare håpe jeg kan komme på dette treffet da.