Hvilke spill har du IKKE fullført.

#21
Viewtiful Joe, pga syk vanskelighetsgrad.
Ellers Tonic Trouble fordi det er dritdårlig. Jeg satt meg også fast, som var en liten grunn..
 
#22
Av PC-spill jeg eier, så har jeg kjøpt katta i sekken mang en gang.
Jeg har ikke gjennomført Metal Gear Solid: Solid Substance, Alone in the dark - the new nightmare, 4x4 evolution eller Splinter Cell: Pandora tomorrow.
Spillene ble så dødskjedelige at de har blitt liggende å støve ned.
 
#23
tja... THPS 3 (har ikke klart alle triksa + sick score), doom 3 (in progress), diablo II (in progress), robin hood: the legend of sherwood og ancient conquest. begge de siste har jeg bare prøvd et par ganger, begynner vel å bli ganske støvete nå...
 
#25
hmm...
5 spill jeg ikke har fullført:
Gran turismo 3: Drittkjedelig >_< (Liker ikke bilspill)
State of emergency: Kjedelig... Bare tull
Need for speed underground: som sagt liker jeg ikke bilspill
Turok evelation; kjedelig
Tony hawk underground: Liker det ikke, men skal spille det ut. Er nesten ferdig...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Hmm. Titler jeg ikke har fullført som er verdt å nevne, samt grunnen til at de er verdt å nevne:
- Rune, kom halvveis før noen på et LAN jeg var med på bestemte seg for å sno plata.
- Black & White, kom til siste brett før CD-en min bestemte seg for å ødelegge seg selv. Faen ta EA og de ubrukelige kopisperrene deres.
- Eternal Daughter, jeg står fast på sistebossen.
- Anachronox, er ca. halvveis OG har savegame OG har veldig lyst til å spille ferdig, men en gauder som lånte skivene har ript dem opp til den store gullmedalje.
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow, jeg klarer ikke å komme forbi den andre hindringen i spillet. Klarer ikke å finne den heller. Drittspill.
- Final Fantasy X, jeg misliker Blitzball så intenst at jeg har lyst til å kjøre en knudrete gummiball opp i endetarmen til personen som oppfant det. "Står fast" på den første Blitzball-kampen. Mongospill.
- Sanitarium, jeg er den eneste personen i verden (tror jeg) som har støtt på en bug nær slutten av spillet som gjør at det ikke går an å komme videre. Patch finnes ikke, ei heller tips om workarounds. Skal spille om igjen bare jeg finner tid. Kongespill.
- Castlevania: Circle of the Moon, jeg har spilt gjennom hele og bare Dracula står igjen. Dessverre regnet Konami med at når jeg var klar for sistefighten og oppdaget at jeg ikke hadde nubbsjans fordi jeg manglet førti levels for å kunne ta Draker'n, ville jeg orke å spille uante timer i Battle Room (eller hva det heter) for å levle noenogørti ganger. De tok feil.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.10.2004, 19.03
- Final Fantasy X, jeg misliker Blitzball så intenst at jeg har lyst til å kjøre en knudrete gummiball opp i endetarmen til personen som oppfant det. "Står fast" på den første Blitzball-kampen. Mongospill.

118923​
Du kan jo bare tape.
 
#28
ikaruga - det er så jævla homovanskelig (og nå er dreamcasten bortlånt)

gitaroo man (på masters play) - ikke fordi jeg ikke klarer det, neida, men fordi den stygge discen jeg spiller med nekter å loade niende brett lenger! ARHGHGH

er egentlig et lass med spill, men bare de to ovennevnte er minneverdig irriterende
 
#29
Jeg har aldri klart å få en by til å funke i sim city 300. Går ALTID i minus! Faen det spillet suger, det går bare ikke ann å tjene gryn i det spillet!!
 
#30
Opprinnelig skrevet av soppe@18.10.2004, 19.22
Jeg har aldri klart å få en by til å funke i sim city 300. Går ALTID i minus! Faen det spillet suger, det går bare ikke ann å tjene gryn i det spillet!!
118935​
du har HELT rett >_<

og hvis ikke du går tom for penger dukker det opp et jordskjelv eller to, eller så brenne kanskje halve byen ned osv... UMULIG spill!!!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#31
Sinnsvakt mange. Har jo testet tusenvis av spill, i et par minutter hver, men det er få som er verdt å nevne. Her er noen de som er verdt det iallefall:

