Import

MoFo2 ! =D Jeg misunner deg! :grine:
MEN! Jeg bare lurte på hvor du kjøpte det M.S. 512mb?? Hvor mange $?
Kjøpte du USB 2.0 Power Cable på play-asia.com? Jeg sitter og ser på den nå. Spekulerer på om den er til for å lade opp PSP via USB på PC, eller om den er for å koble PSP til PC slik at man får overført MP3, filmer +++... Har du noen svar? :)
 
Opprinnelig skrevet av roy_nor@02.02.2005, 23.44
MoFo2 ! =D Jeg misunner deg! :grine:
MEN! Jeg bare lurte på hvor du kjøpte det M.S. 512mb?? Hvor mange $?
Kjøpte du USB 2.0 Power Cable på play-asia.com? Jeg sitter og ser på den nå. Spekulerer på om den er til for å lade opp PSP via USB på PC, eller om den er for å koble PSP til PC slik at man får overført MP3, filmer +++... Har du noen svar? :)
172336​
Du må lese beskrivelsen gut, den USB-kabelen brukes til å lades. For å overføre filer fra PC til PSP trenger du en miniUSB-kabel, lik den her.

Fikk tak i mitt minnekort på eBay, skal koste under $100 (ca 600,-) for 512MB.

MoFo2
 
Opprinnelig skrevet av MoFo2+03.02.2005, 06.29-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@02.02.2005, 23.44
MoFo2 ! =D Jeg misunner deg! :grine:
MEN! Jeg bare lurte på hvor du kjøpte det M.S. 512mb?? Hvor mange $?
Kjøpte du USB 2.0 Power Cable på play-asia.com? Jeg sitter og ser på den nå. Spekulerer på om den er til for å lade opp PSP via USB på PC, eller om den er for å koble PSP til PC slik at man får overført MP3, filmer +++... Har du noen svar? :)
172336​
Du må lese beskrivelsen gut, den USB-kabelen brukes til å lades. For å overføre filer fra PC til PSP trenger du en miniUSB-kabel, lik den her.

Fikk tak i mitt minnekort på eBay, skal koste under $100 (ca 600,-) for 512MB.

MoFo2
172391​
[/b]
Jeg fikk tak i USB kabel og minnekort (512mb) på eBay, takk for tipset!
Tenkte ikke på å kjøpe på eBay... Men fikk det jo billigere der enn her i norge! :tommelopp:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
... Og det samme spillet til GC koster £9,99 hos Play.com. Men der handler man kanskje ikke? :rulleøyne:
 
Er det noen som vet om en nettbutikk som er så snille at de sender spill o.l markert med "gift" eller "verdi under 200 NOK"?
Slik at det er liten sjanse for å bli tatt i tollen.. :blunk:
Er litt sugen på å forhånds bestille noen US-PSP spill før US spillene kommer.
Er grenser for hvor lenge jeg gidder å spille (japansk) Ridge Racer...

Er også grenser på hvor mye penger jeg har... :svette:
(Etter å ha bestilt; PSP Value Pack, 3 pakker screen protectors, Ridge Racer, 512mb mem. stick, Crystal Sleeve (Transparent) , USB overføringskabel og USB ladekabel.. :flau: )
 
Helvette, fikk akkurat tollregning på 920 kr fra tnt ( Play-asia ). Å få de ( tnt ) til å sende større pakker er tydeligvis ikke en særlig god idè :(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg fikk en regning på 128 kroner uten noen spesiell grunn etter å ha bestilt Resident Evil 4 fra Play-Asia. Skal det ikke egentlig være tollfritt fra Play-Asia? :ehm...: Og Posten har tydeligvis tatt tollklareringen av pakkene mine i egne hender, selv om jeg tidligere har sagt fra om at jeg helst vil fortolle selv.
 
Jeg har aldri fått toll på spill bestilt fra Play-Asia, så det ser ut som du bare var uheldig. Og det med tollklarering, så har jeg også sagt at jeg vil tollklarere selv, men skjer det? Njet!

