Hva var din første konsoll?

#61
SNES, eller dvs jeg ga den til (ex)dama ettersom det var en gave fra jobben

og jeg ikke var så spillegal. Så min første egne var nok Dreamcast. Da fikk jeg plutselig

lyst til å spille igjen.
 
#62
Min første konsoll var Sega Mega Drive`n ... Først 8bit og senere 16bit.

Sonic var selvsagt slageren her. Videre fulgte selvsagt Super Nintendo, og nå har jeg alle

konsollene som har kommet etter dette.
 
#64
Opprinnelig skrevet av Neptun@21.04.2004, 11.18
Min første  
konsoll var Sega Mega Drive`n ... Først 8bit og senere 16bit. Sonic var selvsagt slageren  
her. Videre fulgte selvsagt Super Nintendo, og nå har jeg alle konsollene som har kommet  
etter dette.
Hvis du fikk 8bit først så var nok ikke mega drive den første konsollen

du fikk.
 
#65
min første var super nintendo så fikk jeg ps1 og så gc

super

nintendoen funker forsatt........
 
#66
border='0' alt='user posted image' />

Dette er den første konsollen min, hadde

til og med pistolen som jeg og Hurricane brukte til å skyte ender på et spill...

Det

var tidet det ; )
 
#67
Min første var en PSOne, men søskenbarnet mitt (ja, denne historien

har dere sikkert hørt «ganske» mange ganger nå) hadde en Mega Drive som vi spilte på hele

helgene, ferier og fridager ellers.. Ah, kan aldri glemme de tidene <3
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#68
Jaujau. Minførste konsoll var den hardbarka NES. En solid

grå boks som ble slitt med helsa. Og den lever et fint liv selv idag. DEt hender jo at jeg

skrur den på for å mimre litt om "good old days". For informasjonens skyld, sakl

det fortelles at Sega Mega Drive (16-bit) skulle bli min neste konsoll.
 
#69
Min første var Nintendo 64 med Goldeneye. Kameraten min hadde Nintendo 8-Bit, SNES, Playstation, alt det der... jeg hadde bare Gameboy og "bip-bip spill". Jeg spilte hos han hver eneste dag da, så det var ikke noe problem. Abonnerte på Nintendo-Magasinet for å se omtaler på spill han måtte kjøpe seg som jeg ville prøve.
 
#70
min første konsoll var nintendo 64 med super mario 64 og international superstar soccer 64 (beste fotballspill, ever) fikk den til julen -98
 
#71
Å ja eg hugsar då e var ung... Jeg var 5 år, og min far kom hjem med en Nintendo.... Etter at han omsider klarte å koble den til(pappa er ikke akkuratt noen elektriker.....) satt jeg meg ned med super mario bros.... jeg spilte det og 3'ern i det uendlige, å runda de når jeg var 6(jeg var stolt av det den gangen...) jaja.. det var tider
 
#72
Min første konsoll var en NES med SMB. Fikk den på juleaften da jeg var to år. Ahh.. Det var tider; SMB3, Blue Shadow og Duck Hunt. :D
 
#75
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@22.04.2004, 15.49


Dette er den første konsollen min, hadde til og med pistolen som jeg og Hurricane brukte til å skyte ender på et spill...

Det var tidet det ; )
Het spillet duck hunt eller noe...!??! Det spillte jeg med en kompis hele tiden før... som du sa; Det var tider det :thumbsup:
 
#76
Min første konsoll var Atari 2600 Jr. Rev. A med 6 spill som jeg fikk når jeg var 6 år, husker spillet moon et eller annet og Centropede, Pac-Man osv :)

 

Halky

Veteran bruker ;)
#77
Opprinnelig skrevet av Bane-of-light+27.04.2004, 21.08-->
<!--QuoteBegin-Affable Ostrich
@22.04.2004, 15.49


Dette er den første konsollen min, hadde til og med pistolen som jeg og Hurricane brukte til å skyte ender på et spill...

Det var tidet det ; )
Het spillet duck hunt eller noe...!??! Det spillte jeg med en kompis hele tiden før... som du sa; Det var tider det :thumbsup: [/b]
Det der var faktisk min første maskin også :D Jeg hadde også den gunneren der :) Det var tider det......
 
C

Crizpy

Gjest
#78
Husker den gangen broren min og jeg fikk nes`n.
Den følelsen var ubeskrivelig, og kommer aldri aldri til å bli opplevd igjen.
 
#79
Ps1 var min første!
Hadde mye morro med den ja!