Doom 3 - har akkurat kommet til gruvene. Spilte intensivt i en uke og ble lei.
Prince of Persia - Etter jeg forstod det repeterende lære-gjøre-prinsippet i spillet ble det dørgende kjedelig.
Morrowind - *gjesp* Etter jeg fant ut at hele spillet bare var å gå rundt, lese teite nerdehistorier og trykke på R, ble jeg lei.
Chronotrigger (!) - Jeg elsker dette spillet, men eier ikke mot nok til å kjempe mot Lavos etter alt jeg har gjort i spillet. Men, dette skal garantert runnes.
Xenogears - Wow... dette hadde jeg helt glemt. Er på slutten av CD1, må starte å spille snart igjen.
Chronicles of Riddick - Ble kjedelig etter en stund. Men skal nok prøve å få runda det.
++++
++++
++++
 
#32
Morrowind - *gjesp* Etter jeg fant ut at hele spillet bare var å gå rundt, lese teite nerdehistorier og trykke på R, ble jeg lei.
May
Doom 3 - har akkurat kommet til gruvene. Spilte intensivt i en uke og ble lei.
Prince of Persia - Etter jeg forstod det repeterende lære-gjøre-prinsippet i spillet ble det dørgende kjedelig.
you
Chronicles of Riddick - Ble kjedelig etter en stund. Men skal nok prøve å få runda det.
burn.

Men jeg har også en del spill på samvittigheten.
Painkiller f.eks, jeg vet det er et fantastisk bra spill, men dævven og jeg klarer bare ikke spille igjennom single, eller spiller multiplayer.
Blæ.
Jeg ble heller aldri ferdig med elma. Det var gøy, men etterhvert ble det kjedeligere.
 
#34
Opprinnelig skrevet av soppe+18.10.2004, 18.12-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@18.10.2004, 19.03
- Final Fantasy X, jeg misliker Blitzball så intenst at jeg har lyst til å kjøre en knudrete gummiball opp i endetarmen til personen som oppfant det. "Står fast" på den første Blitzball-kampen. Mongospill.

118923​
Du kan jo bare tape.
118928​
[/b]
Og leve med skammen?

Jeg gjetter på at Yetipants, akkurat som meg, er en pompøs jævel. Man KAN bare ikke leve i fred om slike ting helt uten videre blir skippa. I et spill skal man VINNE; Hvis ikke er man ikke god nok. Æren er viktigere enn å komme videre i et spill.

Selv restarta jeg spillet da det så ut til at jeg skulle tape rått....
Flere ganger.
Gav meg ikke før jeg endelig klarte å gruse Goers-folka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Det var mer at jeg spilte en halv kamp, ble drittlei, og aldri gadd å spille mer. Fy FAEN for et ubrukelig minigame.
 
#36
Hmm; det er litt dårlig laget, og til tider uhorvelig kjedelig, men helt ubrukelig er det nå ikke. Det finnes da spill med enda mer skrotete minigames.
 
#37
Opprinnelig skrevet av Reaper+18.10.2004, 22.31-->
Opprinnelig skrevet av soppe@18.10.2004, 18.12
<!--QuoteBegin-Yetipants
@18.10.2004, 19.03
- Final Fantasy X, jeg misliker Blitzball så intenst at jeg har lyst til å kjøre en knudrete gummiball opp i endetarmen til personen som oppfant det. "Står fast" på den første Blitzball-kampen. Mongospill.

118923​


Du kan jo bare tape.
118928​
Og leve med skammen?

Jeg gjetter på at Yetipants, akkurat som meg, er en pompøs jævel. Man KAN bare ikke leve i fred om slike ting helt uten videre blir skippa. I et spill skal man VINNE; Hvis ikke er man ikke god nok. Æren er viktigere enn å komme videre i et spill.

Selv restarta jeg spillet da det så ut til at jeg skulle tape rått....
Flere ganger.
Gav meg ikke før jeg endelig klarte å gruse Goers-folka.
119040​
[/b]
Jeg spilte også helt til jeg vant, men jeg syntes også at det var et gøy minigame jeg!
 
#39
Mens vi er inne på restarting pga. Minispill:

Jeg fikk en gang veldig lyst til å restarte spillet for å kunne spille det minigamet hvor Cloud & co stikker av fra Shinra HQ igjen.
Y'know, der hvor Cloud kjører harley og kutter ned shinra-tropper, mens resten av gruppa kjører en bil. Det er et av de beste minispillene noensinne!
Eneste grunnen til at jeg IKKE restarta var at jeg ikke hadde sava på en god stund...

Det er fett at man kan spille det igjen på Gold Saucer, om enn i litt kortere og ikke like hektisk versjon.

Shigsyfreak: Det er juks!!