MoFo2
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Houseman@09.02.2005, 18.59
Jeg fikk en regning på 128 kroner uten noen spesiell grunn etter å ha bestilt Resident Evil 4 fra Play-Asia. Skal det ikke egentlig være tollfritt fra Play-Asia?  :ehm...: Og Posten har tydeligvis tatt tollklareringen av pakkene mine i egne hender, selv om jeg tidligere har sagt fra om at jeg helst vil fortolle selv.
175177​
Fortollet de den uten info fra deg om varens verdi? I så fall var det rart. Jeg har en gang hatt noe toll-tull med en pakke fra Play-Asia, men da ba Posten meg om å oppdrive info om varens verdi.(hvilket jeg skaffet dem :p )De kan jo ikke bare gjette på verdien, og de kan jo heller ikke vite om du f.eks. har handlet på tilbud eller lignende. Dette høres suspekt ut.
 

SHDR

Gullmedlem
Ah ... jeg er konvertert. Fullt sett moddete konsoller, og det er faen meg ingen grunn overhodet til å handle spill i Norge lenger. Ned med 600-kroners-tyrannene, og inn med mine rimelige 300-kroners importer. Yay me!

(Argh ... noen må stoppe meg. Nå har jeg kjøpt Viewtiful Joe 2, samtidig som jeg kjøpte Phantom Brave og Scrapland på Spider-man tidligere i dag. Jeg sitter samtidig å hoverer over en jævla Hori-stikke til intet mindre enn 500 kroner, samt Virtua Fighter 4 Evo og Street Fighter 3: Third Strike - Fight for the Future til PS2 ... stop me!)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Yay!! Hm, jeg mangler mulitregion-N64. Vel, vel...

Hmm, faktisk er vel Conker's Bad Fur Day det foreløpig siste konsollspillet jeg har kjøpt nytt i Norge.

(vel og merke hos Norway Games til 400, samtidig som Spider-Man hadde "fyldige" 899,- til pris på samme spill. Fysj og fy)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@11.02.2005, 01.02
(...)og det er faen meg ingen grunn overhodet til å handle spill i Norge lenger. Ned med 600-kroners-tyrannene, og inn med mine rimelige 300-kroners importer. Yay me!
175850​
... Og dette med å støtte gode spillbutikker ved å handle spill på Spider-Man forsvant i samme slengen? :p Prinsippene, mann, prinsippene!!!111 :D

Neida. Import er gøy. Jeg vurderer å modde Xbox-en min slik at jeg også kan gå fullstendig over til NTSC.

Fortollet de den uten info fra deg om varens verdi? I så fall var det rart. Jeg har en gang hatt noe toll-tull med en pakke fra Play-Asia, men da ba Posten meg om å oppdrive info om varens verdi.(hvilket jeg skaffet dem  )De kan jo ikke bare gjette på verdien, og de kan jo heller ikke vite om du f.eks. har handlet på tilbud eller lignende. Dette høres suspekt ut.
Jeg vet ikke. Men 128,- var ikke det verste som kunne skje, tror jeg. Man ber om bråk med Tollvesenet når man bestiller en stor paraply fra Hong Kong. Den lange papptingen spillet og paraplyen var pakket inn i nærmest skrek etter oppmerksomhet. Jeg får klage neste gang i stedet hvis de finner på noe tilsvarende med et helt vanlig spill.
 

SHDR

Gullmedlem
900 kroner, ja. Det er tall som det som får meg til å prise meg for å ha tilhørt PSX-generasjonen. Eller, altså, den bunten med røvere som alltid syntes NU64 hadde for mange fagg0r spill i forhold til investeringen konsollen var.

Eyh, d00d, jeg la igjen 750 kroner i Spiderman idag! Og litt av pointet med å støtte gutta forsvant når de begynte å gi meg saftige rabatter. :flau: Men la ikke det stoppe DERE! Løp og kjøp! Gi så det svir!