Hvem er Spillegals mest luksuriøse transportpamp?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Men ja, her i gården blir det no pleiings av sjuk kjerring, men det betyr ikke at ikke transportpampene kan drive på samtidig. Jeg blir ikke med, men hvis dere plugger inn IP-adressa 80.213.243.31 i flerspiller-greia så burde dere få koble dere til. Passord er det så klart, og det er luksus. Skrik ut hvis ting ikke funker så skal jeg prøve å få fiksa det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#42
Her er savefila og her et en kjapp video av det hele:



EDIT:
Youtube skrev:
Congratulations! Your account is now enabled for uploads longer than 15 minutes.
EDIT2: Network-game connection lost! når jeg prøver å joine, rett etter litt over 5MiB med kart er lastet ned.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Grem. Fikk den feilen der til å begynne med jeg også, så funka det andre gang jeg kobla til eller noe. Uansett, sorry! Kan starte på nytt nå hvis noen fortsatt er keene?

Edit: Fiksa! Viser seg at på høyeste kartstørrelse tar det ofte for lang tid å laste ned kartet, så spillet bare dropper deg automatisk. Ble veldig imponert over den designbeslutningen der ass. Uansett, nå skal du kunne bruke rundt halvannen time på å laste ned kartet, og fortsatt få lov til å være med.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#50
Etter første runde tror jeg vi kan etablere at chatloggknappen er ditt viktigste verktøy som nybegynner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Da fikk vi endelig pampa det opp. Alt Går Til Faen Transport (undertegnede), NMSP Transport A/S (Buggz), Agradula Transport (booooring, gjett hvem) og ikke minst Objektiveste Transporten (Tomas) knivet om mer transporterings enn noe menneske noensinne kan dekke i opptil flere timer akkurat. Vi nærmer oss slutten på swingin' sixties, så det er fortsatt nok av tid til å bli med. Buggz starta som tredjemann og Tomas som fjerdemann, men de har begge gått forbi meg på rankinglista så der kan man se hvem som ikke er noe god i denne spillet. Agra slet tydeligvis med å skjønne at togvogner må kjøpes spesifikt for hver lastetype, men jeg har trua på at han kommer sterkere tilbake.

Ellers har jeg så smått begynt med MAKIN' MILLIONS (dvs. null i lån og over en mill på bok), så jeg ser lyst på framtida. Snart på tide med fly? Tror det ja!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#53
Fff. Glemte navnet på selve bedriften ja.

Edit: Og ja, jeg sliter litt med alt egentlig. Og særlig rekkefølgen på orders. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Sånn ellers, for spas og moro tok jeg no skjermbildings av hele spilleområdet akkurat, siden det er noe som går an. Ingen planer om å poste det bildet direkte i tråden, og hvis noen lurer på hvorfor så kan de få ta en kikk på dette:

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#55
Det som kan lage krøll er hvis toget ikke kommer seg til målet via sporet du hadde tenkt, og tar en helt ulogisk omvei og klarer ikke hente seg inn igjen.
Du får raege i chatten når det skjer, kanskje vi kan ta en titt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#57
sheriffen skrev:
Kjapp-Riffens Snøgge Transport A/S kommer til å invadere spilleområdet. Jeg skal drive business etter Ryanairmodellen.
:eng: No Frills-modellen
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#58
Blir det noe i kveld? Jeg er hypp på å forsøke å ta meg mitt eget lille hjørne av kartet for så å lage et lite men lønnsomt firma som driver med forsiktig men bærekraftig vekst over tid, oh yeah.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#59
Det kartet er så enormt at omtrent uansett hvor du starter får du være i fred.