Hvilket spill betydde mest for deg som liten?

Ice-Hockey til NES, det var alltid ære og prestisje når vi spilte det sammen for ca. 15 år siden...faen det er jævlig lenge siden..

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Husker jeg klikket mongo hver gang jeg spilte Supaplex (og det gjør jeg forsåvidt enda)... Genialt spill. Det som virkelig gjorde at jeg fikk øynene åpnet for strategispill og slikt var vel Age of Empires eller Red Alert. Kanskje en kombinasjon.

Alex the Kid var innebygd i Sega Master System.
Aner ikke hvor mange timer jeg har spillt det.

Battlearena Toshinden har også vært spill mye.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Husker det var ett lite helvete når jeg kom til den skogen der du skulle kjøre motorsykkel og nesten alltid dødde. Ett slit å begynne på nytt hele tida. *kose på memory cardet sitt*

Goofey and max på SNES.
Det er bare digg , husker jeg og vennene mine spilte det.
Husker også det spillet hvor du er Yoshi og skal redde baby-mario det er også digg. Men Goofey and Max er best.

CyberK

Finner ikke på noe.
Helt klart Command & Conquer : Red Alert.

Hadde et par spill før det, men det var den første spillet der jeg tilbrakte hele dagen med å spille på PCen. Om helgene var det opp tidlig, og spille til jeg fikk vondt i øynene. Foreldrene mine hatet det. Kan også introvideoen utenat...

Det er sant, det...
Det hadde jeg også, det var helt konge!!!
Hadde helt glemt det spillet, ass...

Opprinnelig skrevet av Hakara@01.06.2005, 19.24
Teenage mutant ninja turtles til NES!!
228647​
Ja det også , hadde også glemt det.
Det er bare konge :konge:
likte også king artures world til SNES , det spillet virket uklarelig :doh:

Sonic 1 til mega drive, min første konsol og spill

Aslak

Humanoïde, incognito
Opprinnelig skrevet av Buggz@03.05.2005, 18.36
Apogees Raptor!  Genialt SHMUP!
215156​
Ja. Det var et fantastisk spill. Fikk det etter den gamle PC-en min ble forelda. Ca ... 1999 eller noe og runna det på alle Sharewarens vanskelighetsgrader.

NES: Turtels 2 tror jeg det var , Megaman, Supermario og dobble dragon og noen andre sloss spill jeg ikke husker.

SNES: Mario spilla , Donkey kong spilla , Mortal Kombat 1-2-3 , Killer Instinct og mange flere jeg ikke husker lengere.

PC: Ufo - enemy down , Xcom Apocalypse , Fallout , Baldurs gate , Combat, Warcraft og Warcraft 2 , Starcraft og Starcraft Broodwars. KKND crossfire , Red alert 2 ++++ husker ikke alle gammle spilla jeg spilte.

N64: Duke nukem , Golden eye , Super Smash bros , Super mario , Perfect Dark , Turok 1-2 og Ragewars , Micro machines. og en hel haug andre

Jeg spør mg selv. Er jeg den eneste som virkelig nøt å spille Star Wars: The Phantom Menace? Syntes at spillet var skikkelig kult, og har siden ikke falt sånn for et spill. Syntes at spillet ilbød en stor verden jeg kunne boltre meg på og fantasien min lagde spillet. Jeg trodde jeg kunne gå besøke andre planeter og gjøre alt som var mulig i filmen. Likte spesielt Tatoine banen. Masse bytting og samtaler.

Gud som jeg elsket det spillet!!!!!

Det må være Donkey Kong Country til SNES, uten tvil! Jeg har aldri eid spillet selv, men spilte det hver eneste gang jeg var på besøk hos søskenbarnet mitt. I tilegg brukte jeg å leie Super Nintendoen og spillet av ham. Har rundet det uttallige ganger, og er ennå ikke gått lei. Nå er det en del år siden jeg spilte det sist, men dette skal nok spilles på Revolution så snart den kommer ut.

Det jeg husker best er at jeg alltid fikk frysninger når jeg spilte mot siste boss. Ikke på grunn av King Krool, men musikken. Ah, elsker den melodien.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time er det spillet som har betydd mest for meg. Skaffa meg spillet da jeg var 8 år, og spilte det hele tiden.
Husker også i tiden før det, da jeg hadde en NES og spilte Mario Bros, og et fotballspill jeg ikke husker navnet på. Det var genialt, var sånn at man kunne skyte ballen på motstanderene, så lå de stille på banen resten av omgangen, og man hadde sånne "superskudd" som nesten alltid gikk i mål, deilig spill! :p