Internat Norwegen

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg betrodde meg til demake siden jeg stolte på ham, og det gjør jeg fortsatt. Tidenes plottvist om han viser seg å være no mafian

Nei, jeg har lenge sett ulmsk på Cock. La oss henge barne...vernsmannen.
 
Er helt åpenlyst at det er Cock. Godt å se at mafian endelig blir tatt. Eller, er det det. Hm. Cock, du er en alright fyr. Dette må jeg tenke litt på.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hmm. HMM. Jeg mistenker at om feil fyr dør nå, så er slaget tapt. Mafian veit at jeg er enkel å flippe, derfor foreslår ingen meg. Hmm. Det er åpenbart to blokker nå, meg-demake-drauden-hagestol, og cock-neocon-justin. Jeg veit jo at jeg er uskyldig, men vet strengt talt ikke mer enn det. Derimot veit jeg at neocon har vært med hver gang det har vært no saboterings, men det har også demake. Derimot så kom neocon plutselig på banen og begynte å åpne kjeften nå, noe som taler litt for at han har noe å vinne på å peke skylda mot noen. Nei, vi stoler på magafølelsen og tar Cock. Om han viser seg uskyldig, veit jeg i det minste at demake og barnet driver med noe muffins.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke det at jeg friskmelder cock, men han var ikke med på det første oppdraget som feilet som TO saboterte, det er åpenbart minst en av martin og demake er mafia (neocon kan være den andre fra første oppdrag om det ikke er både martin og demake) siden sist oppdrag også feilet.
Hagestol har jeg ingen føling på, drauden og jeg er safe, hvor mange fler er det igjen egentlig?

Edit: Neocon var vel ikke med på sist oppdrag som ble sabotert, martin?

Edit igjen:

Første oppdrag som feilet: demake, martin, neocon og meg
Andre oppdrag som feilet: demake, Drauden, Martin og Cock.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Åh, innbilte meg at det var et til som hadde feila. Nei altså, det er jo dette laget som har kasta en alvorlig spanner in the works. Jeg veit ikke helt hva jeg skal tro om noen. Hvorfor friskmelder du Drauden, egentlig? Og, om vi later som om du stoler på meg et øyeblikk, tror du det er en sjanse for at demake og Neocon var sabotørene på det første feila oppdraget? Isåfall føler jeg at drapsrekkefølgen bør være Neocon - Cock. Men det er jo like sannsynlig at det er deg og demake, eller deg og Neocon, for alt jeg vet :/
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepp, eller deg + demake, deg + neocon for alt jeg vet.

Angående drauden fikk vel han en sånn egenskap på seg som frikjente han, eller har jeg misforstått? Den som scannet han kan kanskje ljuge om resultatet uansett i dette spillet aka på dette internatet? Så da er vel han også aktuell som slemming, men det virker rart med tanke på laget han nominerte som i den stemninga internatet var i ikke ville gå igjennom.
Apropos det, jeg godkjente naturligvis laget han foreslo da det har meg selv på og kun neocon fra det forrige temaet som mislykte oppdraget sitt, om vi hadde blitt sendt ut ville vi kjapt fått fler svar så det er forsåvidt synd, spesielt med tanke på at det nye og "bedre" laget mislyktes.
Om vi later som jeg stoler på deg et øyeblikk er det naturligvis en sjanse for at demake og neocon saboterte det første oppdraget, som det er en mulighet for en del andre kombinasjoner og, problemet her er at det egentlig ikke er noen jeg stoler ordentlig på ikke er mafia som gir litt for mange muligheter.

Det rasjonelle å gjøre vil jo være å se på hvem som har vært med på begge de saboterte oppdragene. Ettersom vi i førsteomgang bare skal drepe en person slår det meg som selvfølgelig å se på en av de.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fristen for å stemme er klokka åtte!! Martin er mer overbevisende enn demake, så sistnevnte må henges.
 

demake

Seksuelt godteri
Heng meg da niggere! Heng meg og bekreft kuken som mafia og SirkusDrauden som losjert. Det er ting i spill som er større enn meg. Større enn dere. Nemlig Internat Norwegen. Om det som skal til for at internatet overlever er at jeg må henge - Then be it!

Eller jeg kan ta en NormalGeek. "Ikke drep meg, jeg har et system."
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nå ble det ihvertfall to soleklare blokker. Jeg tror ikke heeeeelt på at det 4-3 vanlige og sabotører, så jeg stemmer Cock, og så blir det opp til Freddy å avgjøre.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hagestol reiste seg opp.
"Jeg er uskyldig folkens. Æresord!"
Men Sheriffen og Vaktmester Lodin så på han med et strengt blikk.
"HVORFOR FAEN STEMTE DU IKKE DA?! Lodin... Gjør din plikt."
Lodin går bort til Hagestol.
"Jeg hater høyre og den dærre jævla minkepolitikken deres."
Han lager en løkke med NES-beltet, slenger den ene enden over pull-up-stanga og legger løkka rundt halsen til Hagestol.
"Erre noen siste ord?"
"Ja, Faktisk. Jeg vil gjevilaxgbjhjhsv...."
Lodin napper raskt til så nakken knekker og han dør momentant.
"Ska faen ikke ha no høyre-proppagganda her nå ass".

"Bra jobba, Lodin!
Som sagt. Dette går faen ikke an, Og ingen, INGEN, skal sove før vi er ferdige med denne dritten."
Hvorpå Lodin fullfører:

"Dere har til i morgen klokken 20:00.
Samme regler som i dag.
Dere er faen meg de verste fisemonene jeg har sett, og jeg har sett mange pokeminker!"

---
Hagestol var uskyldig.
 

demake

Seksuelt godteri
Fy faen så RÆVVA av deg Hagestol!!! Fy faen!!!

Jeg spytter på graven din i avsky. Dette er hva som skjer når man ikke stemmer. #valg2013
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
GOD DAMN IT HAGESTOL DIN DUMKUK. Fy faen stemmer Cock igjen på trass, hva skjer om det blir uavgjort med stemmer (som det antagelig blir med mindre mafiaen prøver seg på å splitte stemmene)?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Heiventlitt, sa ikke riffa at den som ikke stemte ble med i trekninga? Isåfall måtte han jo ha trukket blant demake, hagestol og cock! I call shenanigans!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Å bli med i trekninga tolker jeg som å trekkes om blant de(n) som stemmes frem, og her hadde man da uavgjort? Hrmf.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ok. Jeg formulerte det litt feil.
Jeg skrev: De som ikke stemmer er automatisk med i trekningen. Dvs at hvis to stykker ikke stemmer så trekker jeg,

Av en eller annen grunn så ble det feil i tekst, men det var også derfor jeg på en måte skrev et eksempel:
Dvs at hvis to stykker ikke stemmer så trekker jeg,

Da trodde jeg at dere skjønte at det da var en eventuell trekning av de som ikke har stemt.

Burde formulert det klarere, beklager.